Ja dat heb je wel eens he? In de autosport.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ding is, als max op de baan bleef en instuurde was het collision
Verstappen maakt een foutje en laat een gat voor Rosberg. DIe profiteert, waarna Verstappen geen ruimte meer heeft. Vond het een goede actie.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij duwt hem expres buiten de baan...
Is wat anders dan je lijn verdedigen
Maakt niet uit. Hij ligt voor en dan mag hij zijn lijn bepalen. Zolang hij zelf maar niet van de baan rijdt.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je vindt dit een eigen lijn? Hij stuur helemaal niet in.
eens, ik vind dit echt spuuglelijke actiesquote:Op zondag 31 juli 2016 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Rosberg is gewoon een mongool, niet afremmen en niet insturen. Zelfde geintje als hij vaker geflikt heeft.
dagquote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had track position, Verstappen zat te pitten.
Als Rosberg hier een penalty voor krijgt zet ik de tv uit. Er gebeurde iets en ze gaan zeiken. Flopshow.
Hij dwingt Verstappen gewoon om van de baan te gaan, dat mag echt niet,quote:Op zondag 31 juli 2016 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Rosberg is gewoon een mongool, niet afremmen en niet insturen. Zelfde geintje als hij vaker geflikt heeft.
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was gezellig jongens. TV zojuist uit gezet.
Geloof er niets van.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was op het randje dus ben het er wel mee eensquote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
5 sec straf maar, had op drive trough gehoopt.
Dan geloof je het lekker niet.quote:
Het wordt wel aandoenlijk hoor, elke week zit je er wel paar keer naast.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Beach het volgende:
Als Ham het deed was het 'fair racen'![]()
Fuck deze sport
en niet stiekem kijkenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij mag zijn eigen lijn bepalen. Hij mag geen beweging naar buiten maken en dat deed hij niet. FIA faalt verschrikkelijk hier.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij dwingt Verstappen gewoon om van de baan te gaan, dat mag echt niet,
De stewards handelen nooit consistent. Schiet ook niet op om elke race andere stewards te hebben.quote:
HIj reed niet de baan af, dus zou het mogen. FIA faalt hier verschrikkelijk.quote:
Dat is sowieso raar een een miljoenensport als F1.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Schiet ook niet op om elke race andere stewards te hebben.
Nee, hij kwam voor Max door heel laat te remmen en door te schieten. Dat telt dus niet als track position.quote:
Mika Salo heeft de leiding gepakt.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie moeten mij nu wel even vertellen wat er gebeurt.
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olav noemt Rosberg een huichelaar.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de FIA daar wat meer verstand van heeft zoals sommige users hier, zoals sasquatschquote:Op zondag 31 juli 2016 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij mag zijn eigen lijn bepalen. Hij mag geen beweging naar buiten maken en dat deed hij niet. FIA faalt verschrikkelijk hier.
quote:
Teamorders bij ferrari, dus lijkt me sterk.quote:
Je bent van de fanclub Rosberg?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
HIj reed niet de baan af, dus zou het mogen. FIA faalt hier verschrikkelijk.
Die is gekleurd.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olav noemt Rosberg een huichelaar.
Klopt maar daarbij mag je een ander niet buiten de baan dwingen, je moet genoeg ruimte overlaten.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij mag zijn eigen lijn bepalen. Hij mag geen beweging naar buiten maken en dat deed hij niet. FIA faalt verschrikkelijk hier.
Hij schoot niet door. Hij reed door en stuurde pas heel laat in. Dat mag.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, hij kwam voor Max door heel laat te remmen en door te schieten. Dat telt dus niet als track position.
En terecht, want was Rosberg zei klopte niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olav noemt Rosberg een huichelaar.
mwoa, zijn radiobericht zegt toch wat anders met zijn full lockquote:Op zondag 31 juli 2016 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij schoot niet door. Hij reed door en stuurde pas heel laat in. Dat mag.
Max had Ros een beuk moeten gevenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Rosberg met je kutacties
Hamilton had gewoon ingestuurd, was het RIP voorvleugel geweest.
Maar hij liet 0 ruimte voor Verstappen, terwijl hij wist dat hij er nog reed.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
hij remt ontzettend laat, als hij instuurt dan blokkeren zn wielenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Lol. In de herhaling zie je hem gewoon niet insturen totdat Verstappen van de baan is. Wat nou lock
Verstappen moet niet de binnenkant open laten met de boodschap 'kom maar lekker binnenlangs, doe maar'quote:Op zondag 31 juli 2016 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Rosberg met je kutacties
Hamilton had gewoon ingestuurd, was het RIP voorvleugel geweest.
Dat mag dus niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In de herhaling zag je hem expres verder doorrijden en heel laat de bocht pakken om Max van de baan te houden. Doorschieten, geef ik toe, was het dus niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En overal was het uitverkochtquote:Op zondag 31 juli 2016 14:52 schreef Smoofie het volgende:
Veel lege plekken op de gp. Bernie moet eens opdonderen met zijn prijzen
Bekijk de herhaling en je ziet dat hij vrij laat instuurt als Max al van de baan is. Niets doorschieten.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:52 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa, zijn radiobericht zegt toch wat anders met zijn full lock
watquote:
Maakt neit uit als je voor ligt in een bocht, alleen op het rechte stuk.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hij liet 0 ruimte voor Verstappen, terwijl hij wist dat hij er nog reed.
Max nu wel op Soft en Ric op SS.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ricciardo trapt flink door zeg. Max verliest tijd
Dan ga je te hard de bocht in.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat![]()
ik spreek uit ervaring
als je zo laat remt kan je gewoonweg niet insturen zonder te blokkeren en nóg verder door te schieten
zou jammer zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat Max Ricciardo snel voorbij laat
Denk je.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ja hij drukt Max van de baan af dus, want hij gaat pas insturen op het moment dat Max wel moet liften. Op zich heb ik daar niks op tegen hoor, maar volgens de stewards mag dat niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bekijk de herhaling en je ziet dat hij vrij laat instuurt als Max al van de baan is. Niets doorschieten.
Nee, 3,5 heeft er maar 5 nodig he geen 10quote:Op zondag 31 juli 2016 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ligt Ros al 10 seconden voor op Ves?
Blijkbaar niet. Maar als je voor ligt mag je je eigen lijn door de bocht bepalen en dus heel laat insturen. Anders zouden er in het verleden al veel straffen gevolgd zijn.quote:
Dus nietquote:Op zondag 31 juli 2016 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
NO!quote:Op zondag 31 juli 2016 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
Te weinig ervaringquote:
andere vleugelafstelling wellichtquote:Op zondag 31 juli 2016 14:54 schreef Greys het volgende:
Raar dat de SS voor Daniel veel beter gaan dan voor Max.
Das dan voor het eerst. Kan me geen andere situatie herinneren dat iemand die voor ligt hiervoor straf krijgt.quote:
Baan meer ingerubberd, temperatuur van de baan, wel of niet goed aanzetten van de banden, minder brandstof gewichtquote:Op zondag 31 juli 2016 14:54 schreef Greys het volgende:
Raar dat de SS voor Daniel veel beter gaan dan voor Max.
Waarom heb je hem uitgezet?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De race wordt wel een stuk spannender zonder beeld moet ik zeggen![]()
Weet dat je reageert op mensen die pas sinds Max F1 kijken he.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dus ? er is geen contact geweest
je wil diegene voor je toch inhalen of niet dan
Moet je eens na de race proberenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat houdt niet in dat je een ander eraf mag drukken, zelfde geintje dit wat Rosberg al vaker geflikt heeft.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dus ? er is geen contact geweest
je wil diegene voor je toch inhalen of niet dan
Je zit gewoon te kijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee. Heb wel geluid van Sky nog aan staan op mijn laptop.quote:
Ik hoop het welquote:
En met al die "ervaring" van je zit je er toch nog zo vaak naast.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet dat je reageert op mensen die pas sinds Max F1 kijken he.
5 teveel.quote:
ohjaquote:Op zondag 31 juli 2016 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet dat je reageert op mensen die pas sinds Max F1 kijken he.
Het is een soort van straf geven waarvan je weet dat er geen consequenties aan vast zittenquote:
Ze zijn geen Mercedes boys die elkaar de baan af rijden.quote:
Goddank idd.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze zijn geen Mercedes boys die elkaar de baan af rijden.
idd!! PIttenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het ziet er echt heel slecht uit die pace van Verstappen.
...quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Want? RIC vloog er voorbij. Dat het wellicht mbv DRS was doet daar niets aan af.
Ik denk dat Max ook iets inhield, wetende dat RIC veel sneller is op die banden.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Want? RIC vloog er voorbij. Dat het wellicht mbv DRS was doet daar niets aan af.
Datquote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat Max ook iets inhield, wetende dat RIC veel sneller is op die banden.
Max totaal geen snelheid.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Gladiooo het volgende:
Heb het ff gemist. Hoe kan Max nou achter RIC en ROS zitten?
Ricciardo voor rosberg krijgen en dan hem ophouden, staan ze 2+3quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat Max ook iets inhield, wetende dat RIC veel sneller is op die banden.
Ja valt tegenquote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef Nober het volgende:
Max kon toch als geen ander zijn banden sparen? Blijkbaar niet.
heeft ook met een agressieve afstelling te makenquote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef Nober het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef zoem het volgende:
[..]
In plaats van one liners droppen kun je ook gewoon normaal antwoord geven.
ROS had een bazenoutlap en stop, Ricciardo is er voorbij gelaten want betere banden.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef Gladiooo het volgende:
Heb het ff gemist. Hoe kan Max nou achter RIC en ROS zitten?
Dit heeft niks met sparen te maken. Zelfs op nieuwe banden gaat het niet echt goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef Nober het volgende:
goed nieuws voor maxquote:
Dat zou wel echt briljant zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ricciardo voor rosberg krijgen en dan hem ophouden, staan ze 2+3
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oeh!quote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zou ik voor tekenen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stel dat Ricciardo hier nu een tweede plek verovert, dan is het toch wel een klapje hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef franklop het volgende:
Gaat niet echt lekker met de banden van Max deze race.
Als P4 dan het resultaat is, is het niet de ergste zaak van de wereld.
rosberg krijgt sowieso ook nog 5 sec strafquote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht pakt hij die tijdens zijn stop al, en dan proberen voor Max te blijven.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
rosberg krijgt sowieso ook nog 5 sec straf
Andere strategie, dus Max doet niet moeilijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Daarom ook, dat moeten ze benutten om beide RBR ruim voor Rosberg te krijgen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
rosberg krijgt sowieso ook nog 5 sec straf
Dat is pas sinds kort, soort hype. Waait wel weer over.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:02 schreef opgebaarde het volgende:
waarom pakken ze (zoals zojuist RIC) bochten wijd?
als hij pit dan MOET hij ze dan pakken.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wellicht pakt hij die tijdens zijn stop al, en dan proberen voor Max te blijven.
Binnen die 5 sec, idd.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:02 schreef Zipportal het volgende:
VES rijdt er ook nog steeds vlak achter.
Ah, dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op zondag 31 juli 2016 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij pit dan MOET hij ze dan pakken.
Ferrari wil dat, Vettel niet.quote:
Pace is niet zo kut.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:04 schreef Greys het volgende:
Maar met deze kutpace van Max is het toch een kwestie van heel even voordat ROS hem weer pakt?
Wat gebeurde er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |