Moet kunnen, volgens Pirelli.quote:
lekker laten gaan :pquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Pino112 het volgende:
Mex, ga hier weg ofzo als je niet kijkt maar wel constant vraagt.
Of ga weer kijken.
yup, net als ROS en RICquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Greys het volgende:
Dus nu moet ie nog twintig rondes op supersofts?
Niet als Max met vers rubber nu de race uit kan rijden na deze pitquote:Op zondag 31 juli 2016 15:04 schreef Greys het volgende:
Maar met deze kutpace van Max is het toch een kwestie van heel even voordat ROS hem weer pakt?
Voordat ze begonnen met de banden ook nog. Sympathiek.quote:
Ik wil wel weten wat er gebeurtquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Pino112 het volgende:
Mex, ga hier weg ofzo als je niet kijkt maar wel constant vraagt.
Of ga weer kijken.
better safe than sorryquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voordat ze begonnen met de banden ook nog. Sympathiek.
Hij heeft geen softs meer.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef De-Hamster het volgende:
Supersofts? Die waren de eerste stint toch ook niet zo heel goed bevallen?
Beter dan de mediums en iets anders hebben ze neit.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef De-Hamster het volgende:
Misschien hebben ze geen softs meer?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef De-Hamster het volgende:
Max was heel traag op de supersoftsquote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Als Max en Ricciardo exact dezelfde strategie hadden gevolgd was Max voor Ricciardo gebleven me dunkt.
Mag Ric eindelijk een keer blij zijn met de betere strat.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Als Max en Ricciardo exact dezelfde strategie hadden gevolgd was Max voor Ricciardo gebleven me dunkt.
Horen we dat gezeik ook niet meer.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mag Ric eindelijk een keer blij zijn met de betere strat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |