Nee, he he, wat voor dag is het vandaag?quote:Op zondag 31 juli 2016 17:49 schreef schang1984 het volgende:
maar nu kan ik hem opeens ook niet meer bereiken.
Dat geldt voor de meeste van dat soort bedrijfjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:28 schreef schang1984 het volgende:
Ja en ik heb zonet via streetview het bedrijf opgezocht en het is geen groot bedrijf (wat je zou verwachten), het lijkt meer op een woning:
Ja maar ik kan niemand bereiken. En de persoon die ik wel bereikt heb reageert opeens niet meer.quote:Dus je hebt het woensdag of donderdag besteld en omdat het op zondag nog niet binnen is heb je paniek? En dat terwijl je vrijdag al gebeld hebt?
Omdat het weekend is.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:13 schreef schang1984 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niemand bereiken. En de persoon die ik wel bereikt heb reageert opeens niet meer.
op zondag niet? gek zeg... /sarcasm offquote:Op zondag 31 juli 2016 20:13 schreef schang1984 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niemand bereiken. En de persoon die ik wel bereikt heb reageert opeens niet meer.
Ik begrijp dat dit lastig is maar niet iedereen heeft 365 dagen per jaar vrij. Het is weekend.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:30 schreef schang1984 het volgende:
Ik vind het wel veel geld aangezien ik een uitkering heb. Het is eigenlijk maar 25 euro, maar toch...
Ik denk niet dat 25 euro voldoende is om te rentenieren in de tropenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:13 schreef schang1984 het volgende:
Het lijkt wel alsof hij mij niet te woord wil staan (alsof hij wil vluchten).
Houd op met zo paniekerig te doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:13 schreef schang1984 het volgende:
[..]
en schande, ik zou erheen gaanquote:Op zondag 31 juli 2016 23:04 schreef mujentas het volgende:
Ik zou aangifte doen bij de politie. 4 dagen en nog steeds geen pakketje.![]()
Als ik ze site zie, zou mijn eerste indruk zijn, dat het juist geen groot bedrijf is.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:28 schreef schang1984 het volgende: het is geen groot bedrijf (wat je zou verwachten)
Waarom bestel je dan online? Ik vind het allemaal nogal knullig overkomen, heb je niet een beetje een vergissing gemaakt?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:34 schreef schang1984 het volgende:
Als het een groot bedrijf was zou mijn vertrouwen groter zijn.
Conclusie: ongeduldig geweest..quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:31 schreef schang1984 het volgende:
Jeej, ze hebben vandaag gereageerd. Haal deze topic maar weg.
Dan heb je het over een gigantisch bedrijf met dito logistiek en aparte afspraken met koeriersbedrijven. Niet een of andere Henk die parttime vanuit huis een webwinkel heeft en een paar keer per week z'n bestellingen naar een PostNL punt brengt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:42 schreef Gunner het volgende:
Wat zit iedereen toch over die werkdagen? Als ik bij die coole blauwe bestel kan ik het dezelfde dag nog in huis hebben als ik wil. Het is geen 1996 meer hoor
maar dat had ie dan ook niet..... *sjughtquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:42 schreef Gunner het volgende:
Wat zit iedereen toch over die werkdagen? Als ik bij die coole blauwe bestel kan ik het dezelfde dag nog in huis hebben als ik wil. Het is geen 1996 meer hoor
Nee, ik zou direct naar het politiebureau gaan en aangifte doen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef schang1984 het volgende:
Ik heb dikwijls mijn order geannuleerd. Wederom krijg ik de eigenaar/ medewerker niet te pakken en ze hebben nog niet mijn geld teruggestort.
Wat nu? Wachten?
Ik kan me de verkoper wel voorstellen. Als TS dikwijls een bestelling annuleert, zou ik er op een gegeven moment ook klaar mee zijn.quote:
Hoe regelmatig precies? Dat lijkt me wel van belang.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef schang1984 het volgende:
Ik heb dikwijls mijn order geannuleerd. Wederom krijg ik de eigenaar/ medewerker niet te pakken en ze hebben nog niet mijn geld teruggestort.
Wat nu? Wachten?
Lees anders het topic evenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
het zoveelste topic dat laat zien, bestellen in internet, betaal met creditcard of paypal
Indien TS met CC of Paypal had betaald had hij geen zorgen gehad.quote:
En jij bent 32? Serieus?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef schang1984 het volgende:
Wat nu? Wachten?
Waaschijnlijk als TS een beetje geduld heeft ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Indien TS met CC of Paypal had betaald had hij geen zorgen gehad.
Zowel bij de webwinkel als in het topic, je impliceert hiermee immers dat je de order diverse malen geplaatst hebt en geannuleerd hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef schang1984 het volgende:
Wat nu? Wachten?
Wat betekent volgens jou 'dikwijls'?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef schang1984 het volgende:
Nee, ik heb maar 1 order geplaatst.
Geen reactie van hun en geen verzending van het product. (website verwijderd)
Na een tijdje bleek dat ik het product niet meer nodig had en heb ik order geannulleerd. Toen kreeg ik voor de eerste keer een bericht terug, maar pas nadat ik heb geprobeert te bellen en 2 maal email had verstuurd waar geen reactie op kwam.
Om de week stuurde ik een email om hun eraan te herinneren dat mijn geld nog niet teruggestort was.
Dikwijls is het een aantal weken verder en het geld is niet teruggestort, noch kan ik de mensen bereiken om te zien wat er aan de hand is daarzo...
Misschien moet je je woorden dan wat zorgvuldiger kiezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef schang1984 het volgende:
Geen reactie van hun en geen verzending van het product. (naam website verwijderd)
Na een tijdje bleek dat ik het product niet meer nodig had en heb ik order geannulleerd. Toen kreeg ik voor de eerste keer een bericht terug, maar pas nadat ik heb geprobeert te bellen en 2 maal email had verstuurd waar geen reactie op kwam.
Om de week stuurde ik een email om hun eraan te herinneren dat mijn geld nog niet teruggestort was.
Dikwijls is het een aantal weken verder en het geld is niet teruggestort, noch kan ik de mensen bereiken om te zien wat er aan de hand is daarzo...
Volgens mij denkt TS dat het ondertussen oid betekentquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat betekent volgens jou 'dikwijls'?
Die indruk heb ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij denkt TS dat het ondertussen oid betekent
16 dagen geleden, want toen kreeg ik het bericht van hun (dat is dus de enige bericht die ze ooit verstuurd hebben) dat ze order hadden geannuleerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:15 schreef Burdie het volgende:
Ze hebben wettelijk gezien 14 dagen de tijd om het bedrag terug te storten, hoe lang geleden heb je geannuleerd?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef schang1984 het volgende:
Geen reactie van hun en geen verzending van het product. (naam website verwijderd)
Wie heeft de order nou geannuleerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:03 schreef schang1984 het volgende:
[..]
16 dagen geleden, want toen kreeg ik het bericht van hun (dat is dus de enige bericht die ze ooit verstuurd hebben) dat ze order hadden geannuleerd.
Sterker nog, dat is 11 dagen geleden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:56 schreef tombolafan het volgende:
Op 1 augustus was je nog heel blij dat ze gereageerd hadden, toen heb je als reactie daarop de bestelling meteen geannuleerd?
Sowieso is dat 15 dagen geleden, geen 16
eh nee. Het is 15 dagen geleden, en 11 werkdagen geleden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:57 schreef FF het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is 11 dagen geleden.
Er zitten maar 5 werkdagen in een week en die tellen.
Je hebt gelijk. In de oude wet sprak men nog over werkdagen, in de nieuwe over dagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee. Het is 15 dagen geleden, en 11 werkdagen geleden.
De wettelijke termijn voor terugbetaling is maximaal 14 dagen, ik zie nergens staan dat dat om werkdagen gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |