Geen Grindr meer hebben maar wel iets vergelijkbaars zoals Scruff: -10.000quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan had 'ie moeten zeggen 'Geen Grindr of vergelijkbare app hebben'.
Want dat is indexeerbaar en selectief voor regio en omgevingquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:47 schreef praisethebooty het volgende:
Quote een Vlaamse twink: "Grindr is voor oude mannetjes, iedereen gebruikt nu Snapchat"
Helemaal niet, het ging over schattige kleine jongens.quote:
Trap er niet in, dat is niet Mortaxxquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mortaxx wat ben je een knappe OP
ice macchiato is echt heerlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Die K&K ijskoffie van de Jumbo is echt slecht, maar zo GRUWELIJK lekk0r.
Ahhh, oké.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet, het ging over schattige kleine jongens.
Eerst zien, dan geloven. Maar als ik jouw smaak moet af gaan dan vertrouw ik je volledig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Trap er niet in, dat is niet Mortaxx
De echte Mortaxx is veel mooier
paxcon probeert je in het ootje te nemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Maar als ik jouw smaak moet af gaan dan vertrouw ik je volledig.
keertje samen pak van drinken in het parkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit is echt een pak.
[ afbeelding ]
is 1 euro voor 1L, maar godverdomme waaaaa gooeee
Is een hele normale vraag toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Snel? Mens jij reageert ZO traag op grindr! Ik stuurde zelfs een super geile foto!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want dat is indexeerbaar en selectief voor regio en omgeving
Sorry. Grindr heeft gewoon de status voor snel, hier en nu. Snapchat gebruik je als je echt met iemand wat dieper in contact wil komen.
Volgens mij probeer jij Paxcon in het ootje te nemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon probeert je in het ootje te nemen
Noujazeg. Vraag dan direct of we soa's gaan uitwisselen. Wees toch eens een directe hollander.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
keertje samen pak van drinken in het park
Absoluut. Maar wat een afgunst.quote:
Ik wel ja, maar wat zoek ik op Grindr?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snel? Mens jij reageert ZO traag op grindr! Ik stuurde zelfs een super geile foto!
Ik vond het wel interessant dat iemand dat zei.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want dat is indexeerbaar en selectief voor regio en omgeving
Sorry. Grindr heeft gewoon de status voor snel, hier en nu. Snapchat gebruik je als je echt met iemand wat dieper in contact wil komen.
Als online supermedium en gaylord accepteer ik deze uitspraak niet. IK VERWERP HEM.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:05 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant dat iemand dat zei.
Weet je hoe sexy dat stuurtje was?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Geile foto? Ik heb niks gezien. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet geil wordt van een fietsstuur.
OFF with his gay head!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als online supermedium en gaylord accepteer ik deze uitspraak niet. IK VERWERP HEM.
Wordt paxcon dan graag in z'n ootje genomen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij Paxcon in het ootje te nemen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt paxcon dan graag in z'n ootje genomen?
Ik had geen bewijs nodig. Maar volgende week ben ik er IIG niet. Gaypride. Wie gaat er?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoe sexy dat stuurtje was?!
Maar goed, heb je nu genoeg bewijs gehad dat ik er wel degelijk was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |