abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164148071
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ze hebben 1 keer de bal tegen hem aangeschoten verder heeft hij niks gedaan.
Verder denk ik dat het wel een goed seizoen kan worden. Als je die Berghuis hebt dan wordt het er voor Elia ook makkelijker op denk ik omdat het spel dan wat minder voorspelbaar wordt. Verder lijkt die Jorgensen veel meer met een bal te kunnen dan Kramer. Misschien op het middenveld gaan experimenteren met Tapia of Vejinovic want KEA en Vilhena is teveel van hetzelfde. Postbodes. Misschien Toornstra op 10 ipv Kuyt maar dat gaat Gio toch niet doen.
Is het feit dat hij niks te doen heeft gehad alleen verdienste van de verdediging of ook de aansturing van de keeper? Is het niet een combinatie van? Ik vond hem goed spelen in ieder geval.
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:25:47 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164148073
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen, Berghuis de Verlosser komt toch, en daarna zijn toch alle problemen verdwenen?
Uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164148076
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daar noem je er ook één op. Fucking Nelom :') Wanneer meldt er zich eens een club voor fuckign Nelom. Telstar of zo. We hebben nu toch Woudenberg.

Daarbij heeft Stijn gelijk. De keeper kwam niet sterk voor de dag. Maargoed, dat kwam heel Feyenoord niet :')
Ja vertel dat Gio effe. Woudenberg had er allang moeten staan inderdaad.
pi_164148080
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Is het feit dat hij niks te doen heeft gehad alleen verdienste van de verdediging of ook de aansturing van de keeper? Is het niet een combinatie van? Ik vond hem goed spelen in ieder geval.
Maar wat heeft hij goed gedaan dan? Hij stond aan de grond genageld bij de 0-1.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_164148087
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Gio ontslagen gaat worden als hij weer zo'n pijnlijke reeks om zijn oren krijgt. Dan wordt het een lang en vervelend toneelspel dat er uiteindelijk op uit komt dat Gio een stapje terug doet of zo. Kind van de club willen ze niet ontslaan, minimaal gezichtsverlies bla bla bla.

Voorlopig borduurt Gio lekker voort op de inspiratieloze tactiek die hij vorig seizoen hanteerde. Je kan je zo langzamerhand afvragen, wat is grijzer en eentoniger? Zijn interviews of zijn tactiek?

Ik durf er haast geen geld meer op te zetten.
Zijn interviews zijn eentonig. Ik heb nog geen heel interview met die clichewaterval uitgezeten.
pi_164148091
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Maar wat heeft hij goed gedaan dan? Hij stond aan de grond genageld bij de 0-1.
Kwam onverwachts en werd(?) nog van richting veranderd. Vond het hem niet echt aan te rekenen.
pi_164148135
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zijn interviews zijn eentonig. Ik heb nog geen heel interview met die clichewaterval uitgezeten.
Lekker belangrijk jongen hetzelfde geldt voor 99% van de voetbal interviews. Het is niet Gio zijn taak om jou te vermaken.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 09:32:16 #48
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164148145
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Lekker belangrijk jongen hetzelfde geldt voor 99% van de voetbal interviews. Het is niet Gio zijn taak om jou te vermaken.
Daar gaat het niet om. Er komt nooit een zinnig woord uit dat hout snijdt.

En er zijn wel degelijk trainers/spelers die wat nuttigs melden op basis van de gespeelde wedstrijd of de verwachtingen van een te spelen wedstrijd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164148163
Laten we de boel maar schriftelijk afdoen.

Godverdomme zeg, als ik jullie lees krijg ik zin om mezelf van een gebouw af te gooien.
pi_164148174
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En er zijn wel degelijk trainers/spelers die wat nuttigs melden op basis van de gespeelde wedstrijd of de verwachtingen van een te spelen wedstrijd.
In Nederland?
pi_164148176
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het niet mogelijk om een beeld te krijgen van wat de tactische ideeën of in ieder geval denkwijzes van een trainer door middel van een interview? Dan kunnen we net zo goed journalistiek opdoeken en op de zee gaan varen met een bootje tot de eerstvolgende wedstrijd van een club is aangebroken. Ik heb die vent nog nooit iets interessants over de wedstrijd zelf horen zeggen.
pi_164148185
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Laten we de boel maar schriftelijk afdoen.

Godverdomme zeg, als ik jullie lees krijg ik zin om mezelf van een gebouw af te gooien.
Je vindt dat ze weer lekker scherp aan de wedstrijd begonnen waardoor ze weer eens een wedstrijd die erom gaat de prullenbak ingooien? Ze staan er godverdomme nooit in een wedstrijd die er toe doet.
pi_164148186
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij houdt zich gewoon op de vlakte tijdens interviews zoveel trainers doen dat. Het heeft geen enkel nut om allerlei pittige uitspraken te doen in de media daar heb je alleen maar last van.
pi_164148202
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij houdt zich gewoon op de vlakte tijdens interviews zoveel trainers doen dat. Het heeft geen enkel nut om allerlei pittige uitspraken te doen in de media daar heb je alleen maar last van.
Sinds wanneer zijn uitspraken over de wedstrijd zelf altijd 'pittig'?
pi_164148204
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:34 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je vindt dat ze weer lekker scherp aan de wedstrijd begonnen waardoor ze weer eens een wedstrijd die erom gaat de prullenbak ingooien?
Dat zeg ik niet..
pi_164148210
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In Nederland?
De Boer had dat, Verbeek had dat. Pastoor doet dat.
pi_164148218
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:36 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

De Boer had dat, Verbeek had dat. Pastoor doet dat.
Pastoor? :'). Haha. Oke. De Boer misschien, Verbeek klopt maar die kan weer niet met normale mensen om gaan.
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:37:25 #58
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164148223
Zo'n Elia en Willems. Zouden die niet een reality soap kunnen beginnen op RTL 5? Voorafgaand van een serie van Barbie of Oh Oh Cherso. Dat zal wel vermakelijke TV zijn, denk ik. Jetro & Eljero op Vakantie! , ik zie er wel wat in.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164148232
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet..
We presteren jaar op jaar helemaal, maar dan ook helemaal niks. Ieder jaar maar zeggen dat we voor het kampioenschap meedoen, maar tegelijkertijd al weten dat het nergens op gebaseerd is. Niet op een goede visie van het bestuur, niet op de kwaliteit van de selectie. Je gaat pas meedoen met een nieuw stadion en de weet ik veel hoeveel meer inkomsten die je daarmee genereert.
pi_164148233
quote:
Steven Berghuis is gisteravond al in Rotterdam gearriveerd. Berghuis sliep afgelopen nacht in het Van der valk-hotel Ridderkerk, daar keek hij gisteren ook de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV. Berghuis moet de tweede grote kwaliteitsinjectie voor Feyenoord worden deze zomer. De Oranje-international kreeg zaterdag van zijn club groen licht om de overgang naar Feyenoord te regelen, en direct reed hij met zijn vriendin en belangrijkste bezittingen naar Nederland.

Berghuis ondergaat vanmorgen een medische keuring bij Feyenoord en als daar niks geks aan het licht komt, zal Feyenoord de speler voor één seizoen huren, dat meldt de Telegraaf. Berghuis wil graag in beeld blijven bij het Nederlands elftal en het is hem daarom alles aangelegen om niet nog een seizoen tussen tribune en bank te verhuizen zonder uitzicht op een basisplaats. Daarnaast wil Berghuis zijn voetbal geluk zo graag terug, dat hij iets doet wat nog maar zelden vertoond wordt, hij wil de helft van zijn salaris inleveren om bij Feyenoord te kunnen voetballen.

Het was echter niet Martin van Geel die Steven Berghuis overhaalde om naar Feyenoord te komen, maar aanvoerder Dirk Kuyt. Afgelopen zomer zaten beide spelers op Aruba en daar heeft Kuyt Berghuis zover gekregen om te gaan voor speeltijd en niet voor het geld van Watford.
DirkGod.
pi_164148251
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Pastoor? :'). Haha. Oke. De Boer misschien, Verbeek klopt maar die kan weer niet met normale mensen om gaan.
Pastoor zegt gewoon wat hij ervan vindt. Dat achterbakse gedoe en niet durven zeggen dat iemand een kutpartij heeft gespeeld en fouten heeft gemaakt waardoor je de boot ingaat, wat een poppenkast voor de camera. Noemen ze dan mediatraining.
pi_164148264
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:38 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

We presteren jaar op jaar helemaal, maar dan ook helemaal niks. Ieder jaar maar zeggen dat we voor het kampioenschap meedoen, maar tegelijkertijd al weten dat het nergens op gebaseerd is. Niet op een goede visie van het bestuur, niet op de kwaliteit van de selectie. Je gaat pas meedoen met een nieuw stadion en de weet ik veel hoeveel meer inkomsten die je daarmee genereert.
Mwah. Ik loop al 3 jaar te zaniken dat Geel/Gudde weg moet en we daar niet verder mee komen. Nu het seizoen begint kap ik daar even mee omdat het toch geen zin heeft op het moment. Ik ga al helemaal niet op basis van 1 wedstrijd beweren dat het volkomen hopeloos is en we de boel beter kunnen opheffen. En al helemaal niet als die wedstrijd de Johan Cruijff schaal is..
pi_164148275
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Pastoor zegt gewoon wat hij ervan vindt. Dat achterbakse gedoe en niet durven zeggen dat iemand een kutpartij heeft gespeeld en fouten heeft gemaakt waardoor je de boot ingaat, wat een poppenkast voor de camera. Noemen ze dan mediatraining.
Zou best kunnen, ik ben niet geheel objectief. Als ik die man alleen al zie krijg ik braak neigingen. Dat heb ik ook met Ron Jans bijvoorbeeld.
pi_164148276
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mwah. Ik loop al 3 jaar te zaniken dat Geel/Gudde weg moet en we daar niet verder mee komen. Nu het seizoen begint kap ik daar even mee omdat het toch geen zin heeft op het moment. Ik ga al helemaal niet op basis van 1 wedstrijd beweren dat het volkomen hopeloos is en we de boel beter kunnen opheffen. En al helemaal niet als die wedstrijd de Johan Cruijff schaal is..
Nee precies, de Johan Cruiff schaal is niet zo belangrijk. De prijzenkast loopt bijna over van de afgelopen jaren.
pi_164148293
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:41 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Nee precies, de Johan Cruiff schaal is niet zo belangrijk. De prijzenkast loopt bijna over van de afgelopen jaren.
Als je hem wint is het leuk, win je hem niet lekker boeiend. Niet teveel waarde toeschrijven aan die prijs.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 09:43:00 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164148302
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als je hem wint is het leuk, win je hem niet lekker boeiend. Niet teveel waarde toeschrijven aan die prijs.
En die mentaliteit ventileert exact wat er mis is met Feyenoord.
4045
onlogisch
pi_164148304
quote:

[..]

Gelukkig heeft Feyenoord gewoon in de media geschreven dat ze hem heel graag wilden winnen.
pi_164148309
quote:

[..]

_O- _O-

Meedoen is belangrijker dan winnen, dat is al jaren het motto van Feyenoord ja.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 09:43:52 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164148310
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Feyenoord gewoon in de media geschreven dat ze hem heel graag wilden winnen.
En terecht. Een prijs is een prijs. En daar wint Feyenoord er nooit zo veel van.
4045
onlogisch
pi_164148312
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En die mentaliteit ventileert exact wat er mis is met Feyenoord.
Wat een lulkoek. Alsof Ajax en PSV er waarde aan hechten. Daar is dus hetzelfde mis? Nee, die hebben meer geld.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 09:45:06 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164148327
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een lulkoek. Alsof Ajax en PSV er waarde aan hechten. Daar is dus hetzelfde mis? Nee, die hebben meer geld.
Oh, als hunnie.... Donder toch op. Je moet naar jezelf kijken. Dan kom je heel snel tot de conclusie dat Feyenoord bijna nooit wat wint. En als je dan een prijs kan pakken, moet je er 200% voor gaan. Wanneer je dat niet doet, doe je afbreuk aan datgene waar je als club juist voor bestaat, namelijk prijzen winnen. Daar draait het uiteindelijk toch om?

Wat een lulkoek :r
4045
onlogisch
pi_164148329
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat Ajax en PSV er géén waarde aan hechten? Dat hebben ze nooit en nimmer openlijk gezegd, ze spelen altijd met de seizoensbasis. Alleen fans zeggen dat ze er geen waarde aan hechten.
pi_164148330
Bergstra gaat jullie kampioen maken.
U MAD?
pi_164148358
De bekerwinnaar tegen de landskampioen (?) terwijl de transfermarkt nog niet gesloten is en 75% van de mensen op vakantie is. Het is een soort veredelde campingbeker.
pi_164148368
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De bekerwinnaar tegen de landskampioen (?) terwijl de transfermarkt nog niet gesloten is en 75% van de mensen op vakantie is. Het is een soort veredelde campingbeker.
In Engeland en Spanje leeft de Super Cup net zo goed. Kijk de beelden van de afgelopen jaren maar terug.
pi_164148377
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oh, als hunnie.... Donder toch op. Je moet naar jezelf kijken. Dan kom je heel snel tot de conclusie dat Feyenoord bijna nooit wat wint. En als je dan een prijs kan pakken, moet je er 200% voor gaan. Wanneer je dat niet doet, doe je afbreuk aan datgene waar je als club juist voor bestaat, namelijk prijzen winnen. Daar draait het uiteindelijk toch om?

Wat een lulkoek :r
Ik zeg toch ook niet dat je er niet 200% voor moet gaan (en wie zegt dat ze dat niet deden gister?)? Nogmaals; als je hem wint is het leuk, maar er moet niet zo dramatisch gedaan worden. Had jij gister 3 uur lang zitten na trillen van enthousiasme als je die schaal wél gepakt had?
pi_164148382
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat interesseert het nou weer dat de transfermarkt nog open is? Iedereen die gister op het veld stond bij Feyenoord staat niet meer in belangstelling van clubs die concreet zijn geworden de afgelopen tijd, ze hebben heel de voorbereiding goed gepresteerd en dan zou je terwijl je om een prijs speelt ineens een campingelftal hebben. Jij bent niet goed.
pi_164148390
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In Engeland en Spanje leeft de Super Cup net zo goed. Kijk de beelden van de afgelopen jaren maar terug.
Ja en Italië speelt hun supercup in fucking Beijing China.
pi_164148402
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Opportunisme he.
Als er van Groningen gewonnen wordt is er weer een jubelstemming.
Realiteit is dat we nog steeds mijlenver van PSV en Ajax vandaan staan.
pi_164148404
Voor een ploeg als Feyenoord die zegt dat ze mee willen doen om de titel is dit gewoon een belangrijke graadmeter om te zien waar je staat. Dan kan je wel schreeuwen dat het een oefenwedstrijdje is of het nergens om gaat. Je speelt gewoon wel tegen PSV die de topfavoriet voor het kampioenschap is. Gelukkig was het maar een oefenwedstrijdje en toch ga je als een gieter af. Geen zorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')