Ja dat heb je wel eens he? In de autosport.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ding is, als max op de baan bleef en instuurde was het collision
Verstappen maakt een foutje en laat een gat voor Rosberg. DIe profiteert, waarna Verstappen geen ruimte meer heeft. Vond het een goede actie.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij duwt hem expres buiten de baan...
Is wat anders dan je lijn verdedigen
Maakt niet uit. Hij ligt voor en dan mag hij zijn lijn bepalen. Zolang hij zelf maar niet van de baan rijdt.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je vindt dit een eigen lijn? Hij stuur helemaal niet in.
eens, ik vind dit echt spuuglelijke actiesquote:Op zondag 31 juli 2016 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Rosberg is gewoon een mongool, niet afremmen en niet insturen. Zelfde geintje als hij vaker geflikt heeft.
dagquote:Op zondag 31 juli 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had track position, Verstappen zat te pitten.
Als Rosberg hier een penalty voor krijgt zet ik de tv uit. Er gebeurde iets en ze gaan zeiken. Flopshow.
Hij dwingt Verstappen gewoon om van de baan te gaan, dat mag echt niet,quote:Op zondag 31 juli 2016 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Rosberg is gewoon een mongool, niet afremmen en niet insturen. Zelfde geintje als hij vaker geflikt heeft.
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was gezellig jongens. TV zojuist uit gezet.
Geloof er niets van.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was op het randje dus ben het er wel mee eensquote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
5 sec straf maar, had op drive trough gehoopt.
Dan geloof je het lekker niet.quote:
Het wordt wel aandoenlijk hoor, elke week zit je er wel paar keer naast.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Beach het volgende:
Als Ham het deed was het 'fair racen'![]()
Fuck deze sport
en niet stiekem kijkenquote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij mag zijn eigen lijn bepalen. Hij mag geen beweging naar buiten maken en dat deed hij niet. FIA faalt verschrikkelijk hier.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij dwingt Verstappen gewoon om van de baan te gaan, dat mag echt niet,
De stewards handelen nooit consistent. Schiet ook niet op om elke race andere stewards te hebben.quote:
HIj reed niet de baan af, dus zou het mogen. FIA faalt hier verschrikkelijk.quote:
Dat is sowieso raar een een miljoenensport als F1.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Schiet ook niet op om elke race andere stewards te hebben.
Nee, hij kwam voor Max door heel laat te remmen en door te schieten. Dat telt dus niet als track position.quote:
Mika Salo heeft de leiding gepakt.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie moeten mij nu wel even vertellen wat er gebeurt.
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olav noemt Rosberg een huichelaar.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de FIA daar wat meer verstand van heeft zoals sommige users hier, zoals sasquatschquote:Op zondag 31 juli 2016 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij mag zijn eigen lijn bepalen. Hij mag geen beweging naar buiten maken en dat deed hij niet. FIA faalt verschrikkelijk hier.
quote:
Teamorders bij ferrari, dus lijkt me sterk.quote:
Je bent van de fanclub Rosberg?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
HIj reed niet de baan af, dus zou het mogen. FIA faalt hier verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |