Hij is gehaald omdat Vilhena weg zou gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat meerdere keren hier neergezet dat ik het een onbegrijpbare aankoop vindt. Op basis van niks is hij gehaald.
Dat zou Kuyt sieren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof Kuyt gaat banken. Dan ontslaat hij Gio hoogstpersoonlijk.
Nieuwsflits vanuit het Noorden in Nederland: gewoon weer wedstrijden die valse hoop wekken, wat coinflipwedstrijden, wat dramawedstrijden en uiteindelijk sta je derde zonder een meter te zijn opgeschoten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo, dat het het weerspiegeld. Weet ik niet. Het lost in elk geval niets op om hier 4 pagina's te zeuren en zanik dat het niets is. De trainer gaat er niet weg van, Geel gaat geen andere spelers halen, dus blijft er maar 1 ding over, afwachten of het wat word. Ik ben overigens ook niet gek, de kans is groter dat het weer niets word dan dat het wel wat word, en word het niets weet je zeker dat zowel Gio als van Geel weg zijn.
Precies, of een Gio die zegt "geschrokken" te zijn van de eerste helft omdat hij niet het Feyenoord zag van de voorbereiding.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie ze ook al helemaal zitten in de kleedkamer, hebben er allemaal de pleures in en dan komt Dorpspastoor Dirk en die haalt ze allemaal over dat het helemaal niet slecht was, je de tweede helft (toen PSV op halve kracht ging spelen) de meeste kansen had gekregen en het alleen niet lukte die te verzilveren maar je eigenlijk gewoon even goed was
Ik heb het gevoel dat ze in de selectie het positieve denken tot een ridicule kunstvorm hebben verheven
Ook dan gaat Gio zijn contract niet verlengd worden, dus blijft hetzelfde verhaal staan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwsflits vanuit het Noorden in Nederland: gewoon weer wedstrijden die valse hoop wekken, wat coinflipwedstrijden, wat dramawedstrijden en uiteindelijk sta je derde zonder een meter te zijn opgeschoten.
Morgen weer een aflevering.
El Ahmadi op die positie, Gustafson heb je, Kuyt, Toornstra, Veji.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is gehaald omdat Vilhena weg zou gaan.
Waarom maak je je zo druk jongen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwsflits vanuit het Noorden in Nederland: gewoon weer wedstrijden die valse hoop wekken, wat coinflipwedstrijden, wat dramawedstrijden en uiteindelijk sta je derde zonder een meter te zijn opgeschoten.
Morgen weer een aflevering.
Omdat als je er vanuit gaat dat Feyenoord een lastige wedstrijd wint, je vaak wordt teleurgesteld.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk jongen?
Ik maak me niet druk. Ik ben slechts voetbalfan, dan hoeft het niet per se een club te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk jongen?
Ja maar wat ken hem dat schelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Omdat als je er vanuit gaat dat Feyenoord een lastige wedstrijd wint, je vaak wordt teleurgesteld.
Zou voor de competitie een stuk aantrekkelijker zijn als er 3 clubs strijden om het kampioenschap tot de laatste 4 rondes dan 2 of het 7 wedstrijden voor het eind al beslist is. Nu moet je hopen dat AZ je niet voorbij gaat nadat je 12 punten voorsprong had.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja maar wat ken hem dat schelen.
quote:Het was echter niet Martin van Geel die Steven Berghuis overhaalde om naar Feyenoord te komen, maar aanvoerder Dirk Kuyt. Afgelopen zomer zaten beide spelers op Aruba en daar heeft Kuyt Berghuis zover gekregen om te gaan voor speeltijd en niet voor het geld van Watford.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:44 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, geloof dat iedereen het gemist heeft, we hebben al een vervanger van Geel:
[..]
Yep, zoals de zoon van Koeman Pelle wist te strikken, Kazim Elia overhaalde....quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:44 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, geloof dat iedereen het gemist heeft, we hebben al een vervanger van Geel:
[..]
Sowieso, want gister zat die van Geel met Aptroot op de tribune voor die Flores, da's ook een externe scout (of hij moet ineens weer in dienst zijn getreden).quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, zoals de zoon van Koeman Pelle wist te strikken, Kazim Elia overhaalde....
We kunnen beter ons scoutingsapparaat ontslaan. Scheelt zo weer een paar ton per jaar
Steef van het forum toch hahaquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sowieso, want gister zat die van Geel met Aptroot op de tribune voor die Flores, da's ook een externe scout (of hij moet ineens weer in dienst zijn getreden).
Oh, ja dus, hij is weer in dienst. https://www.linkedin.com/in/steven-aptroot-4aa90212 Niets gezegd.
Ja, op netwerk.to poste ie een tijdje geloof ik.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Steef van het forum toch haha
Ook zo'n topaankoop van onze topscout:quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, op netwerk.to poste ie een tijdje geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook zo'n topaankoop van onze topscout:Manteiga toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het wel. Want Feyenoord.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom ze nog met zo'n gozer in zee gaan.
Ja godverdorie, nu komen we 3 punten te kort als we alles verder winnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:48 schreef arjan1112 het volgende:
We waren slecht. Als je kampioen wil worden had je deze wedstrijd moeten winnen. Psv was veel beter. We worden dit jaar wéér 3de.
We hadden deze wedstrijd best kunnen winnen, PSV was ook slecht, had er best nog een per ongeluk in kunnen vallen. Hadden we nog geen schijn van kans gemaakt om kampioen te worden. Rare uitspraak Arjanquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:48 schreef arjan1112 het volgende:
We waren slecht. Als je kampioen wil worden had je deze wedstrijd moeten winnen. Psv was veel beter. We worden dit jaar wéér 3de.
Hopelijk komt dat niet als een schok.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:53 schreef arjan1112 het volgende:
We zijn gewoon kansloos voor de titel.
Meen je niet?quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:55 schreef arjan1112 het volgende:
Nou als die echt komt. Dan speelt ie , hij is veel beter dan Toornstra en Bilal
Ik denk ook wel eens terug, maar daar heb je weinig aan he. Daarom kijk ik liever vooruit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:56 schreef arjan1112 het volgende:
Denk gewoon altijd terug aan het team van 1993. Die waren gewoon 100 keer zo goed.
Is tie toch nog ergens goed voor.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook zo'n topaankoop van onze topscout:2016SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan hij niet als centrale verdediger? Kan Bottegod eruit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is tie toch nog ergens goed voor.
Het wordt inderdaad tijd dat hij zich gaat richten op een functie in de technische staf ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |