Ik snap het wel. Want Feyenoord.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom ze nog met zo'n gozer in zee gaan.
Ja godverdorie, nu komen we 3 punten te kort als we alles verder winnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:48 schreef arjan1112 het volgende:
We waren slecht. Als je kampioen wil worden had je deze wedstrijd moeten winnen. Psv was veel beter. We worden dit jaar wéér 3de.
We hadden deze wedstrijd best kunnen winnen, PSV was ook slecht, had er best nog een per ongeluk in kunnen vallen. Hadden we nog geen schijn van kans gemaakt om kampioen te worden. Rare uitspraak Arjanquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:48 schreef arjan1112 het volgende:
We waren slecht. Als je kampioen wil worden had je deze wedstrijd moeten winnen. Psv was veel beter. We worden dit jaar wéér 3de.
Hopelijk komt dat niet als een schok.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:53 schreef arjan1112 het volgende:
We zijn gewoon kansloos voor de titel.
Meen je niet?quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:55 schreef arjan1112 het volgende:
Nou als die echt komt. Dan speelt ie , hij is veel beter dan Toornstra en Bilal
Ik denk ook wel eens terug, maar daar heb je weinig aan he. Daarom kijk ik liever vooruit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:56 schreef arjan1112 het volgende:
Denk gewoon altijd terug aan het team van 1993. Die waren gewoon 100 keer zo goed.
Is tie toch nog ergens goed voor.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook zo'n topaankoop van onze topscout:2016SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan hij niet als centrale verdediger? Kan Bottegod eruit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is tie toch nog ergens goed voor.
Het wordt inderdaad tijd dat hij zich gaat richten op een functie in de technische staf ofzo.
PSV heeft onze vierde keeper verschalkt met een van richting veranderd schot. Beetje voorbarig om in dit stadium dergelijke conclusies te trekken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:03 schreef GwaiLow het volgende:
Maar het is toch prima? Feyenoord kan niet met de grote jongens mee, maar kan daar achter wel leuk meespelen.
Nadat de lat al twee keer geraakt werdquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
PSV heeft onze vierde keeper verschalkt met een van richting veranderd schot. Beetje voorbarig om in dit stadium dergelijke conclusies te trekken.
Feyenoord zou met deze selectie inderdaad moeiteloos 3e moeten worden en met kop en schouders boven de andere clubs moeten eindigen. Dat zou leuk meespelen zijn inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:03 schreef GwaiLow het volgende:
Maar het is toch prima? Feyenoord kan niet met de grote jongens mee, maar kan daar achter wel leuk meespelen.
Op maandag 1 augustus 2016 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
Jij doet het af als opportunisme. Maar je hebt zelf kunnen zien dat er niets is veranderd ten opzichte van vorig seizoen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
De eerste wedstrijd tegen de kampioen wordt verloren en we zijn kansloos voor de rest van het seizoen.
Middels een pingel die niet gegeven had mogen worden en een vrije trap waar de keeper nog aan zat. Als de bal meer naar beneden was geweest, had de keeper dus meer van zijn hand erachter gekregen en was het zodoende nooit een goal geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nadat de lat al twee keer geraakt werd
Ik verwacht wel dat met Jorgod en Berghut er meer scorend vermogen bij is gekomen. Dus niets veranderd..mwah.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij doet het af als opportunisme. Maar je hebt zelf kunnen zien dat er niets is veranderd ten opzichte van vorig seizoen.
We zullen dus nog steeds tegen dezelfde problemen blijven aanlopen. Tenzij je het vorig seizoen allemaal wel prima vond puur op basis van het grotendeels de goede kant op vallen van het kwartje.
Dat verwacht ik ook, maar ik bedoel dat ik verwacht dat het spel van Feyenoord nog steeds afhankelijk zal blijven van - min of meer - toevalstreffers.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat met Jorgod en Berghut er meer scorend vermogen bij is gekomen. Dus niets veranderd..mwah.
Dat gevoel heb ik ook. Al die complimenten voor het harde werken, maar 0 lijn in het spel hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook, maar ik bedoel dat ik verwacht dat het spel van Feyenoord nog steeds afhankelijk zal blijven van - min of meer - toevalstreffers.
Het spel van Feyenoord lijkt nog steeds behoorlijk onsamenhangend en vooral gebaseerd op veel lopen en "hard werken" (wat overigens onnodig veel energie kost) in plaats van goed positiespel, goede organisatie en een goede / slimme tactiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |