Zoals inderdaad verplicht isquote:Op zondag 31 juli 2016 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 ingeleverd na FP3, nogmaals één ingeleverd na de kwalificatie.
dat zei ik toch ookquote:Op zondag 31 juli 2016 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari gaat SS > S > S doen. Dat kan ik je wel alvast vertellen.
Goedemorgenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals inderdaad verplicht is
[..]
dat zei ik toch ook
En dat terwijl het al middag isquote:Op zondag 31 juli 2016 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heb nog geen koffie op, wat slecht.
Nee. Dat was wel besproken in de strategy group, maar nog niet geaccepteerd door Whiting. Dus voor deze race geldt dat je wel met 4 wielen over de witte lijn mag, maar niet met 4 wielen over de kerbs.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is afgeschaft ze mogen er vol overheen nu.
quote:
Eddie Jordan in een emojiquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft Hamilton al gewonnen? Ik bedoel, de Formule 1 kan nu wel op papier afgedaan worden toch?
Daarom moeten ze in de eerste bocht er voorbij, dan maken ze wellicht een kans.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:53 schreef Jane het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als ze echt in gevecht kunnen gaan met de Mercedessen?Een mens mag hopen...
quote:
Ah.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon een speldenprikje voor HAMlap.
1e bocht is smal dus alles kan nog gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah.
Ach dat ie maar in contact mag komen met Rosberg waar Rosberg nog wel te repareren is maar tijd verliest en dat Hamilton gewoon in de grindbak vast komt te staan.
Misschien nog een voodoo-popje aanschaffen.quote:
Met wel 400 meter asfalt als uitloopstrook helas.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1e bocht is smal dus alles kan nog gebeuren
Luisteren naar een man die alles mist wat er gebeurt.quote:
het is elke week schelden op kamphues omdat het kanquote:
En een Hamliton en Rosberg die beide geen meter aan elkaar gunnenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met wel 400 meter asfalt als uitloopstrook helas.
Olav houdt je scherp, door te zorgen dat je zelf moet opletten.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Luisteren naar een man die alles mist wat er gebeurt.
Lijkt me niet. To finish first, first you have to finish.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft Hamilton al gewonnen? Ik bedoel, de Formule 1 kan nu wel op papier afgedaan worden toch?
Welke discussie? Iedereen is het er toch wel unaniem over eens dat de Sky voorbeschouwing echt 10x zo goed is als Ziggo?quote:
Geen idee, nooit gezien. Dus niet iedereen is het er mee eensquote:Op zondag 31 juli 2016 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke discussie? Iedereen is het er toch wel unaniem over eens dat de Sky voorbeschouwing echt 10x zo goed is als Ziggo?
1x ziggo gekeken, wat een bagger is dat.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke discussie? Iedereen is het er toch wel unaniem over eens dat de Sky voorbeschouwing echt 10x zo goed is als Ziggo?
OOST is terugquote:Op zondag 31 juli 2016 13:09 schreef WEST het volgende:
Middag
even een blik op de europese buienradar volgens mij komt er wel wat aan.
Ah oke. Nou ja wat mij betreft schaffen ze het helemaal af of anders via een elektronisch systeem zoals in Hongarije.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Dat was wel besproken in de strategy group, maar nog niet geaccepteerd door Whiting. Dus voor deze race geldt dat je wel met 4 wielen over de witte lijn mag, maar niet met 4 wielen over de kerbs.
Helden hoor, en iedere week weerquote:
Dan hebben we geen regen op Spaquote:
Dan heb je juist regen, want de twee keer dat ik er ben geweest was het telkens prachtig weer. Vorig jaar zelfs tegen de 25 graden.quote:
Of Sky komt naar Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helden hoor, en iedere week weer, als die Henno een IDeal betaalmodule had zou ik een bijdrage leveren.
Ze willen het wel afschaffen, maar Whiting wil eerst weten wat de gevolgen zijn. Dus tot die tijd gelden de track limits nog, als ik het goed begrepen heb.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ah oke. Nou ja wat mij betreft schaffen ze het helemaal af of anders via een elektronisch systeem zoals in Hongarije.
Als je schotel hebt zeker?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Sky F1 voor 5 euro per maand in je pakket.
Betalen voor iemand die jat, meh.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helden hoor, en iedere week weer, als die Henno een IDeal betaalmodule had zou ik een bijdrage leveren.
Altijdquote:Op zondag 31 juli 2016 13:04 schreef F1gamer het volgende:
Massa en Max kunnen goed met elkaar vinden
Joe. Alleen irritant altijd dat ze dwars door het Engels heen gaan tetteren in het Duits.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:15 schreef Oldground het volgende:
Kijken er ook mensen naar RTL Television?
Wel leuk altijd met Niki Lauda om de race heen. Prima commentaar ook verder.
Teveel reclamequote:Op zondag 31 juli 2016 13:15 schreef Oldground het volgende:
geld gaat allemaal naar de streamzooi om die stabiel en beter te maken.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Betalen voor iemand die jat, meh.
Ik kijk zelf ook wel eens sky via een stream hoor, maar ik vind het niet netjes dat die gene er geld aan kan verdienen, dat is dubbel oplichten. Zeker omdat hij de reclames weghaalt.
Ik kan geen Duits dus nee.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:15 schreef Oldground het volgende:
Ikke, voor het eerst.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie van dit topic gaan eigenlijk allemaal naar Spa?
Dat zegt ie ja, maar zoveel kost een stream onderhouden niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geld gaat allemaal naar de streamzooi om die stabiel en beter te maken.
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Joe. Alleen irritant altijd dat ze dwars door het Engels heen gaan tetteren in het Duits.
Dit zijn twee zeer storende redenen om RTL niet te kijken idd.quote:
Doneer je toch lekker niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zegt ie ja, maar zoveel kost een stream onderhouden niet.
Terecht.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon liever niet naar Henno.
Dat is inderdaad wel irritant ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Joe. Alleen irritant altijd dat ze dwars door het Engels heen gaan tetteren in het Duits.
Dat is uiteraard prima.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon liever niet naar Henno.
ik niet, niemand wil mij op sleeptouw nemenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik niet, niemand wil mij op sleeptouw nemen
ga je toch met Nattekat, die was ook Billy-no-mates.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zelfde probleemquote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Leuk hoor. Vertellen tegen Nico hoe goed Lewis wel niet isquote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk stukje tussen Brundle en Rosberg net op Sky.
Roberg was goed voorbereid en ad-rem, kaatste een lastige vraag terug naar Brundle.
Vind hem in interviews vaak irritant, maakt er altijd een wedstrijd vanquote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk stukje tussen Brundle en Rosberg net op Sky.
Roberg was goed voorbereid en ad-rem, kaatste een lastige vraag terug naar Brundle.
als je dan maar wel van mijn stok afblijftquote:Op zondag 31 juli 2016 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde probleem
Zal ik je op sleeptouw nemen?
Houden ze voornamelijk buiten de media, dus neem aan dat hij daar ook niks over zal zeggen/dat het van te voren afgesproken is om het daar niet over te hebben.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:22 schreef Greys het volgende:
Heeft die zoon van Michael het wel eens over hoe het met zijn vader gaat of praat hij daar nooit over? Leuk interview nu met hem.
Mag ik ook mee?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde probleem
Zal ik je op sleeptouw nemen?
Praat er in het openbaar niet over volgens mij.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:22 schreef Greys het volgende:
Heeft die zoon van Michael het wel eens over hoe het met zijn vader gaat of praat hij daar nooit over? Leuk interview nu met hem.
Ze worden steeds beterquote:Op zondag 31 juli 2016 13:20 schreef MMXMMX het volgende:
Ja ik kijk gewoon naar kanaal 14 ziggo sport
Ben een echte Ziggo fan
Geen idee. Eerste keer dat ik hem zie ook om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:22 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
als je dan maar wel van mijn stok afblijft
kijk, opgelost. Niet miespelen en grappen maar gewoon zo na de race details uitwisselen en boeken. Hup.quote:
het blijven Britten en zij doen mee met het mentale spel om Rosberg te krakenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Leuk hoor. Vertellen tegen Nico hoe goed Lewis wel niet is
die jaquote:Op zondag 31 juli 2016 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Die heb ik nog altijd hier in de kast liggen
Nah, ik bemoei me er niet meer mee.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
die jawe hebben overigens nog een nieuwe nodig die ergens in het midden des lands mag worden gedropt. einde offoptic bericht
ik gaquote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een klein beetje maar.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik bemoei me er niet meer mee.
/offtopic
Sasquatsch brengt wel onze gemiddelde leeftijd iets omhoog
hangt er vanaf natuurlijk hoe oud hij precies is. Kan zomaar zijn dat jij de gemiddelde leeftijd weer omlaag trektquote:Op zondag 31 juli 2016 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik bemoei me er niet meer mee.
/offtopic
Sasquatsch brengt wel onze gemiddelde leeftijd iets omhoog
Van de Gardequote:Op zondag 31 juli 2016 13:29 schreef Gezicht het volgende:
Wie is die gast bij Ziggo Sport die zojuist over die curbstones was aan het vertellen?
Met het kaatsen van die vraag maakte hij het Brundle ook ongemakkelijk (Brundle begon ineens te verschuiven op z'n kruk) en toen hoorde je hem beredeneren vanuit het Hammie z'n perspectief.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Leuk hoor. Vertellen tegen Nico hoe goed Lewis wel niet is
heb je Hitting The Apex gezienquote:Op zondag 31 juli 2016 13:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze worden steeds beterGister een mooie bmx Special gezien over Niek Kimman.. En tijdje geleden ook een mooie docu over turnen. Ook al heb je niets met sommige sporten, ze maken gewoon een mooi objectief beeld van sporters
sasquatsch is 50. Jij bent als ik me niet vergis nog in de twintig.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
hangt er vanaf natuurlijk hoe oud hij precies is. Kan zomaar zijn dat jij de gemiddelde leeftijd weer omlaag trekt
minute of flame eerder.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:31 schreef tralalala het volgende:
Jos verstappen ook zijn minute of fame op sky
49quote:Op zondag 31 juli 2016 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
sasquatsch is 50. Jij bent als ik me niet vergis nog in de twintig.
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:31 schreef tralalala het volgende:
Jos verstappen ook zijn minute of f(l)ame op sky
twitter:kaiebel twitterde op zondag 31-07-2016 om 12:06:43Today podium Interviews #F1 #GermanGP #puma https://t.co/DQ9nsgdk6P reageer retweet
Ach alles beter dan die Spaanse en degene die interview in Spanje deedquote:Op zondag 31 juli 2016 13:31 schreef zoem het volgende:
Oh god, Kai Ebel doet weer het podiuminterviewtwitter:kaiebel twitterde op zondag 31-07-2016 om 12:06:43Today podium Interviews #F1 #GermanGP #puma https://t.co/DQ9nsgdk6P reageer retweet
Tuurlijk moet een Duitser dat natuurlijk doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:31 schreef zoem het volgende:
Oh god, Kai Ebel doet weer het podiuminterviewtwitter:kaiebel twitterde op zondag 31-07-2016 om 12:06:43Today podium Interviews #F1 #GermanGP #puma https://t.co/DQ9nsgdk6P reageer retweet
dank je, ik zie er inderdaad jong uit en gedraag mij ook zo. tel er nog eens 20 jaar bij opquote:Op zondag 31 juli 2016 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor kle(u)ren heeft Kai aan vandaagquote:Op zondag 31 juli 2016 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach alles beter dan die Spaanse en degene die interview in Spanje deed
Broekiequote:Op zondag 31 juli 2016 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed.
Trek er 30 van af en je hebt mijn leeftijd
hahaha, pas net schaamhaartjesquote:Op zondag 31 juli 2016 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed.
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dank je, ik zie er inderdaad jong uit en gedraag mij ook zo. tel er nog eens 20 jaar bij op
Klopt maar de officials werken prima mee met Hamiltonquote:Op zondag 31 juli 2016 13:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lijkt me niet. To finish first, first you have to finish.
mijn theorie gaat kloppenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
jij bent 70?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dank je, ik zie er inderdaad jong uit en gedraag mij ook zo. tel er nog eens 20 jaar bij op
Het valt reuze mee vandaagquote:Op zondag 31 juli 2016 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat voor kle(u)ren heeft Kai aan vandaag
Ga maar lekker met sasquatsch. Ik wacht wel tot er een twintiger langs komtquote:
lekker foutquote:Op zondag 31 juli 2016 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het valt reuze mee vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nee, trekt onder het circuit langsquote:
Ik lees het ook zo hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je telraam staat volgens mij verticaal
zeker weten? ik ben tevens eeuwige BOBquote:Op zondag 31 juli 2016 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar lekker met sasquatsch. Ik wacht wel tot er een twintiger langs komt
ah dan verwacht ik een ouderwetse aidsshow.quote:
Dat valt nooit te voorspellen.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat voor kle(u)ren heeft Kai aan vandaag
Nee hoor. Is volgens mij de normale straf voor een unsafe release in de FP. In de race is wat anders, maar ook daar heb ik wel eens niet meer dan een geldboete gegeven zien worden.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt maar de officials werken prima mee met Hamilton
Ik in principe ookquote:Op zondag 31 juli 2016 13:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zeker weten? ik ben tevens eeuwige BOB
Ja dan is het natuurlijk geen probleemquote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geld gaat allemaal naar de streamzooi om die stabiel en beter te maken.
Omdat het niet gaat regenen?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah dan verwacht ik een ouderwetse aidsshow.
Deze sport is echt verziekt.
Dit jaar is echt zwaar ruk ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah dan verwacht ik een ouderwetse aidsshow.
Deze sport is echt verziekt.
altijdquote:Op zondag 31 juli 2016 13:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je telraam staat volgens mij verticaal
nattekakt denkt dat ik nog in de 20 bent ben, dan zeg ik tel er nog eens 20 bij op. puur cijfermatig gekeken is 20+20 nog steeds 40. Maar ok, ik snap ook wel dat het enigszins onduidelijk isquote:
Je bent 49 dus.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nattekakt denkt dat ik nog in de 20 bent ben, dan zeg ik tel er nog eens 20 bij op. puur cijfermatig gekeken is 20+20 nog steeds 40. Maar ok, ik snap ook wel dat het enigszins onduidelijk is
Ik snapte het wél hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nattekakt denkt dat ik nog in de 20 bent ben, dan zeg ik tel er nog eens 20 bij op. puur cijfermatig gekeken is 20+20 nog steeds 40. Maar ok, ik snap ook wel dat het enigszins onduidelijk is
Omdat de sport niet spannend is op het moment. We zitten al 2.5 jaar te kijken naar 2 zilveren karretjes die ver voor het veld uit rijden met een relnicht en een zeurneger.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat regenen?
In de GP2 geweldige inhaalacties gezien.
broekie (dat zeg ik met mijn 27 jaarquote:Op zondag 31 juli 2016 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed.
Denk dat duo weg en je hebt een geweldig gevecht om het kampioenschap. 1 punt verschil tussen Red Bull en Ferrari.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de sport niet spannend is op het moment. We zitten al 2.5 jaar te kijken naar 2 zilveren karretjes die ver voor het veld uit rijden met een relnicht en een zeurneger.
Dat wil ik toch wel een intense flopshow noemen
Ik, m'n eerste live F1quote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah zo. haal van de 40 er maar 7 af en dan weet je mijn leeftijdquote:Op zondag 31 juli 2016 13:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ga jij ook mee? Lekker het gat verkleinenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Ah zo. haal van de 40 er maar 7 af en dan weet je mijn leeftijd
Vingers gekruist voor 2017. Ook al is het misschien tegen beter weten in.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de sport niet spannend is op het moment. We zitten al 2.5 jaar te kijken naar 2 zilveren karretjes die ver voor het veld uit rijden met een relnicht en een zeurneger.
Dat wil ik toch wel een intense flopshow noemen
ja hoi enzo, vrijdag en zondagquote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bah!! laten we het weer over de race hebbenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook mee? Lekker het gat verkleinen
Geralt is 61 tochquote:Op zondag 31 juli 2016 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het zó tof dat er hier mensen zijn van grofweg 18 - 50 (voor zover ik het nu weet dan)
Ja, nu.quote:
Ik liep hier al rond op m'n 16equote:Op zondag 31 juli 2016 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het zó tof dat er hier mensen zijn van grofweg 18 - 50 (voor zover ik het nu weet dan)
Valt wel mee. Dit jaar heeft tot nog toe de meeste inhaalacties op de baan dan de afgelopen 20 jaar.quote:
Geen idee. Waar is ie trouwens? Nog ff bier en nootjes halen zeker?quote:
Waar heen?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook mee? Lekker het gat verkleinen
Dan zit ik nog in de goede helftquote:Op zondag 31 juli 2016 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
of hij is al lam van al dat bierquote:Op zondag 31 juli 2016 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Waar is ie trouwens? Nog ff bier en nootjes halen zeker?
39 volgens mij.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
dit jaar niet. Volgend jaar gaan we wel naar een F1 race.quote:
Ik mis hem nu ook met zijn biertjes en nootjesquote:Op zondag 31 juli 2016 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, het meerendeel van de seizoenen is er gewoon spanning geweest welk team het constructeurskampioenschap wint. Er is nog nooit zo'n lange periode van dominantie van 1 team in de sport geweest. Het is werkelijk belachelijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee. Dit jaar heeft tot nog toe de meeste inhaalacties op de baan dan de afgelopen 20 jaar.
Alleen voor P1 is redelijk saai, enkele races uitgezonderd, maar dat is redelijk normaal in de F1.
Ik ben nu al verzekerd door mijn sleeptouw dat het volgend jaar wel gaat lukken, dan hoeft het niet meerquote:Op zondag 31 juli 2016 13:43 schreef WEST het volgende:
[..]
dit jaar niet. Volgend jaar gaan we wel naar een F1 race.
Trein geen optie?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zit ik toch weer te kijken naar Spa en Dover - Calais boot... Toch nog prijzig...
vliegen op charleroi geen optie?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zit ik toch weer te kijken naar Spa en Dover - Calais boot... Toch nog prijzig...
Ryanair een optie?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
£125 voor general admission.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:43 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat zijn de huidige ticket prijzen voor Spa?
Kan ik volgend jaar ook mee op sleeptouw naar Spa?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu al verzekerd door mijn sleeptouw dat het volgend jaar wel gaat lukken, dan hoeft het niet meer
http://www.sportstadion.n(...)amps-2016-f1-ticketsquote:Op zondag 31 juli 2016 13:43 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat zijn de huidige ticket prijzen voor Spa?
Met zijn allen gaanquote:Op zondag 31 juli 2016 13:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan ik volgend jaar ook mee op sleeptouw naar Spa?
Een grote Fok meetquote:
Je mag op het dak.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
¤145 voor staanplaats het hele weekend valt best mee.quote:
Dat was duidelijk Tom Dumoulin.quote:
quote:
en jij zit op de trekhaakquote:Op zondag 31 juli 2016 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag op het dak.
Je bent wel verreweg het oudste dan.
pak dan een vissersstoeltje mee....quote:
saai liedquote:Op zondag 31 juli 2016 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gezongen volksliederen zijn altijd vreselijk.
Hongarije had inderdaad maar 11 inhaalacties en Silverstone 12. Maar Oostenrijk en Baku boven de 60. Daarvoor ook redelijk goed. Dus imho valt het nog mee.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, het meerendeel van de seizoenen is er gewoon spanning geweest welk team het constructeurskampioenschap wint. Er is nog nooit zo'n lange periode van dominantie van 1 team in de sport geweest. Het is werkelijk belachelijk.
Daarnaast hebben we de afgelopen paar weken toch naar een hoop optochten en genante vertoningen gekeken. Tot en met Monaco was het een prima seizoen, daarna matig.
Vorige week was het dieptepunt.
Saaiste race van het jaar 60 inhaalacties. Ja, dat zegt genoegquote:Op zondag 31 juli 2016 13:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hongarije had inderdaad maar 11 inhaalacties en Silverstone 12. Maar Oostenrijk en Baku boven de 60. Daarvoor ook redelijk goed. Dus imho valt het nog mee.
En ja, Mercedes is redelijk dominant maar wordt steeds minder. En Ferrari was tussen 2000-20004 ook dominant (2003 uitgezonderd volgens mij), dus dat is ook net zo lang.
En zichelf ook verbeterde.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ware het niet dat hij X-Men bedoelde. [ afbeelding ]
Een crash in eigen huis zou mooier zijn. Geheid dat er dan veel heibel isquote:
Pas vanaf eind 2000 tot aan eind 2002, maar Williams zat er een periode goed bij waarin ze alleen pech hadden waardoor Ferrari toch vrij veel kon winnen (midden/eind 2001). Ferrari was in 2002 en 2004 wel vrij dominant ja. Midden 2000 was McLaren ook veel sterker.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hongarije had inderdaad maar 11 inhaalacties en Silverstone 12. Maar Oostenrijk en Baku boven de 60. Daarvoor ook redelijk goed. Dus imho valt het nog mee.
En ja, Mercedes is redelijk dominant maar wordt steeds minder. En Ferrari was tussen 2000-20004 ook dominant (2003 uitgezonderd volgens mij), dus dat is ook net zo lang.
achterkantquote:Op zondag 31 juli 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Welke kant is de pole eigenlijk? Buitenkant toch?
ja, dus grotere kans op een crashquote:Op zondag 31 juli 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Van mij wel.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Noord- of Zuidquote:Op zondag 31 juli 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
ehhh je denkt toch niet dat ik zoiets over mezelf zou zeggenquote:
Preciesquote:Op zondag 31 juli 2016 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, dus grotere kans op een crash
Max en Hamilton staan aan de pitwall.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Weltschmerz is er nog niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf nu ga ik louter positief posten
Tenzij mijn grote vriend ... weer onzin gaat verkondigen in dit topic.
mja. Hamilton moet dan ook stuk gaan natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies
Rosberg gaat vol de deur dichtgooien in bocht 1 -> Hamilton snijdt hem -> koprol Rosberg.
2014 all over again.
Kwantiteit zegt ook niet altijd alles. Als er een paar auto's achteraan staan vanwege gridstraf of problemen in de Q, dan rijden die doorgaans vrij makkelijk naar voren omdat ze veel sneller zijn, maar erg boeiend is dat niet natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Saaiste race van het jaar 60 inhaalacties. Ja, dat zegt genoeg
Die bedoelde ik niet. Jou ook niet trouwens.quote:
Joh als je er zo blij van wordt om mij belachelijk te maken dat je er voor gaat betalen maakt mij echt niet uit.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:51 schreef tjaptjoep het volgende:
Fokbeachmongool - Thanks! Beach suck my dick!![]()
Vorige week geleerd.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef trein2000 het volgende:
Sinds wanneer spreekt Hulkenberg nederlands?
Sinds zijn kart-tijdquote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef trein2000 het volgende:
Altijd al. Hij komt uit Emmerich, net over de Nederlandse grens.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef trein2000 het volgende:
Daar heb je gelijk in. Button weer is het mooist.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter ook geen regen bij de start, halverwege is veel leuker.
Al vrij lang?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef trein2000 het volgende:
Hulk is geboren en opgegroeid in Emmerich, de kans is wel groot dat hij een paar woordjes Nederlands spreekt.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef trein2000 het volgende:
Latorsquote:Op zondag 31 juli 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga verkassen naar de iets grotere tv met Ziggo.
Enjoy
Hij woont ook vlak over de grens bij Groningen, daar praat iedereen een beetje boers Nederlands.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:53 schreef trein2000 het volgende:
Yes, we kunnen los.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Enjoy
Hij komt ook vlak bij de Nederlandse grens vandaan. Dat scheelt ook.quote:
RAce kijken via Ziggoquote:Op zondag 31 juli 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Enjoy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |