Wacht maar op het podiuminterview.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:35 schreef DeeBee het volgende:
Deze teksten, elke paar weken weer een beetje braken in m'n mond.
ROS pakte een 1,21,8quote:Op zondag 31 juli 2016 15:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Kon niet zien hoe dicht ROS erop zat. Heb er geen goede live timing bij.
Afstelling, vleugels etc.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:36 schreef marcodej het volgende:
RIC dus heel goed op de SS, terwijl VES het daar laat liggen.
En Bakuquote:
Ach ROS is op andere manieren weer veel ergerquote:Op zondag 31 juli 2016 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht maar op het podiuminterview.
"Willekeurige vraag"
"Yes but first I want to thank the Ameeeeeeeeezing audience, the best ever, uhmeeeeezing track, everything uhmeeeeeeezing."
ja tuurlijk, want Hamilton moet kampioen worden.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Lauda heeft vrede met het besluit van de stewards voor de straf van Rosberg
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:38 schreef beantherio het volgende:
Altijd benieuwd naar de onderonsjes voor de uitreiking
en terecht. Liever Hamilton kampioen dan Rosberg.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:38 schreef franklop het volgende:
[..]
ja tuurlijk, want Hamilton moet kampioen worden.
Hij en de stewards zitten dan ook in hetzelfde kamp.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Lauda heeft vrede met het besluit van de stewards voor de straf van Rosberg
Lang niet zo erg als die van vorige week.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:37 schreef King_Merc het volgende:
Nou dat wascdus de Grand Nap van Duitsland ..
Loser? Ik deed niet mee in de race dus ik heb niet verloren. Blijkbaar verwar je mij met een van de 21 coureurs die niet won.quote:
Er zit een Lidl in Hockenheim, dus de score van het door Lidl gesponsorde team is goedquote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jumbo zal blij zijn met die LIDL plakker op Max z'n overall.
Ja, vind ik ook tof om te zien.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef Greys het volgende:
De RBR boys doen iig een stuk leuker tegen elkaar daar dan de awkward Merc momenten.
dat heeft ie ookquote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat hij schaamhaar op zn hoofd heeft
Prima toch. Had andersom ook wel gebeurd.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef tjaptjoep het volgende:
Ric zei volgens mij, thanks for letting me through?
zeker drie seconden trager dan gemoeten zou hebbenquote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
hoeveel trager was ROS bij zijn pitstop waar hij 5sec straf moest incasseren tov zijn andere pitstops?
Rond de 8 seconden. Hij heeft langer stil gestaan dan moest naar ons idee hier in ieder gevalquote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
hoeveel trager was ROS bij zijn pitstop waar hij 5sec straf moest incasseren tov zijn andere pitstops?
10 sec...quote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
Sky bevestigde de 8 seconden.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Rond de 8 seconden. Hij heeft langer stil gestaan dan moest naar ons idee hier in ieder geval
Er was ook nog wat vertraging bij het wisselen van een achterband.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
10 sec...
Duurde 12.2s die pitstop (net of ze 10 sec pakte ipv 5?)
dat was bij eerdere stop.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Er was ook nog wat vertraging bij het wisselen van een achterband.
Deze ook. Volgens mij zelfde band.quote:
Nog in Hongarije. Paste niet in de vrachtwagen naar Duitslandquote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef Abdus18 het volgende:
Waar was die racepace van Ferrari nou.....
Beter dan vorige week.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die deze race saai vonden, neem ik niet langer serieus.
huhquote:Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef Klummie het volgende:
Debuutrace F1 voor Max op Hockenheim en dan P3, erg netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |