abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164148734
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor linksachter hebben we Nelom, Woudenberg en Kongolo. Dat is gewoon prima voor de Eredivisie. Botteghin is eventueel te vervangen voor Van Beek natuurlijk als hij fit is. Ook Kongolo, Van Beek en Botteghin samen is prima voor een selectie in de Eredivisie.
Doe effe normaal.. Nelom :')
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:08:20 #127
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164148748
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mwah, daar begint het. Dat was 1 van de grootste redenen waarom het niet lukte in de eerste helft. Hij en Kuyt. Botteghin speelde veel te ver achteruit en schoof niet in, Kuyt te ver naar voren waardoor je dat bizar lange veld kreeg.
Botteghin komt geween veel te kort. Echt bizar dat hij is aangekocht. Wie heeft hem aanbevolen!? Van Geel? Iedereen ziet toch dat hij te traag is voor het spel van Feyenoord. Lachwekkend weer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164148803
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan ben je toch hemeltergend naïef. Als ik naar Feyenoord kijk, zie ik zo weinig voetbalintelligentie, zo weinig ideeën. Ze halen blind spelers binnen op basis van zogenaamde ervaring. In dit topic wordt het dan voorzichtig wat minder krom geluld, leuke poging. Er worden wat wedstrijden gewonnen met wat coinflipachtige wedstrijden. Het zit je mee, het zit je tegen: compleet niet overtuigend. De kar rijdt in de poep: iedereen in paniek. Alles is kut, Van Geel is een lul en heeft zitten slapen. Hoe kan die terugval opeens, hoe kan dat nou? Nou, het is heel simpel: die eerste seizoenshelft is net zo vergelijkbaar met de tweede seizoenshelft alleen valt het kwartje nu de andere kant op.

Dan zie je pas hoe voorspelbaar en ideeënloos het is. Keer op keer via de flanken, keer op keer een hopeloze voorzet terwijl dat bewezen de meest kansloze vorm om gevaar te stichten is. Lekker non-voetballers op cruciale posities als de nummer 10 neerzetten: kuch kuyt kuch. Een treurige boomstam als Kramer tot God vereren. Passt gemiddeld 10 keer per wedstrijd tegen ploegen van enigszins niveau. Gelukkig waait er wel eens wat in bij hem. Achterin lekt het gigantisch. Nooit eens via het centrum, altijd via de flanken.

Feyenoord is momenteel gewoon een grap van een club qua voetbalideeën waar enkelen nog naïef of blind de polonaise meedansen. Fred Rutten had het goed gezien, maar die slist en heeft een zwakke eindsprint.
Ik verbaas me daarnaast altijd zo over het feit dat er in de as van het veld bij Ajax en PSV zo gemakkelijk kan worden gecombineerd, daar waar het bij Feyenoord vast staat, 0 beweging is voor de bal, geen diepte wordt gezocht. Dat ligt wat mij betreft ook aan Kuyt, zijn eerste aanname is naar binnen toe, speelt hem dan maar schuin terug en trekt een sprint van 5 meter naar de buitenkant zodat het lijkt alsof er een hoop beweging is. Zo weinig verrassends, lamlendig breed gespeel, postbode-voetbal, als buitenspeler je man niet opzoeken maar met je rug er naartoe worden aangespeeld en je eerst nog moet draaien (ELIA). Waar zijn de tijden van Elia, dat je op snelheid je back opzoekt hem er simpel langs tikt en er op snelheid langs loopt. Zo simpel.. maar zo effectief.
pi_164148811
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

LOG

UIT
:?
Woudenberg en Kongolo zijn gewoon prima backs, dat Nelom dan wordt opgesteld kan Geel toch weinig aan doen?
pi_164148823
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:07 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Doe effe normaal.. Nelom :')
Ah ja, Nelom wordt genoemd laten we de rest maar niet meer lezen.
pi_164148827
Eigenlijk hadden we gewoon vanaf het begin moeten counteren met Elia en Bilal. Toen we in de tweede helft op de helft van PSV speelden haal je Toornstra eraf voor Bilal dat is zinloos. Is Dick Advocaat eigenlijk helemaal uit beeld nu of geeft hij nog wel input?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_164148831
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah ja, Nelom wordt genoemd laten we de rest maar niet meer lezen.
Dat heb ik wel gelezen, want ik ben het ermee eens dat Woudenberg en Kongolo veel beter zijn om die positie in te zetten.
pi_164148838
quote:

[..]

Woudenberg en Kongolo zijn gewoon prima backs, dat Nelom dan wordt opgesteld kan Geel toch weinig aan doen?
Zorgen dat er een betere is misschien? Schijnbaar voldoet Woudenberg niet, anders had ie wel gespeeld. Kongolo is nodig in het centrum omdat je anders met van der Heijden moet spelen, nog zo'n geweldige aankoop van van Geel, dus die is in principe niet beschikbaar voor LB.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 10:14:18 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164148850
quote:

[..]

Ik heb ook geen opmerkingen over de rest van je post, daarom accentueer ik enkel even datgene wat ik nergens op vind slaan en reageer daarop :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164148860
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zorgen dat er een betere is misschien? Schijnbaar voldoet Woudenberg niet, anders had ie wel gespeeld. Kongolo is nodig in het centrum omdat je anders met van der Heijden moet spelen, nog zo'n geweldige aankoop van van Geel, dus die is in principe niet beschikbaar voor LB.
Ah ja, met een erg goede back (Kongolo), een back die het bij NEC gewoon goed deed als tweede optie en Nelom moet er maar NOG een linksback bij worden gehaald. _O-
Lekker man.
pi_164148866
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O-

Ik was net serieus aan het bedenken wie we ook alweer nog meer hadden in het centrum, ik kwam niet eens op Van der Heijden, kan je nagaan hoe treurig dat is. Een centrum Botteghin en Jan Arie, topsnelheid.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:15:21 #137
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164148869
quote:
4s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb ook geen opmerkingen over de rest van je post, daarom accentueer ik enkel even datgene wat ik nergens op vind slaan en reageer daarop :)
Dus jij vindt Nelom niet goed genoeg om als derde (!) back in de Eredivisie te spelen? Dan mankeer je iets hoor
Laffe huichelaar
pi_164148884
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah ja, met een erg goede back (Kongolo), een back die het bij NEC gewoon goed deed als tweede optie en Nelom moet er maar NOG een linksback bij worden gehaald. _O-
Lekker man.
Of een linkercentrum verdediger die wel voldoet, zodat Kongolo linksback kan staan. Hoe je het ook brengt, Woudenberg speelt niet en dus zal ie wel niet voldoen. Of Gio is een lul.
pi_164148891
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:11 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik verbaas me daarnaast altijd zo over het feit dat er in de as van het veld bij Ajax en PSV zo gemakkelijk kan worden gecombineerd, daar waar het bij Feyenoord vast staat, 0 beweging is voor de bal, geen diepte wordt gezocht. Dat ligt wat mij betreft ook aan Kuyt, zijn eerste aanname is naar binnen toe, speelt hem dan maar schuin terug en trekt een sprint van 5 meter naar de buitenkant zodat het lijkt alsof er een hoop beweging is. Zo weinig verrassends, lamlendig breed gespeel, postbode-voetbal, als buitenspeler je man niet opzoeken maar met je rug er naartoe worden aangespeeld en je eerst nog moet draaien (ELIA). Waar zijn de tijden van Elia, dat je op snelheid je back opzoekt hem er simpel langs tikt en er op snelheid langs loopt. Zo simpel.. maar zo effectief.
Ik vind het ook zonde dat tegenwoordig de hangende vleugelspelers bijna een standaard zijn. Met het halen van Berghuis krijg je die dus op twee flanken. In theorie schuiven de backs dan mee: hartstikke leuk, maar risicovol. Je defensieve huishouding moet dus gewoon keihard op orde zijn, maar bij Feyenoord is het dat dus niet. Niet voor niets dat een El Ahmadi spartelde als een gek. Tegen de ploegen uit het rechterrijtje zullen er vast wat speldenprikjes in je gestoken worden maar overleef je de dans altijd net en kan je nog naar een marge van twee of drie uitlopen.
pi_164148895
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus jij vindt Nelom niet goed genoeg om als derde (!) back in de Eredivisie te spelen? Dan mankeer je iets hoor
Sinds wanneer is Nelom 3e back?
pi_164148900
quote:

[..]

Niet bij Feyenoord nee. Woudenberg is minstens net zo sterk verdedigend dan Nelom, daarnaast wordt er bij NEC meer verdedigd dan bij Feyenoord en dat heeft hij heel goed gedaan bij NEC, daarnaast is hij aanvallend 3x zo goed.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:17:53 #142
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164148909
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan ben je toch hemeltergend naïef. Als ik naar Feyenoord kijk, zie ik zo weinig voetbalintelligentie, zo weinig ideeën. Ze halen blind spelers binnen op basis van zogenaamde ervaring. In dit topic wordt het dan voorzichtig wat minder krom geluld, leuke poging. Er worden wat wedstrijden gewonnen met wat coinflipachtige wedstrijden. Het zit je mee, het zit je tegen: compleet niet overtuigend. De kar rijdt in de poep: iedereen in paniek. Alles is kut, Van Geel is een lul en heeft zitten slapen. Hoe kan die terugval opeens, hoe kan dat nou? Nou, het is heel simpel: die eerste seizoenshelft is net zo vergelijkbaar met de tweede seizoenshelft alleen valt het kwartje nu de andere kant op.

Dan zie je pas hoe voorspelbaar en ideeënloos het is. Keer op keer via de flanken, keer op keer een hopeloze voorzet terwijl dat bewezen de meest kansloze vorm om gevaar te stichten is. Lekker non-voetballers op cruciale posities als de nummer 10 neerzetten: kuch kuyt kuch. Een treurige boomstam als Kramer tot God vereren. Passt gemiddeld 10 keer per wedstrijd tegen ploegen van enigszins niveau. Gelukkig waait er wel eens wat in bij hem. Achterin lekt het gigantisch. Nooit eens via het centrum, altijd via de flanken.

Feyenoord is momenteel gewoon een grap van een club qua voetbalideeën waar enkelen nog naïef of blind de polonaise meedansen. Fred Rutten had het goed gezien, maar die slist en heeft een zwakke eindsprint.
Het is simpel op te lossen:
- Bottegihn is te traag om vooruit te spelen. Die moet er gewoon zo snel mogelijk uit. Wel een lekkere speler om erin te zetten als je de laatste 10 minuten onder druk staan met een 1-0 voorsprong.
- Middenveld met Kuyt/Vihlena/ El Ahmadi maakt het spel van Feyenoord zo voorspelbaar als het einde van The Shawshank Redemption. Het rent en het vliegt. Nemen de bal over en zoeken Elia op. Niemand kan een man passeren. Niemand kan een schot plegen van +/- 25 meter(Vilhena klein beetje). En niemand kan een mooi steekpass geven. Dit middenveld mist een creatieve man.
- Voorin draait alles eigenlijk alleen om Elia. Die kan wat Forceren. Berghuis is misschien een juiste oplossing hiervoor.
- Jorg en Kramer krijgen geen knappe steekpass en Kramer is ook geen aanspeelpunt. Hopelijk is Jorg dat wel. En hopelijk kan Jorg ook wat forceren.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 10:18:44 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164148920
quote:

[..]

Nou. Volgens mij mankeert Nelom iets. Namelijk aan zijn voeten. En als jij dat niet in ziet, mankeer jij ook iets. Maar dan aan je ogen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164148924
quote:

[..]

Voor het niveau van Feyenoord dus echt niet. Beste voorbeeld, een inkoppertje, is toch wel AZ 4-2 Feyenoord. Daar had het 10-2 kunnen zijn zowat. Feyenoord werd van de mat geveegd en Nelom was nergens te bekennen. Weggevaagd.
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:19:13 #145
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164148926
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Nelom 3e back?
Let nou even op waar het over gaat joh. Er wordt gezegd dat je met Nelom, Woudenberg en Kongolo prima voorzien bent voor de Eredivisie.

Lijkt mij gewoon een feit, alleen omdat Nelom erbij zit, maar dat het niet minder waar. Nelom als derde back in de Eredivisie lijkt me immers prima.
Laffe huichelaar
pi_164148935
Het is ook zo heerlijk makkelijk om overal maar op te kankeren en op tegen te zijn. Erg sterk is het alleen niet.
pi_164148944
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:17 schreef satecl het volgende:

[..]

Het is simpel op te lossen:
- Bottegihn is te traag om vooruit te spelen. Die moet er gewoon zo snel mogelijk uit. Wel een lekkere speler om erin te zetten als je de laatste 10 minuten onder druk staan met een 1-0 voorsprong.
- Middenveld met Kuyt/Vihlena/ El Ahmadi maakt het spel van Feyenoord zo voorspelbaar als het einde van The Shawshank Redemption. Het rent en het vliegt. Nemen de bal over en zoeken Elia op. Niemand kan een man passeren. Niemand kan een schot plegen van +/- 25 meter(Vilhena klein beetje). En niemand kan een mooi steekpass geven. Dit middenveld mist een creatieve man.
- Voorin draait alles eigenlijk alleen om Elia. Die kan wat Forceren. Berghuis is misschien een juiste oplossing hiervoor.
- Jorg en Kramer krijgen geen knappe steekpass en Kramer is ook geen aanspeelpunt. Hopelijk is Jorg dat wel. En hopelijk kan Jorg ook wat forceren.
Ik mis nog het kopje - Defensieve organisatie maar voor de rest ben ik het wel eensch.
pi_164148947
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:19 schreef Typisch het volgende:
Het is ook zo heerlijk makkelijk om overal maar op te kankeren en op tegen te zijn. Erg sterk is het alleen niet.
Spreek dan ook geen kansloze ambities uit, want het is dus nergens op gebaseerd.
pi_164148952
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:20 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Spreek dan ook geen kansloze ambities uit, want het is dus nergens op gebaseerd.
pi_164148953
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Let nou even op waar het over gaat joh. Er wordt gezegd dat je met Nelom, Woudenberg en Kongolo prima voorzien bent voor de Eredivisie.

Lijkt mij gewoon een feit, alleen omdat Nelom erbij zit, maar dat het niet minder waar. Nelom als derde back in de Eredivisie lijkt me immers prima.
Let jij maar even op waar het over gaat. Nelom speelt toch? Dus is ie je eerste back. Dat jij uit die tekst er zelf maar even 3e back van maakt, dat doe jij zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')