quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:22 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het tactische plan van Gio was?
Ik ben akkoord met naïef, omdat het Gio is. Bij elk ander had ik het debiel en onbekwaam genoemd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:27 schreef Typisch het volgende:
We spelen nog het zelfde als de jaren met Pelle. Bal naar voren pompen in de hoop dat Immers of Pelle de bal wint en vanuit daar voetballen. Heerlijk naïef.
Kuyt als 2e spits en ballen voor gooienquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:22 schreef GGMM het volgende:
Naïef is niet het juiste woord. Lachwekkend is beter.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:27 schreef Typisch het volgende:
We spelen nog het zelfde als de jaren met Pelle. Bal naar voren pompen in de hoop dat Immers of Pelle de bal wint en vanuit daar voetballen. Heerlijk naïef.
Kinderdagverblijf?quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:05 schreef Droopie het volgende:
Morgen op het werk is er gelukkig niemand die voetbal kijkt.
Godzijdank een nieuwe baan
Gio en een planquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:22 schreef GGMM het volgende:
Dat zegt genoeg over de ambitie van Feyenoord dit seizoen. Dit wordt weer een 'leerseizoen'.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die opgetogenheid over de tweede helft wel erg treurig.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:08 schreef satecl het volgende:
De eerste officiële wedstrijd zonder Dick Advocaat en gelijk weer verloren.
Op naar de volgende reeks
quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Hmm. Topic van gisteravond gemist. Ik heb vast wel de "i told you so" post van satecl gemist
quote:
El Ahmadi was erg pijnlijk om maar eens wat te noemen, maar ik twijfel of het dit keer aan El Ahmadi ligt. Met een beetje pech had hij voor die twee overtredingen rood gekregen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Gio en een plan
[..]
Dat zegt genoeg over de ambitie van Feyenoord dit seizoen. Dit wordt weer een 'leerseizoen'.
Eens, hij loopt zo vaak zo dom door in de rug van de tegenstander. Die vrije trap waarbij je bijna direct de 1-0 om je oren krijgt was ook weer een prachtig voorbeeld daarvan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ahmadi was erg pijnlijk om maar eens wat te noemen, maar ik twijfel of het dit keer aan El Ahmadi ligt. Met een beetje pech had hij voor die twee overtredingen rood gekregen.
EA kan er ook geen kut van. Een postbode die 9 van de 10 keer de bal gaat brengen en een speler die op zijn zachtst gezegd een waardeloos schot heeft. Ik heb de meerwaarde van EA nooit zo kunnen ontdekken. Maar sommige hier vinden hem een soort Busquets of zoquote:Op maandag 1 augustus 2016 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ahmadi was erg pijnlijk om maar eens wat te noemen, maar ik twijfel of het dit keer aan El Ahmadi ligt. Met een beetje pech had hij voor die twee overtredingen rood gekregen.
Terwijl zijn medespelers hem ook gewoon al in de tang hadden. Jorrit fucking Hendrix die als VM in een 1v2 situatie de boel gaat pownen, ja ja.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Eens, hij loopt zo vaak zo dom door in de rug van de tegenstander. Die vrije trap waarbij je bijna direct de 1-0 om je oren krijgt was ook weer een prachtig voorbeeld daarvan.
Ja precies, al weet je nooit met Kongolo, die valt soms wel eens om.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl zijn medespelers hem ook gewoon al in de tang hadden. Jorrit fucking Hendrix die als VM in een 1v2 situatie de boel gaat pownen, ja ja.
Het kan een leuke stofzuiger zijn als hij binnen zijn terrein moet blijven. Hoe groter de ruimtes worden, hoe paniekeriger hij wordt. Ik denk dat hij gewoon veel meer baat heeft bij die vijf verdedigers achterop. Daar snakt denk ik iedereen naar, maar dan heb je weer niets aan Elia, Berghuis etc en dan moet je weer Jörgensen op de bank zetten of iemand anders en daar is Van Bronckhorst te angstig voor. Kortom: uitzingen tot Gio opstapt of ontslagen wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
EA kan er ook geen kut van. Een postbode die 9 van de 10 keer de bal gaat brengen en een speler die op zijn zachtst gezegd een waardeloos schot heeft. Ik heb de meerwaarde van EA nooit zo kunnen ontdekken. Maar sommige hier vinden hem een soort Busquets of zo
Ik vond hem wel vrij zwak bij die 0-1, of heb ik iets gemist.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies, al weet je nooit met Kongolo, die valt soms wel eens om.
Wat vonden jullie trouwens van Hansson? Ik vond het hem niet zo slecht doen, zeg maar gerust goed, waarmee ik de aankoop Jones nog meer in twijfel trek.
Ik denk niet dat Gio ontslagen gaat worden als hij weer zo'n pijnlijke reeks om zijn oren krijgt. Dan wordt het een lang en vervelend toneelspel dat er uiteindelijk op uit komt dat Gio een stapje terug doet of zo. Kind van de club willen ze niet ontslaan, minimaal gezichtsverlies bla bla bla.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan een leuke stofzuiger zijn als hij binnen zijn terrein moet blijven. Hoe groter de ruimtes worden, hoe paniekeriger hij wordt. Ik denk dat hij gewoon veel meer baat heeft bij die vijf verdedigers achterop. Daar snakt denk ik iedereen naar, maar dan heb je weer niets aan Elia, Berghuis etc en dan moet je weer Jörgensen op de bank zetten of iemand anders en daar is Van Bronckhorst te angstig voor. Kortom: uitzingen tot Gio opstapt of ontslagen wordt.
Werd die bal nog van richting veranderd? Nelom was daar op zijn zachtst gezegd ook niet heel sterk bezig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vrij zwak bij die 0-1, of heb ik iets gemist.
Daar kon hij zeer weinig aan doen. Dat schot kwam uit het niets.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vrij zwak bij die 0-1, of heb ik iets gemist.
Ik wilde net zeggen, Berghuis de Verlosser komt toch, en daarna zijn toch alle problemen verdwenen?quote:
Ze hebben 1 keer de bal tegen hem aangeschoten verder heeft hij niks gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies, al weet je nooit met Kongolo, die valt soms wel eens om.
Wat vonden jullie trouwens van Hansson? Ik vond het hem niet zo slecht doen, zeg maar gerust goed, waarmee ik de aankoop Jones nog meer in twijfel trek.
Daar noem je er ook één op. Fucking Nelomquote:Op maandag 1 augustus 2016 09:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Werd die bal nog van richting veranderd? Nelom was daar op zijn zachtst gezegd ook niet heel sterk bezig.
Gooi Nelom in de Maas, zwemmen zal toch niet tot zijn mogelijkheden behoren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar noem je er ook één op. Fucking NelomWanneer meldt er zich eens een club voor fuckign Nelom. Telstar of zo. We hebben nu toch Woudenberg.
Daarbij heeft Stijn gelijk. De keeper kwam niet sterk voor de dag. Maargoed, dat kwam heel Feyenoord niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |