Moet kunnen, volgens Pirelli.quote:
lekker laten gaan :pquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Pino112 het volgende:
Mex, ga hier weg ofzo als je niet kijkt maar wel constant vraagt.
Of ga weer kijken.
yup, net als ROS en RICquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Greys het volgende:
Dus nu moet ie nog twintig rondes op supersofts?
Niet als Max met vers rubber nu de race uit kan rijden na deze pitquote:Op zondag 31 juli 2016 15:04 schreef Greys het volgende:
Maar met deze kutpace van Max is het toch een kwestie van heel even voordat ROS hem weer pakt?
Voordat ze begonnen met de banden ook nog. Sympathiek.quote:
Ik wil wel weten wat er gebeurtquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Pino112 het volgende:
Mex, ga hier weg ofzo als je niet kijkt maar wel constant vraagt.
Of ga weer kijken.
better safe than sorryquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voordat ze begonnen met de banden ook nog. Sympathiek.
Hij heeft geen softs meer.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef De-Hamster het volgende:
Supersofts? Die waren de eerste stint toch ook niet zo heel goed bevallen?
Beter dan de mediums en iets anders hebben ze neit.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef De-Hamster het volgende:
Misschien hebben ze geen softs meer?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef De-Hamster het volgende:
Max was heel traag op de supersoftsquote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Als Max en Ricciardo exact dezelfde strategie hadden gevolgd was Max voor Ricciardo gebleven me dunkt.
Mag Ric eindelijk een keer blij zijn met de betere strat.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Als Max en Ricciardo exact dezelfde strategie hadden gevolgd was Max voor Ricciardo gebleven me dunkt.
Horen we dat gezeik ook niet meer.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mag Ric eindelijk een keer blij zijn met de betere strat.
Geen voorraad meer dus je moet dan wat als medium nog slechter uitpaktquote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij en de SS waren alles behalve vrienden eerder deze race..
True. Maar het maakt me zenuwachtigquote:Op zondag 31 juli 2016 15:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen voorraad meer dus je moet dan wat als medium nog slechter uitpakt
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Vettel Rosberg nog kunnen pakken?
Dan zou Rosberg helemaal gefrustreerd rakenquote:Op zondag 31 juli 2016 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Als het zo blijft dan tekent Max waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Lijkt me niet dat Max nog een aanval op RIC gaat doen, gaat hem teveel van z'n banden kosten.
Gewoon doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Lijkt me niet dat Max nog een aanval op RIC gaat doen, gaat hem teveel van z'n banden kosten.
Verkeerquote:
VErkeerde strategie?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:10 schreef aapnoodmies het volgende:
wat is er mis gegaan? max reed zo lekker op 2
kreeg het setje zachte banden niet aan de praat, terwijl Ricciardo op supersoft als de brandweer gingquote:Op zondag 31 juli 2016 15:10 schreef aapnoodmies het volgende:
wat is er mis gegaan? max reed zo lekker op 2
spreek voor jezelfquote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef marcodej het volgende:
We gaan zo teleurgesteld zijn met een P3 of P4.
Wel jammer voor het teamklassement.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
P3 niet, P4 wel.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef marcodej het volgende:
dat klopt ook.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef Greys het volgende:
Max rijdt op gebruikte SS?? Zeggen ze? En Ric op nieuwe.
En dan te bedenken dat het een jaar terug P8-P10 was.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef marcodej het volgende:
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef Greys het volgende:
jammer hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kreeg het setje zachte banden niet aan de praat, terwijl Ricciardo op supersoft als de brandweer ging
Ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef Greys het volgende:
Volgens mij hebben ze een blunder gemaakt, die eerste stop had hij de gebruikte moeten hebben.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef Greys het volgende:
enige voordeel is lichte auto en meer rubber op de baan.quote:
Hamilton had verkeer vorige ronde.quote:
Red Bull en blunders? Ik betwijfel hetquote:Op zondag 31 juli 2016 15:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een blunder gemaakt, die eerste stop had hij de gebruikte moeten hebben.
Dat heet een uitdaging en de vip behandeling van Ric boven Maxquote:Op zondag 31 juli 2016 15:11 schreef Greys het volgende:
Moet goed aan tire management gaan doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus haalt ie de finish niet dus moet ie nog een keer pitten??
HAM antwoordt met een 1.18quote:Op zondag 31 juli 2016 15:13 schreef De-Hamster het volgende:
Ricciardo komt flink dichtbij Hamilton, zou het dan toch?
Dat lijkt me ookquote:Op zondag 31 juli 2016 15:14 schreef _DeMoN_ het volgende:
Als RIC HAM pakt zou dat echt een eerste zijn. Op Sky zeggen ze dat HAM waarschijnlijk zijn motor aan het sparen is
DotD?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Logisch, hij wil ook eens DotD worden en heeft wel zin om een beetje te klooien met RIC
Neuh verkeer speelt een rol, ze wisselen wat af nu.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:13 schreef De-Hamster het volgende:
Ricciardo komt flink dichtbij Hamilton, zou het dan toch?
RIC crasht HAM. VES weekendmeister.quote:
Dat lijkt me ook wel ja, het is echt niet zo dat de RB's sneller zijn ineens.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:14 schreef _DeMoN_ het volgende:
Als RIC HAM pakt zou dat echt een eerste zijn. Op Sky zeggen ze dat HAM waarschijnlijk zijn motor aan het sparen is
Ja want HAM zat net in verkeer. Dat de Red Bulls nu ook hebben.quote:
mindgames!quote:Op zondag 31 juli 2016 15:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Logisch, hij wil ook eens DotD worden en heeft wel zin om een beetje te klooien met RIC
Ik heb het idee dat jij de helft mist omdat je naar die livetiming zit te kijken. telkens zie je op tv duidelijk dat er verkeer is, als hij wat langzamer gaatquote:
zometeen, als Hamiltons motor spontaan ontploft.quote:
Hopen. Duimen.quote:
geen uitvallers door crash of iets ook, alleen enkel motorprobleempjequote:
Lastig te zeggen zonder gelijke strategie. Evensnel zou ik zeggen. Max heeft nu vier ronden oudere banden, wat best veel is gezien ze vaak snel achteruit gaan na 12 rondjes. Toch is Max nu tiende sneller.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zal dit de eerste race zijn waar zijn teamgenoot sneller is dan Max.
Dat heb ik sowieso met de meesten hier. Dat RIC dichterbij HAM kwam, terwijl hij net 3 man voorbij moestquote:Op zondag 31 juli 2016 15:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij de helft mist omdat je naar die livetiming zit te kijken. telkens zie je op tv duidelijk dat er verkeer is, als hij wat langzamer gaat
milf of the monthquote:
Je zou verwachten dat Rosberg dat beter kan gezien hoe goed Duitsers met gas zijn.quote:
dumbest of the dayquote:
Is hun chassis zo ongelooflijk kut of de Renault motor zo slecht en het Red Bull chassis zo ongelooflijk goed?quote:
vraag bezopenkat even.quote:
dan zet ik mijn tv weer aanquote:
Die komt tegelijk met de finish waarschijnlijkquote:
aha tyty (L)quote:Op zondag 31 juli 2016 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Motor is nog hetzelfde als aan het begin van het seizoen, i.t.t. andere teams.
Je kijkt weer?quote:
Max precies op tijd gepromoveerdquote:Op zondag 31 juli 2016 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Motor is nog hetzelfde als aan het begin van het seizoen, i.t.t. andere teams.
Beidequote:Op zondag 31 juli 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is hun chassis zo ongelooflijk kut of de Renault motor zo slecht en het Red Bull chassis zo ongelooflijk goed?
kutstart van Rosbergquote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef Montov het volgende:
Verschillen in de top6 zijn klein. Leuk. Dominantie van Mercedes weg, of ligt het aan het circuit?
Of Mercedes houdt zich in?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef Montov het volgende:
Verschillen in de top6 zijn klein. Leuk. Dominantie van Mercedes weg, of ligt het aan het circuit?
Ik heb hem vanwege jouw post aangezet, maar toen ik geen regen zag weer uit gezet.quote:
Als het echt hard gaat, dan kan ROS er zo bij zitten.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
Max vergroot gap naar Rosberg. Ookal slijten zn banden zo dan red Rosberg dat nooit meer
Hamilton rijdt niet echt volop lijkt mequote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef Montov het volgende:
Meer gewicht, zal daar wel door komen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:22 schreef Remzz het volgende:
VES prima pace nu, raar dat hij er op dat eerste setje SS niets van bakte
jaquote:Op zondag 31 juli 2016 15:23 schreef _DeMoN_ het volgende:
Als score zo blijft, iemand al uitgerekend wat het betekent voor de constructors en drivers championship?
RB gaat Ferrari voorbij en Hamilton loopt uit op Rosbergquote:Op zondag 31 juli 2016 15:23 schreef _DeMoN_ het volgende:
Als score zo blijft, iemand al uitgerekend wat het betekent voor de constructors en drivers championship?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |