abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:58:29 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164580701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef schang1984 het volgende:
Nee, ik heb maar 1 order geplaatst.

Geen reactie van hun en geen verzending van het product. (website verwijderd)

Na een tijdje bleek dat ik het product niet meer nodig had en heb ik order geannulleerd. Toen kreeg ik voor de eerste keer een bericht terug, maar pas nadat ik heb geprobeert te bellen en 2 maal email had verstuurd waar geen reactie op kwam.

Om de week stuurde ik een email om hun eraan te herinneren dat mijn geld nog niet teruggestort was.

Dikwijls is het een aantal weken verder en het geld is niet teruggestort, noch kan ik de mensen bereiken om te zien wat er aan de hand is daarzo...
Wat betekent volgens jou 'dikwijls'?

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 16-08-2016 12:06:22 ]
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:05:41 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164580813
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef schang1984 het volgende:
Nee, ik heb maar 1 order geplaatst.

Geen reactie van hun en geen verzending van het product. (naam website verwijderd)

Na een tijdje bleek dat ik het product niet meer nodig had en heb ik order geannulleerd. Toen kreeg ik voor de eerste keer een bericht terug, maar pas nadat ik heb geprobeert te bellen en 2 maal email had verstuurd waar geen reactie op kwam.

Om de week stuurde ik een email om hun eraan te herinneren dat mijn geld nog niet teruggestort was.

Dikwijls is het een aantal weken verder en het geld is niet teruggestort, noch kan ik de mensen bereiken om te zien wat er aan de hand is daarzo...
Misschien moet je je woorden dan wat zorgvuldiger kiezen.

Overigens stelde je 1 augustus dat er contact was geweest, dus sindsdien "om de week een e-mail sturen" lijkt me ook lichtelijk overdreven, want dat is net 2 weken geleden.

Het komt op mij over alsof je verwacht dat iedereen maar in de houding springt als het jou uitkomt, daarbij vergeet dat mensen bijvoorbeeld op vakantie gaan (je verwacht het niet in augustus) of er andere zaken kunnen zijn.
Als je bij een kleine webshop bestelt dan kunnen dingen soms wat langer duren, en nee, het is geen bedrijf als bol.com, maar dat had je zelf ook al gezien.

Overigens hoef je de naam van het bedrijf ook niet nog een keer te melden, want dan ga ik dat als laster beschouwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:05:51 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_164580820
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat betekent volgens jou 'dikwijls'?
Volgens mij denkt TS dat het ondertussen oid betekent
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:08:44 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164580874
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens mij denkt TS dat het ondertussen oid betekent
Die indruk heb ik ook.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:15:57 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164581041
Ze hebben wettelijk gezien 14 dagen de tijd om het bedrag terug te storten, hoe lang geleden heb je geannuleerd?
KuikenGuppy
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:23:54 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164581232
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens mij denkt TS dat het ondertussen oid betekent
In dat geval heb ik een linkje voor TS: Dikwijls
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164582145
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:15 schreef Burdie het volgende:
Ze hebben wettelijk gezien 14 dagen de tijd om het bedrag terug te storten, hoe lang geleden heb je geannuleerd?
16 dagen geleden, want toen kreeg ik het bericht van hun (dat is dus de enige bericht die ze ooit verstuurd hebben) dat ze order hadden geannuleerd.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:09:12 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164582278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef schang1984 het volgende:
Nee, ik heb maar 1 order geplaatst.

Geen reactie van hun en geen verzending van het product. (naam website verwijderd)

Na een tijdje bleek dat ik het product niet meer nodig had en heb ik order geannulleerd. Toen kreeg ik voor de eerste keer een bericht terug, maar pas nadat ik heb geprobeert te bellen en 2 maal email had verstuurd waar geen reactie op kwam.

Om de week stuurde ik een email om hun eraan te herinneren dat mijn geld nog niet teruggestort was.

Dikwijls is het een aantal weken verder en het geld is niet teruggestort, noch kan ik de mensen bereiken om te zien wat er aan de hand is daarzo...
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:03 schreef schang1984 het volgende:

[..]

16 dagen geleden, want toen kreeg ik het bericht van hun (dat is dus de enige bericht die ze ooit verstuurd hebben) dat ze order hadden geannuleerd.
Wie heeft de order nou geannuleerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164582447
1: De meeste webwinkels hebben als kantoor de zolderkamer of eettafel van de eigenaar en als magazijn het schuurtje of de garage achter het huis. Als ze groot zijn huren ze ergens op een verlaten industrieterrein een loodsje voor extra opslagruimte.

2: met je verkeerde woordkeuzes wordt het verhaal er niet echt duidelijker op. Als je net zo duidelijk communiceert richting de mensen van de webwinkel snap ik dat ze eerst duidelijkheid van jou wilden en dan pas actie ondernemen.
pi_164585137
Op 1 augustus was je nog heel blij dat ze gereageerd hadden, toen heb je als reactie daarop de bestelling meteen geannuleerd?

Sowieso is dat 15 dagen geleden, geen 16 ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:57:57 #61
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_164587492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:56 schreef tombolafan het volgende:
Op 1 augustus was je nog heel blij dat ze gereageerd hadden, toen heb je als reactie daarop de bestelling meteen geannuleerd?

Sowieso is dat 15 dagen geleden, geen 16 ;)
Sterker nog, dat is 11 dagen geleden.
Er zitten maar 5 werkdagen in een week en die tellen.
pi_164591365
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:57 schreef FF het volgende:

[..]

Sterker nog, dat is 11 dagen geleden.
Er zitten maar 5 werkdagen in een week en die tellen.
eh nee. Het is 15 dagen geleden, en 11 werkdagen geleden.

De wettelijke termijn voor terugbetaling is maximaal 14 dagen, ik zie nergens staan dat dat om werkdagen gaat :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:41:49 #63
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_164600647
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

eh nee. Het is 15 dagen geleden, en 11 werkdagen geleden.

De wettelijke termijn voor terugbetaling is maximaal 14 dagen, ik zie nergens staan dat dat om werkdagen gaat :s)
Je hebt gelijk. In de oude wet sprak men nog over werkdagen, in de nieuwe over dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')