Slaapverwekkende recensie zonder opbouw en scherpte. Hij heeft hem om 23.15 al geplaatst. Lijkt me dat ie zijn mening al had klaar liggen voor de uitzending en er snel nog wat dingetjes aan heeft toegevoegd. De clou en zijn standpunt geeft ie al in de eerste zin prijs.quote:
Trollquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:41 schreef agter het volgende:
http://media.tpo.nl/2016/08/01/zomergasten-recensie-abou-jahjah/
Ik zie er van af te gaan kijken. Ik had gisterenavond al een zo'n vermoeden dat het teruglezen vermakelijker zou worden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:15 schreef Ringo het volgende:
Nu Jahjah's uitspraken "wel meevallen" en alle ophef "overdreven" blijkt, wat is die hele uitzending dan waard geweest? Hebben we drie uur lang kunnen kijken naar irritant gehakketak tussen interviewer en geïnterviewde plus nogwat veel te korte fragmenten.
Borisz, naar mij keken 400.000 man, en 10 Hoolers. En was Krajicek ook nog eens tegen Henman op Wimbledon aan het tennissen op NED-2quote:
You're my man. Dat wist ik al, maar toch. Dat wordt denk en hoop ik een geweldige uitzending. Puntje stoel en snel ff pissen. Dit topic is bijna niet bij te houden, Elbrink kan ook alleen maar hijgend aanklampen. Op het laatst denken en zeggen we: 'Jezus, is het nou al afgelopen ?'quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verheug me op de uitzending van komende zondag met Arjen Lubach.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:27 schreef Joezi het volgende:
Joden vinden dat ze een apart ras zijn die ook nog eens uitverkoren zijn boven alle andere rassen, maar het zijn gewoon Semieten, voor israel leefde den joden daar ook in vrede met hun Semitische broeders
quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:33 schreef Manono het volgende:
Begreep al dat je die mening bent toegedaan. Het wel-niet achterwege gelaten, eens dat vreedzaam samenleven nodig is (wie niet) maar jij vind het dus wel begrijpelijk dat moslims zich verenigen, maar van het joodse volk niet?
Wat Tong hier zegt. Ik was namelijk ook benieuwd hoe AJ dit zag. Hij suggereerde door zijn fragmenten geen antisemiet te zijn, maar als je wel een antizionist bent en naar een Arabische unie streeft, vraag ik me af of hij een legitieme vereniging van het joodse volk ziet. Ras of niet. Wetende dat hij Der ewige Jude had willen uitzenden. Het had willen hebben over de ultrarechtse Koot en Bie en Vader Abraham. Geeft toch munitie voor bepaalde vragen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:16 schreef tong80 het volgende:
TrollHij verwoord zijn standpunten prima. Ben je een troll als je een andere opinie hebt ?
Nee. Hij is goed.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:15 schreef tong80 het volgende:
En Erbrink een slechte interviewer/presentator/gesprekspartner.
Waarom, wat deed ie goed en wat zijn z'n kwaliteiten ?quote:
Hij zat er bovenop. Was goed ingevoerd. Stelde felle vragen wat zorgde voor een levendig gesprek.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom, wat deed ie goed en wat zijn z'n kwaliteiten ?
Je hebt nog even snel gekeken?quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:15 schreef tong80 het volgende:
En Erbrink een slechte interviewer/presentator/gesprekspartner.
Niet gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zat er bovenop. Was goed ingevoerd. Stelde felle vragen wat zorgde voor een levendig gesprek.
Hij was geniaal in Onze Man in Teheran, niet gezien?
Heb een kwartier gekeken, hij liet JJ niet één keer uitspreken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:21 schreef Manono het volgende:
[..]
Je hebt nog even snel gekeken?
Jammer dat AJ Erdbrinks eerste uitzending was.
Onze Man In Teheran was goed maar andere orde. Hij zat hier helemaal niet bovenop imo.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zat er bovenop. Was goed ingevoerd. Stelde felle vragen wat zorgde voor een levendig gesprek.
Hij gaf regelmatig z'n eigen mening om JJ tegengas te geven.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Onze Man In Teheran was goed maar andere orde. Hij zat hier helemaal niet bovenop imo.
Hij onderbrak veel en reageerde fel op zogenaamd 'foute' standpunten maar dan ook zo zeer dat het helemaal niet duidelijk werd hoe fout die standpunten waren. Hij liet hem die standpunten niet belichten en AJ kwam mi op geen enkel moment in het nauw. Verder wat ik paar posts terug schreef.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij gaf regelmatig z'n eigen mening om JJ tegengas te geven.
Zeg, dat was toch parodie van ene VK-columnist?quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:12 schreef Manono het volgende:
Wetende dat hij Der ewige Jude had willen uitzenden. Het had willen hebben over de ultrarechtse Koot en Bie en Vader Abraham. Geeft toch munitie voor bepaalde vragen...
Bert Brussenquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:41 schreef agter het volgende:
http://media.tpo.nl/2016/08/01/zomergasten-recensie-abou-jahjah/
Inderdaad een (tenenkrommende) parodie in HP de Tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg, dat was toch parodie van ene VK-columnist?
OK! Snel gelezen en niet begrepen ivm dat stuk uit HP DeTijd. Dacht al, gelukkig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg, dat was toch parodie van ene VK-columnist?
Hij vloog soms iets te veel uit de bocht en het begin was peunerveus. Verder vind ik dat ie het goed deed.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:20 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |