Niet alles is kut, maar kritisch zijn op iets wat zich nog altijd heel groot 'vindt' is wel op zijn plaats. Wij zijn Feyenoord dit en dat, maar geen enkele rol spelen, nergens meer in.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:56 schreef Scrummie het volgende:
Oke jongens, jullie hebben me omgepraat. Word niets, gaat nooit wat worden. Gio eruit, alles eruit, tyfus club, kut stadion, kut alles, opheffen die boel.
Ik zeg net al; ik loop al jaren te zaniken en te zeiken dat het niets word met Gudde en van Geel, telkens is hier van Geel god, en omdat er nú toch niets veranderd kan je het maar beter proberen met wat je wel hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Dit is het Feyenoord waar je al een jaar naar zit te kijken en je blijft iedere keer naïef denken dat het beter zal gaan, het stabieler wordt en de hemel bereikt wordt.
Tuurlijk jongen de supercup is een belangrijke prijs in Italië. Je hebt geen idee waar je het over hebt knul.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2013: 57.000 man bij Juventus - Lazio Roma
2010: 65.860 man bij Inter - Roma
Nou, die Super Cup leeft niet zeg!11!!1!!1!1
Dus dit. Er is geen stijgende lijn in te ontdekken. En dat zou je zorgen moeten baren. Nee, daarentegen wordt het een beetje met de mantel der liefde bedekt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Dit is het Feyenoord waar je al een jaar naar zit te kijken en je blijft iedere keer naïef denken dat het beter zal gaan, het stabieler wordt en de hemel bereikt wordt.
Jij schrijft dat het bij de fans in Italië niet leeft, dus ik factcheck het en dan draai je weer een andere kant op. Wat is dit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen de supercup is een belangrijke prijs in Italië. Je hebt geen idee waar je het over hebt knul.
En straks als Berghuis binnen is hier weer "GEELGOD" lopen roepen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dit. Er is geen stijgende lijn in te ontdekken. En dat zou je zorgen moeten baren. Nee, daarentegen wordt het een beetje met de mantel der liefde bedekt.
Vind dat Geel weer een prima selectie heeft neergezet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En straks als Berghuis binnen is hier weer "GEELGOD" lopen roepen.
Het enige waar wel GEELGOD eeuwig dankbaar voor moeten zijn is het feit dat hij ontzettend veel geld heeft opgehaald voor een nagenoeg failliet Feyenoord. Maar zoals al vaker gezegd hier ; Yellow met een zak geld.....quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk, beter dan ik had verwacht van te voren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind dat Geel weer een prima selectie heeft neergezet.
Dat is het debiele opportunistische gelul van hier. Dat kan je pas aan het einde van het seizoen zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom dan redelijk en niet gewoon goed?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk, beter dan ik had verwacht van te voren.
Op papier is het goed, dus v. Geel heeft dat goed gedaan, maar dat vertaald zich niet naar het veld. Ja, daar heeft hij geen rol in, maar is er indirect wel voor verantwoordelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom dan redelijk en niet gewoon goed?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Anyway. Botteghin moet eruit. Gio lijkt racistische trekjes te krijgen door Nelom maar te blijven opstellen.
Omdat je met Botteghin en Nelom schijnt te moeten spelen. Nelom is al jaren een pijnpunt, net zolang als de spits, en Botteghin past totaal niet bij het voetbal wat je hoort te spelen (ver vooruit) dus daar had ik ook graag een ander voor gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
• Hij wist Nelom niet te slijtenquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor linksachter hebben we Nelom, Woudenberg en Kongolo. Dat is gewoon prima voor de Eredivisie. Botteghin is eventueel te vervangen voor Van Beek natuurlijk als hij fit is. Ook Kongolo, Van Beek en Botteghin samen is prima voor een selectie in de Eredivisie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je met Botteghin en Nelom schijnt te moeten spelen. Nelom is al jaren een pijnpunt, net zolang als de spits, en Botteghin past totaal niet bij het voetbal wat je hoort te spelen (ver vooruit) dus daar had ik ook graag een ander voor gezien.
Mwah, daar begint het. Dat was 1 van de grootste redenen waarom het niet lukte in de eerste helft. Hij en Kuyt. Botteghin speelde veel te ver achteruit en schoof niet in, Kuyt te ver naar voren waardoor je dat bizar lange veld kreeg.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit team heeft wel grotere problemen dan Botteghin.
LOGquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor linksachter hebben we Nelom, Woudenberg en Kongolo. Dat is gewoon prima voor de Eredivisie
Dan verschillen wij hierin behoorlijk van mening. Prima toch.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor linksachter hebben we Nelom, Woudenberg en Kongolo. Dat is gewoon prima voor de Eredivisie. Botteghin is eventueel te vervangen voor Van Beek natuurlijk als hij fit is. Ook Kongolo, Van Beek en Botteghin samen is prima voor een selectie in de Eredivisie.
vi.nlquote:De Peruviaan Edison Flores is nog altijd in beeld bij Feyenoord. Dat meldt Voetbal International zojuist. De aanvaller, die zondag door technisch directeur Martin van Geel werd bekeken in Peru, komt echter pas concreet in beeld wanneer Toornstra of Basaçikoglu nog vertrekt.
Dan ben je toch hemeltergend naïef. Als ik naar Feyenoord kijk, zie ik zo weinig voetbalintelligentie, zo weinig ideeën. Ze halen blind spelers binnen op basis van zogenaamde ervaring. In dit topic wordt het dan voorzichtig wat minder krom geluld, leuke poging. Er worden wat wedstrijden gewonnen met wat coinflipachtige wedstrijden. Het zit je mee, het zit je tegen: compleet niet overtuigend. De kar rijdt in de poep: iedereen in paniek. Alles is kut, Van Geel is een lul en heeft zitten slapen. Hoe kan die terugval opeens, hoe kan dat nou? Nou, het is heel simpel: die eerste seizoenshelft is net zo vergelijkbaar met de tweede seizoenshelft alleen valt het kwartje nu de andere kant op.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg net al; ik loop al jaren te zaniken en te zeiken dat het niets word met Gudde en van Geel, telkens is hier van Geel god, en omdat er nú toch niets veranderd kan je het maar beter proberen met wat je wel hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |