Houd op met zo paniekerig te doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:13 schreef schang1984 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niemand bereiken. En de persoon die ik wel bereikt heb reageert opeens niet meer.
en schande, ik zou erheen gaanquote:Op zondag 31 juli 2016 23:04 schreef mujentas het volgende:
Ik zou aangifte doen bij de politie. 4 dagen en nog steeds geen pakketje.![]()
Als ik ze site zie, zou mijn eerste indruk zijn, dat het juist geen groot bedrijf is.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:28 schreef schang1984 het volgende: het is geen groot bedrijf (wat je zou verwachten)
Waarom bestel je dan online? Ik vind het allemaal nogal knullig overkomen, heb je niet een beetje een vergissing gemaakt?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:34 schreef schang1984 het volgende:
Als het een groot bedrijf was zou mijn vertrouwen groter zijn.
Conclusie: ongeduldig geweest..quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:31 schreef schang1984 het volgende:
Jeej, ze hebben vandaag gereageerd. Haal deze topic maar weg.
Dan heb je het over een gigantisch bedrijf met dito logistiek en aparte afspraken met koeriersbedrijven. Niet een of andere Henk die parttime vanuit huis een webwinkel heeft en een paar keer per week z'n bestellingen naar een PostNL punt brengt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:42 schreef Gunner het volgende:
Wat zit iedereen toch over die werkdagen? Als ik bij die coole blauwe bestel kan ik het dezelfde dag nog in huis hebben als ik wil. Het is geen 1996 meer hoor
maar dat had ie dan ook niet..... *sjughtquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:42 schreef Gunner het volgende:
Wat zit iedereen toch over die werkdagen? Als ik bij die coole blauwe bestel kan ik het dezelfde dag nog in huis hebben als ik wil. Het is geen 1996 meer hoor
Nee, ik zou direct naar het politiebureau gaan en aangifte doen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef schang1984 het volgende:
Ik heb dikwijls mijn order geannuleerd. Wederom krijg ik de eigenaar/ medewerker niet te pakken en ze hebben nog niet mijn geld teruggestort.
Wat nu? Wachten?
Ik kan me de verkoper wel voorstellen. Als TS dikwijls een bestelling annuleert, zou ik er op een gegeven moment ook klaar mee zijn.quote:
Hoe regelmatig precies? Dat lijkt me wel van belang.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef schang1984 het volgende:
Ik heb dikwijls mijn order geannuleerd. Wederom krijg ik de eigenaar/ medewerker niet te pakken en ze hebben nog niet mijn geld teruggestort.
Wat nu? Wachten?
Lees anders het topic evenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
het zoveelste topic dat laat zien, bestellen in internet, betaal met creditcard of paypal
Indien TS met CC of Paypal had betaald had hij geen zorgen gehad.quote:
En jij bent 32? Serieus?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef schang1984 het volgende:
Ik heb dikwijls mijn order geannuleerd. Wederom krijg ik de eigenaar/ medewerker niet te pakken en ze hebben nog niet mijn geld teruggestort.
Wat nu? Wachten?
Waaschijnlijk als TS een beetje geduld heeft ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Indien TS met CC of Paypal had betaald had hij geen zorgen gehad.
Zowel bij de webwinkel als in het topic, je impliceert hiermee immers dat je de order diverse malen geplaatst hebt en geannuleerd hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef schang1984 het volgende:
Ik heb dikwijls mijn order geannuleerd. Wederom krijg ik de eigenaar/ medewerker niet te pakken en ze hebben nog niet mijn geld teruggestort.
Wat nu? Wachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |