quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Holy shit. Hoe fix je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze meneer vraagt me net of ik zin heb vanavond Pokémon te gaan vangen in t park.
Ik hoop dat het een eufemisme is!
Catch me, CATCH ME!
Throw your balls at me, bitch!
Dus.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Lief zijn. Ik heb 'm ooit geholpen met Engels toen ie wilde solliciteren in de States.quote:
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lief zijn. Ik heb 'm ooit geholpen met Engels toen ie wilde solliciteren in de States.
We komen er vanavond om 20.30 achter hoeveel innuendo er in zitquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig?
Als ie aan je pokéballs gaat zitten weet je genoeg.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We komen er vanavond om 20.30 achter hoeveel innuendo er in zit
Zeikwijfquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Samenvatting van de laatste jaren svp?
Ja jouw samenvatting ken ik al, maar die van de rest?quote:
Goh.. Vervelend dat je niet makkelijk in de markt ligt. Ik ga niet vragen hoe dat komt, want waarschijnlijk heb je hier al tig keer je verhaal gedaan.. Ik hoop voor je dat je toch ooit een vriend krijgt, je komt in ieder geval tof overquote:Op maandag 1 augustus 2016 06:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, geen bewuste keuze. Maar was er wel snel achter dat ik zelf niet zo makkelijk 'in de markt' lig. Dus ik maak gewoon het beste van mijn leven. Da's beter dan wanhopig blijven proberen om maar een partner te vinden...
"Veel berichten krijgen op Grindr"quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In de markt liggen is ook relatief.
En van wie ook.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:21 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
"Veel berichten krijgen op Grindr"
Twink van 21: 100 puntenquote:
550 punten voor mij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:31 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Twink van 21: 100 punten
Roeitwink van in de twintig: 200 punten
Cute gay geek: 250 punten
Goed geconserveerde 30'er: 150 punten
Goed geconserveerde 40'er: 75 punten
Afgelebberde ouwe nicht: -50 punten
Russische spambot: -100 punten
Tsk. Kom vechten dan opa!quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Twinks zouden ook -100 punten moeten zijn.
Had je wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had je wat?schattig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar verder, ideale schoonzoon.
Yesquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef praisethebooty het volgende:
Geen Grindr hebben: 10.000 punten
quote:
Twee complimenten in één maand! Na elkaar nog wel!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar verder, ideale schoonzoon.
Hou op en scheid uit. En gauw een beetje ja.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben gul met complimenten dit jaar.
Definieer schattigquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben dol op schattig dus het is bedoeld als compliment
Vooral omdat die foto helemaal niet schattig was bedoeld.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben dol op schattig dus het is bedoeld als compliment
Oei dat is lastig...quote:
Ja dat vind ik ook wel lief, maar wel op een heel ander niveauquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik zag net een opa'tje en oma'tje hand ik hand over straat lopen, dat vond ik ook enorm schattig.
Misschien is de juiste omschrijving wel dat je in de ogen van de ander iets ziet dat je hem wil doen laten knuffelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel lief, maar wel op een heel ander niveau
Ik ga nog even nadenken over of het hem in de ogen zitquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien is de juiste omschrijving wel dat je in de ogen van de ander iets ziet dat je hem wil doen laten knuffelen.
Niet volledig, wel een aanzienlijk deel imo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga nog even nadenken over of het hem in de ogen zit
Hoeveel pokemon heb je gevangen?quote:
Twee voltorbs, een sudowoodo en een lickitung.quote:
Clefairy, Exeggcute, Voltorb, Nidoran vrouwtje en Dratini toegevoegd aan m'n pokedex. En goldeen kunnen evolven naar Seaking en dus ook toe kunnen voegen.quote:
jesesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Clefairy, Exeggcute, Voltorb, Nidoran vrouwtje en Dratini toegevoegd aan m'n pokedex. En goldeen kunnen evolven naar Seaking en dus ook toe kunnen voegen.
En verder Jinx, Scyther, Abra, Vulpix, Squirtle, Slowpoke, Bellsprout, Poliwag, Goldeen, Staryu, Psyduck en een berg pulp nog gevangen. En 2x een gym overgenomen.
Halverwege level 21 nu
Geen seks dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Clefairy, Exeggcute, Voltorb, Nidoran vrouwtje en Dratini toegevoegd aan m'n pokedex. En goldeen kunnen evolven naar Seaking en dus ook toe kunnen voegen.
En verder Jinx, Scyther, Abra, Vulpix, Squirtle, Slowpoke, Bellsprout, Poliwag, Goldeen, Staryu, Psyduck en een berg pulp nog gevangen. En 2x een gym overgenomen.
Halverwege level 21 nu
Lang leve t Stadswandelparkquote:
Nope. Hele mooie jongen, hele lieve jongen. Maar echt 500% schattigheid in 1.20m verpakking doet me verder niet zo veel.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Hele mooie jongen, hele lieve jongen. Maar echt 500% schattigheid in 1.20m verpakking doet me verder niet zo veel.
Ogen zijn wel belangrijk, denk ik. Neem deze min of meer willekeurige jongen:quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga nog even nadenken over of het hem in de ogen zit
Hoeveel is Geen Grindr Meer hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef praisethebooty het volgende:
Geen Grindr hebben: 10.000 punten
Welk effect moest het dan wel hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral omdat die foto helemaal niet schattig was bedoeld.
Een soort Rezania dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Hele mooie jongen, hele lieve jongen. Maar echt 500% schattigheid in 1.20m verpakking doet me verder niet zo veel.
Scruff telt ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 06:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoeveel is Geen Grindr Meer hebben?
Ik gebruik t als travel agentquote:
Oei, nog prijzig ook zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Mensen die hun beloftes en afspraken niet nakomen.
Ik schijn er een abonnement voor te hebben.
Per.... Maand? :squote:
ohquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mortaxx wat ben je een knappe OPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |