Omdat hij het groot moslimrijk nastreeft?quote:
Voor stabiliteit begreep ik, een unie van de moslimlanden, niet zoals nu dat ze elkaar afmaken. Tevens is ie zelf geen moslim, maar afvalliger dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:01 schreef Manono het volgende:
[..]
Omdat hij het groot moslimrijk nastreeft?
In theorie, puur theorie!, kan je anders toch stellen, er bestaan al moslimlanden, hup iedereen die kant op en klaar is kees? Of is dat te kort door de bocht.
Met welk doel, dan? Opdat ie ongestoord z'n boodschappen kan blijven doen, ofzo?quote:Op zondag 31 juli 2016 23:46 schreef PlutoxMoon het volgende:
JahJah doet een charmeoffensief en iedereen trapt erin.
Ok, maar dan zijn er al landen. Hoe zou volgens hem het joodse volk zich wel op een redelijke wijze moeten/kunnen verenigen? Denk je.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor stabiliteit begreep ik, een unie van de moslimlanden, niet zoals nu dat ze elkaar afmaken. Tevens is ie zelf geen moslim, maar afvalliger dan de gemiddelde Nederlander
Joden vinden dat ze een apart ras zijn die ook nog eens uitverkoren zijn boven alle andere rassen, maar het zijn gewoon Semieten, voor israel leefde den joden daar ook in vrede met hun Semitische broedersquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:14 schreef Manono het volgende:
[..]
Ok, maar dan zijn er al landen. Hoe zou volgens hem het joodse volk zich wel op een redelijke wijze moeten/kunnen verenigen? Denk je.
Achter de betaalmuur. Next.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:45 schreef golfer het volgende:
Eerste recensie van De Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)991077ebb387fcb6891f
Begreep al dat je die mening bent toegedaan. Het wel-niet achterwege gelaten, eens dat vreedzaam samenleven nodig is (wie niet) maar jij vind het dus wel begrijpelijk dat moslims zich verenigen, maar van het joodse volk niet?quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Joden vinden dat ze een apart ras zijn die ook nog eens uitverkoren zijn boven alle andere rassen, maar het zijn gewoon Semieten, voor israel leefde den joden daar ook in vrede met hun Semitische broeders
Paupers die geen abo op De Volkskrant hebben.quote:
Niet zo happen op een troll.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:33 schreef Manono het volgende:
Begreep al dat je die mening bent toegedaan. Het wel-niet achterwege gelaten, eens dat vreedzaam samenleven nodig is (wie niet) maar jij vind het dus wel begrijpelijk dat moslims zich verenigen, maar van het joodse volk niet?
Right. Benieuwd hoe een journalist met meer achtergrondkennis heeft gekeken.quote:
Zionisten waren vaak seculier hè, in het begin.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:29 schreef Joezi het volgende:
Een echte gelovige jood is tegen zionisme, alleen god kan hun het heilige land terug geven pas na de armageddon
O maar ik ben echt benieuwd?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:41 schreef agter het volgende:
http://media.tpo.nl/2016/08/01/zomergasten-recensie-abou-jahjah/
Spot on.quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:41 schreef agter het volgende:
http://media.tpo.nl/2016/08/01/zomergasten-recensie-abou-jahjah/
Was het gezellig bij je zus?quote:Op maandag 1 augustus 2016 07:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover de slijpsteen van de geest
Onzin! Veel liberale seculiere Joden voelden zich tot 1940 in Nederland helemaal geen Jood meer. Maar omdat ze door de Nazi's (als ras!) werden beschouwd als Jood, werden ze een groep, vanwege lotsverbondenheid.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Joden vinden dat ze een apart ras zijn die ook nog eens uitverkoren zijn boven alle andere rassen, maar het zijn gewoon Semieten, voor israel leefde den joden daar ook in vrede met hun Semitische broeders
Doet me niet naar Uitzending Vermist verlangen. Ik bespeur geen tegenspraak, geen discussie, het lijkt een gezapige avond van uitwisselen van standpunten, en op naar de volgende vraag. De fragmenten doen me ook niet recht op zitten.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:45 schreef golfer het volgende:
Eerste recensie van De Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)991077ebb387fcb6891f
quote:Op zondag 31 juli 2016 23:48 schreef luxerobots het volgende:
Een tripplepost van golfer in het vorige topic. Sommigen willen echt graag een nieuw deel openen.
Je hebt je geregistreerd op 27 oktober 2000. Lijkt me sterk dat jij in 2000 op die manier postte in het Zomergasten-topic.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Traditie sinds 2000.![]()
Keek je toen ook al Zomergasten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |