Lang leve t Stadswandelparkquote:
Nope. Hele mooie jongen, hele lieve jongen. Maar echt 500% schattigheid in 1.20m verpakking doet me verder niet zo veel.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Hele mooie jongen, hele lieve jongen. Maar echt 500% schattigheid in 1.20m verpakking doet me verder niet zo veel.
Ogen zijn wel belangrijk, denk ik. Neem deze min of meer willekeurige jongen:quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga nog even nadenken over of het hem in de ogen zit
Hoeveel is Geen Grindr Meer hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef praisethebooty het volgende:
Geen Grindr hebben: 10.000 punten
Welk effect moest het dan wel hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral omdat die foto helemaal niet schattig was bedoeld.
Een soort Rezania dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Hele mooie jongen, hele lieve jongen. Maar echt 500% schattigheid in 1.20m verpakking doet me verder niet zo veel.
Scruff telt ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 06:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoeveel is Geen Grindr Meer hebben?
Ik gebruik t als travel agentquote:
Oei, nog prijzig ook zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Mensen die hun beloftes en afspraken niet nakomen.
Ik schijn er een abonnement voor te hebben.
Per.... Maand? :squote:
ohquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mortaxx wat ben je een knappe OPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |