Zoals inderdaad verplicht isquote:Op zondag 31 juli 2016 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 ingeleverd na FP3, nogmaals één ingeleverd na de kwalificatie.
dat zei ik toch ookquote:Op zondag 31 juli 2016 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari gaat SS > S > S doen. Dat kan ik je wel alvast vertellen.
Goedemorgenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals inderdaad verplicht is
[..]
dat zei ik toch ook
En dat terwijl het al middag isquote:Op zondag 31 juli 2016 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heb nog geen koffie op, wat slecht.
Nee. Dat was wel besproken in de strategy group, maar nog niet geaccepteerd door Whiting. Dus voor deze race geldt dat je wel met 4 wielen over de witte lijn mag, maar niet met 4 wielen over de kerbs.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is afgeschaft ze mogen er vol overheen nu.
quote:
Eddie Jordan in een emojiquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft Hamilton al gewonnen? Ik bedoel, de Formule 1 kan nu wel op papier afgedaan worden toch?
Daarom moeten ze in de eerste bocht er voorbij, dan maken ze wellicht een kans.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:53 schreef Jane het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als ze echt in gevecht kunnen gaan met de Mercedessen?Een mens mag hopen...
quote:
Ah.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon een speldenprikje voor HAMlap.
1e bocht is smal dus alles kan nog gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah.
Ach dat ie maar in contact mag komen met Rosberg waar Rosberg nog wel te repareren is maar tijd verliest en dat Hamilton gewoon in de grindbak vast komt te staan.
Misschien nog een voodoo-popje aanschaffen.quote:
Met wel 400 meter asfalt als uitloopstrook helas.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1e bocht is smal dus alles kan nog gebeuren
Luisteren naar een man die alles mist wat er gebeurt.quote:
het is elke week schelden op kamphues omdat het kanquote:
En een Hamliton en Rosberg die beide geen meter aan elkaar gunnenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met wel 400 meter asfalt als uitloopstrook helas.
Olav houdt je scherp, door te zorgen dat je zelf moet opletten.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Luisteren naar een man die alles mist wat er gebeurt.
Lijkt me niet. To finish first, first you have to finish.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft Hamilton al gewonnen? Ik bedoel, de Formule 1 kan nu wel op papier afgedaan worden toch?
Welke discussie? Iedereen is het er toch wel unaniem over eens dat de Sky voorbeschouwing echt 10x zo goed is als Ziggo?quote:
Geen idee, nooit gezien. Dus niet iedereen is het er mee eensquote:Op zondag 31 juli 2016 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke discussie? Iedereen is het er toch wel unaniem over eens dat de Sky voorbeschouwing echt 10x zo goed is als Ziggo?
1x ziggo gekeken, wat een bagger is dat.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke discussie? Iedereen is het er toch wel unaniem over eens dat de Sky voorbeschouwing echt 10x zo goed is als Ziggo?
OOST is terugquote:Op zondag 31 juli 2016 13:09 schreef WEST het volgende:
Middag
even een blik op de europese buienradar volgens mij komt er wel wat aan.
Ah oke. Nou ja wat mij betreft schaffen ze het helemaal af of anders via een elektronisch systeem zoals in Hongarije.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Dat was wel besproken in de strategy group, maar nog niet geaccepteerd door Whiting. Dus voor deze race geldt dat je wel met 4 wielen over de witte lijn mag, maar niet met 4 wielen over de kerbs.
Helden hoor, en iedere week weerquote:
Dan hebben we geen regen op Spaquote:
Dan heb je juist regen, want de twee keer dat ik er ben geweest was het telkens prachtig weer. Vorig jaar zelfs tegen de 25 graden.quote:
Of Sky komt naar Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helden hoor, en iedere week weer, als die Henno een IDeal betaalmodule had zou ik een bijdrage leveren.
Ze willen het wel afschaffen, maar Whiting wil eerst weten wat de gevolgen zijn. Dus tot die tijd gelden de track limits nog, als ik het goed begrepen heb.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ah oke. Nou ja wat mij betreft schaffen ze het helemaal af of anders via een elektronisch systeem zoals in Hongarije.
Als je schotel hebt zeker?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Sky F1 voor 5 euro per maand in je pakket.
Betalen voor iemand die jat, meh.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helden hoor, en iedere week weer, als die Henno een IDeal betaalmodule had zou ik een bijdrage leveren.
Altijdquote:Op zondag 31 juli 2016 13:04 schreef F1gamer het volgende:
Massa en Max kunnen goed met elkaar vinden
Joe. Alleen irritant altijd dat ze dwars door het Engels heen gaan tetteren in het Duits.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:15 schreef Oldground het volgende:
Kijken er ook mensen naar RTL Television?
Wel leuk altijd met Niki Lauda om de race heen. Prima commentaar ook verder.
Teveel reclamequote:Op zondag 31 juli 2016 13:15 schreef Oldground het volgende:
geld gaat allemaal naar de streamzooi om die stabiel en beter te maken.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Betalen voor iemand die jat, meh.
Ik kijk zelf ook wel eens sky via een stream hoor, maar ik vind het niet netjes dat die gene er geld aan kan verdienen, dat is dubbel oplichten. Zeker omdat hij de reclames weghaalt.
Ik kan geen Duits dus nee.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:15 schreef Oldground het volgende:
Ikke, voor het eerst.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie van dit topic gaan eigenlijk allemaal naar Spa?
Dat zegt ie ja, maar zoveel kost een stream onderhouden niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geld gaat allemaal naar de streamzooi om die stabiel en beter te maken.
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Joe. Alleen irritant altijd dat ze dwars door het Engels heen gaan tetteren in het Duits.
Dit zijn twee zeer storende redenen om RTL niet te kijken idd.quote:
Doneer je toch lekker niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zegt ie ja, maar zoveel kost een stream onderhouden niet.
Terecht.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon liever niet naar Henno.
Dat is inderdaad wel irritant ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Joe. Alleen irritant altijd dat ze dwars door het Engels heen gaan tetteren in het Duits.
Dat is uiteraard prima.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon liever niet naar Henno.
ik niet, niemand wil mij op sleeptouw nemenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie van dit topic gaan eigenlijk allemaal naar Spa?
Dit.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik niet, niemand wil mij op sleeptouw nemen
ga je toch met Nattekat, die was ook Billy-no-mates.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zelfde probleemquote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Leuk hoor. Vertellen tegen Nico hoe goed Lewis wel niet isquote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk stukje tussen Brundle en Rosberg net op Sky.
Roberg was goed voorbereid en ad-rem, kaatste een lastige vraag terug naar Brundle.
Vind hem in interviews vaak irritant, maakt er altijd een wedstrijd vanquote:Op zondag 31 juli 2016 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk stukje tussen Brundle en Rosberg net op Sky.
Roberg was goed voorbereid en ad-rem, kaatste een lastige vraag terug naar Brundle.
als je dan maar wel van mijn stok afblijftquote:Op zondag 31 juli 2016 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde probleem
Zal ik je op sleeptouw nemen?
Houden ze voornamelijk buiten de media, dus neem aan dat hij daar ook niks over zal zeggen/dat het van te voren afgesproken is om het daar niet over te hebben.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:22 schreef Greys het volgende:
Heeft die zoon van Michael het wel eens over hoe het met zijn vader gaat of praat hij daar nooit over? Leuk interview nu met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |