Nelom snap ik ook weinig van. Of je geeft Woudenberg de kans of je haalt een andere linksback.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:56 schreef Akilla het volgende:
Ik mag hopen dat het nu wel duidelijk is dat nelom echt niet meer kan.. En een middenveld met el ahmadi, vilhena en kuijt ook gewoon niet lekker werkt ofzo
Zorgwekkend?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef PIETR het volgende:
Kuyt kon het vandaag niet belopen. Zorgwekkend.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig wel laten zien dat we niet veel onderdoen voor PSV
PSV is niet geweldig, maar stukken beter dan Feyenoord. In ieder geval vandaag.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
slechte wedstrijd van beide ploegen scheids was net zo slecht. Gelukkig wel laten zien dat we niet veel onderdoen voor PSV zolang ze in Amsterdam blijven klooien zitten we goed.
Nee. Maar het is wel onze aanvoerder, dus die zal Gio er niet snel uithalen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgwekkend?
Voor jou de ultieme basisspeler toch?
Ga in onz vervelend doen.quote:
Wel de wedstrijd gekeken?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, ga jij eens realistisch doen.quote:
Welke wedstrijd heb jij gekeken man?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yup ik zag twee ploegen matig spelen psv was de eerste helft de aanvallende ploeg daarna begon Feyenoord fel aan de tweede helft., Psv kreeg nog een beetje hulp van Guzuburck ook als de uitslag dan 0-1 is kan je spreken over een gelijkwaardige wedstrijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |