Ja, vind ik ook tof om te zien.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef Greys het volgende:
De RBR boys doen iig een stuk leuker tegen elkaar daar dan de awkward Merc momenten.
dat heeft ie ookquote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat hij schaamhaar op zn hoofd heeft
Prima toch. Had andersom ook wel gebeurd.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef tjaptjoep het volgende:
Ric zei volgens mij, thanks for letting me through?
zeker drie seconden trager dan gemoeten zou hebbenquote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
hoeveel trager was ROS bij zijn pitstop waar hij 5sec straf moest incasseren tov zijn andere pitstops?
Rond de 8 seconden. Hij heeft langer stil gestaan dan moest naar ons idee hier in ieder gevalquote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
hoeveel trager was ROS bij zijn pitstop waar hij 5sec straf moest incasseren tov zijn andere pitstops?
10 sec...quote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
Sky bevestigde de 8 seconden.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Rond de 8 seconden. Hij heeft langer stil gestaan dan moest naar ons idee hier in ieder geval
Er was ook nog wat vertraging bij het wisselen van een achterband.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
10 sec...
Duurde 12.2s die pitstop (net of ze 10 sec pakte ipv 5?)
dat was bij eerdere stop.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Er was ook nog wat vertraging bij het wisselen van een achterband.
Deze ook. Volgens mij zelfde band.quote:
Nog in Hongarije. Paste niet in de vrachtwagen naar Duitslandquote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef Abdus18 het volgende:
Waar was die racepace van Ferrari nou.....
Beter dan vorige week.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die deze race saai vonden, neem ik niet langer serieus.
huhquote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef Klummie het volgende:
Debuutrace F1 voor Max op Hockenheim en dan P3, erg netjes.
geen crashes, geen P1 voor Max, saaie race dusquote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die deze race saai vonden, neem ik niet langer serieus.
ik miste het, wat gebeurde er?quote:
Die dronk champagne uit z'n schoen.quote:
van Hamiltonquote:
Het publiek en je team bedanken is toch niet zo vreemd of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef merino het volgende:
Jahoor gaat die Hamilton weer met zijn amaaaaaaazing audience
Morgen voedselvergiftigingquote:
Kai Ebel. RTL commentator.quote:
Wat moet 'ie anders zeggen? Fuck you?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef merino het volgende:
Jahoor gaat die Hamilton weer met zijn amaaaaaaazing audience
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het publiek en je team bedanken is toch niet zo vreemd of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |