Ja wij kijken niet naar de uitslag maar naar het spel en de kansen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup ik zag twee ploegen matig spelen psv was de eerste helft de aanvallende ploeg daarna begon Feyenoord fel aan de tweede helft., Psv kreeg nog een beetje hulp van Guzuburck ook als de uitslag dan 0-1 is kan je spreken over een gelijkwaardige wedstrijd.
Dat jullie dat anders zien jammer dan.
Eh?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup ik zag twee ploegen matig spelen psv was de eerste helft de aanvallende ploeg daarna begon Feyenoord fel aan de tweede helft., Psv kreeg nog een beetje hulp van Guzuburck ook als de uitslag dan 0-1 is kan je spreken over een gelijkwaardige wedstrijd.
Bizarre wissel ja. Heeft amper kansen gehad. Zet dan Kramer naast Jorgensen, ipv Botteghin.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Jörgensen leek geïrriteerd bij de wissel, en terecht.
Met kick and rush voetbal erdoorheen komen. Poeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speelde echt een meer dan prima tweede helft, zeer zwak en zorgwekkend dat Gio hem wisselt voor Kramer en dan Kuyt daar laat worstelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Jörgensen leek geïrriteerd bij de wissel, en terecht.
Kuyt mag niet gewisseld wordenquote:Op zondag 31 juli 2016 20:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Speelde echt een meer dan prima tweede helft, zeer zwak en zorgwekkend dat Gio hem wisselt voor Kramer en dan Kuyt daar laat worstelen.
Dat is triest ja. Gio out. Aardige kerel, maar verschrikkelijk slechte trainerquote:Op zondag 31 juli 2016 20:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Speelde echt een meer dan prima tweede helft, zeer zwak en zorgwekkend dat Gio hem wisselt voor Kramer en dan Kuyt daar laat worstelen.
Zoals beloofdquote:
Ik kan me ook wedstrijden herinneren waar de Arena wel vol zat. Ik vind het ook een klote datum om deze wedstrijd te spelen terwijl half Nederland op vakantie is.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:27 schreef satecl het volgende:
Op dit moment in metro richting huis. Wat een flut wedstrijd in alle opzichten. Ten eerste de sfeer opzich. Hoeveel man zat er? 15.000? Echt lachwekkend!! Doe deze wedstrijd voortaan in het stadion van de kampioen of bekerwinnaar, want dit ging nergens over.
twitter:JongsmaJongsma twitterde op zondag 31-07-2016 om 19:55:32Kuyt op 10 tegen PSV:70% passzuiverheid (laagste basisveldspelers FEY)17% duels gewonnen (laagste basisspelers FEY)0 kansen gecreëerd reageer retweet
Karsdorp speelde een prima wedstrijd.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom kan die Karsdorp geen pass over 5 Meter geven strak in de voet ?
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bizarre wissel ja. Heeft amper kansen gehad. Zet dan Kramer naast Jorgensen, ipv Botteghin.
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 31-07-2016 om 20:44:11Van Bronckhorst: 'Ik heb nog overwogen om Kramer naast Jørgensen in de spits te zetten, maar Nicolai zat er doorheen.' #feypsv reageer retweet
Wel grappig dat Jørgensen een hele wedstrijd geen buitenspel staat. Kramer vervangt hem en staat bij zijn eerste beste balcontact alweer buitenspel.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]twitter:Feyenoord twitterde op zondag 31-07-2016 om 20:44:11Van Bronckhorst: 'Ik heb nog overwogen om Kramer naast Jørgensen in de spits te zetten, maar Nicolai zat er doorheen.' #feypsv reageer retweet
Heb je nog een fijne analyse van de wedstrijd, in de trant van de voorbeschouwing?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die Van der Heijden zag er niet echt fit uit. Hij heeft geluk dat er zoveel wisselspelers op de bank mogen zitten want ik zie hem zo niet 34 keer de tribune op klauteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |