abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164119405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

sorry maar het woord racist heeft echt aan waarde verloren. niet meer serieus te nemen die term.
daarvoor is het te veel een wegzetwoordje van links geweest (al vanaf de jaren 80!)
Tegenwoordig wordt zelfs realisme al als "racisme" betiteld. Het is net zo'n holle, inhoudsloze kreet geworden als "respect".
pi_164119430
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wat voor mongool ben jij. :') nas is de beste rapper ooit. Ooit naar illmatic geluisterd? Gooi jezelf weg.
Zie: MUZ / Beste 3 liedjes die er zijn
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 21:59:12 #93
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164119451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb trouwens niet met hem gevochten om z'n katten... - Het ging over z'n (belabberde) muzieksmaak, waarbij hij z'n "drie beste liedjes aller tijden" deelde, met kneuzen als NAS en 50 Cent als grote boegbeelden. :P
Ik snap ineens waarom jij vaak ruzie hebt met mensen. Je valt dus iemand aan op zijn SMAAK. Wie ben jij om voor iemand anders te bepalen of iemand anders zijn muzieksmaak belabberd is? Dat je dat vindt, prima, maar jouw mening is niet meer waard dan de mening van iemand anders.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164119466
quote:
Oke, wiz khalifa en banks zijn ook :')

Maar haten op nas, nas is de rolling stones van rap. _O_
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:00:27 #95
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164119477
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb trouwens niet met hem gevochten om z'n katten... - Het ging over z'n (belabberde) muzieksmaak, waarbij hij z'n "drie beste liedjes aller tijden" deelde, met kneuzen als NAS en 50 Cent als grote boegbeelden. :P
Nee die katten moest ik de hele tijd er weer met de snorharen bijslepen :D Hij dwaalde steeds af van dat onderwerp omdat je zo serieus bleef doorzagen over de OP :D

Nas is trouwens niet zo beroerd imho
pi_164119494
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap ineens waarom jij vaak ruzie hebt met mensen. Je valt dus iemand aan op zijn SMAAK. Wie ben jij om voor iemand anders te bepalen of iemand anders zijn muzieksmaak belabberd is? Dat je dat vindt, prima, maar jouw mening is niet meer waard dan de mening van iemand anders.
Ik viel hem niet zozeer aan op z'n smaak. Ik gaf gewoon mijn mening. En dat was tegen het zere been.
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 22:02:00 #97
16180 crew  CoolGuy
pi_164119506
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik viel hem niet zozeer aan op z'n smaak. Ik gaf gewoon mijn mening. En dat was tegen het zere been.
Jawel, maar vertelde je tegen hem dat zijn smaak iets (positief/negatief) was of bleef je bij jezelf?

Ah, gevonden. Je plaatste je mening over een gehele muziekstroming als voldongen feit.
pi_164119520
Die mongool luistert zelf wiz khalifa, maar haat op mac miller en lil wayne.... :')__________
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:02:59 #99
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164119530
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tegenwoordig wordt zelfs realisme al als "racisme" betiteld. Het is net zo'n holle, inhoudsloze kreet geworden als "respect".
Als een Marokkaans-Nederlandse agent hetzelfde wordt behandeld als elke andere burger, of een moslima in een tram dezelfde behandeling krijgt die elk willekeurig zeikwijf zou hebben gekregen is het al een reden om racisme te roepen :')
En door deze feiten onder de aandacht te brengen ben je ook automatisch een racist volgens sommige figuren :')
Racist begint een geuzenterm te worden waar je trots op zou moeten zijn *)
pi_164119535
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:59 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Oke, wiz khalifa en banks zijn ook :')

Maar haten op nas, nas is de rolling stones van rap. _O_
En de Rolling Stones zijn inferieur aan The Beatles...

Het grappige was dat de betreffende TS bezig was met NAS ophemelen, om vervolgens één topic verderop uitleg te vragen omdat hij een songtekst van NAS niet begreep. Maar goed, de TS is ons al geruime tijd ontvallen... ;(
pi_164119585
Iedereen die het niet met mij eens is.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164119606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En de Rolling Stones zijn inferieur aan The Beatles...

Het grappige was dat de betreffende TS bezig was met NAS ophemelen, om vervolgens één topic verderop uitleg te vragen omdat hij een songtekst van NAS niet begreep. Maar goed, de TS is ons al geruime tijd ontvallen... ;(
Rakim is de beatles of rap maar dat ter zijde.

Die gast is wel echt dom, haten op ac dc en bruce springsteen. :')
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:07:13 #103
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_164119621
quote:

[..]

Dit is -voor zover ik begrijp althans- een jongeren forum.

Oftewel:
jongeren denken alles beter te weten, hebben een zeer zwart-wit idee van de wereld en reageren navenant. Niks bijzonders, miljarden ex-jongeren voor hun zijn door dezelfde fase gegaan.
En ongetwijfeld, net als hun voorgangers, zullen de huidige jongeren hun standpunten ook wijzigen.

een forum is lekker anoniem en had je vroeger die betweterige ingezonden-brieven-schrijvers, nu is dat nog een factor X erger.

Laat je niet gek maken en zie Fok! als het is: een jongeren forum (met heel af en toe een topic dat de moeite waard is).
zonnig Brasil
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:07:50 #104
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164119641
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:05 schreef Aiciu het volgende:
Iedereen die het niet met mij eens is.
Dat durf ik te betwisten.
pi_164119650
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:02 schreef CoolGuy het volgende:
Je plaatste je mening over een gehele muziekstroming als voldongen feit.
:7

quote:
15s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die de zoveelste bagger-rap een "liedje" noemen. :')

Rap is een expressievorm voor muzikaal minderbegaafden (ook wel anders begaafden genoemd).
8-)
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:08:54 #106
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_164119675
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

sorry maar het woord racist heeft echt aan waarde verloren. niet meer serieus te nemen die term.
daarvoor is het te veel een wegzetwoordje van links geweest (al vanaf de jaren 80!)
Voor mensen met jouw mindset misschien.

Maar voor mensen zoals ik krijgt racisme grote afkeur en zal aangekaart blijven worden tot het op zn minst openlijk niet meer bestaat.
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 22:10:50 #107
16180 crew  CoolGuy
pi_164119727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

8-)
Exact, prima dat je een mening hebt over die muziekstroming, maar jij presenteert die als een feit én koppelt daar aan dat elke liefhebber van dat genre minderbegaafd is. Je komt daarmee nogal elitair over. Dat mag je natuurlijk, niemand die je daarvan tegenhoudt maar voor iemand die zich een dergelijke houding aanmeet ben je nogal kleinzerig op het moment dat je tegengas krijgt.

Ik snap die opmerking van eerder hier dat je nogal een talent hebt voor ruzie krijgen ineens een stukje beter. :)
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:11:26 #108
37769 erodome
Zweefteef
pi_164119742
quote:

[..]

De vraag in deze is wat is realisme? Want ik hoor wel meer mensen dat zeggen en een hoop van die mensen vind ik veel, maar niet realistisch.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164119743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

8-)

Ja, dit is echt makkelijk en voor laagbegaafden. :')
pi_164119746
( als ik gezopen heb ) mijzelf...
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:12:10 #111
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164119764
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Voor mensen met jouw mindset misschien.

Maar voor mensen zoals ik krijgt racisme grote afkeur en zal aangekaart blijven worden tot het op zn minst openlijk niet meer bestaat.
Het is alleen jammer dat mensen zoals jij echt álles racisme beginnen te noemen. Krijgt een Marokkaan of moslim een bekeuring voor fietsen zonder licht dan is het bij wijze van spreken al racistisch..
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 22:13:26 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_164119797
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:12 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat mensen zoals jij echt álles racisme beginnen te noemen. Krijgt een Marokkaan of moslim een bekeuring voor fietsen zonder licht dan is het bij wijze van spreken al racistisch..
Terwijl het logisch is dat ze een bekeuring krijgen en daarnaast is het ook voor hun eigen veiligheid want die lui zie je ook nog eens minder goed in het donker he.

:')
pi_164119818
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Exact, prima dat je een mening hebt over die muziekstroming, maar jij presenteert die als een feit én koppelt daar aan dat elke liefhebber van dat genre minderbegaafd is. Je komt daarmee nogal elitair over. Dat mag je natuurlijk, niemand die je daarvan tegenhoudt maar voor iemand die zich een dergelijke houding aanmeet ben je nogal kleinzerig op het moment dat je tegengas krijgt.

Ik snap die opmerking van eerder hier dat je nogal een talent hebt voor ruzie krijgen ineens een stukje beter. :)
Muzikaal minderbegaafd staat er hè... Verder neem ik je opmerkingen voor kennisgeving aan. Ik heb al aangegeven hoe ik ermee omga.
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 22:16:13 #114
16180 crew  CoolGuy
pi_164119855
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Muzikaal minderbegaafd staat er hè... Verder neem ik je opmerkingen voor kennisgeving aan. Ik heb al aangegeven hoe ik ermee omga.
Wat het natuurlijk niet minder elitair maakt. Er tekent zich een bepaald beeld van je af. Je stookt de boel op en zodra je tegengas krijgt ga je huilen en blijf je weg. Dat mag, maar het ligt niet aan anderen, je bent zelf de aanstichter.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:16:27 #115
37769 erodome
Zweefteef
pi_164119861
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nou ja, besef je je wel dat het zo uiten van zaken wat minder goed opgenomen wordt? Net zoals je zelf zaken wat minder goed opneemt, zelfs hier zegt dat het je tegen houdt je mening over zaken te geven?
Waarom verwacht je van anderen een incasseringsvermogen die je zelf niet hebt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 22:20:21 #116
16180 crew  CoolGuy
pi_164119953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou ja, besef je je wel dat het zo uiten van zaken wat minder goed opgenomen wordt? Net zoals je zelf zaken wat minder goed opneemt, zelfs hier zegt dat het je tegen houdt je mening over zaken te geven?
Ja, dat bedoel ik dus. Dat hij zo vaak ruzie krijg op verschillende plekken en hij is daar de constante factor in, ja, dan vind ik raar dat ie daarna niet kan omgaan met het tegengas dat hij krijgt en dan doet alsof dat de schuld van die anderen is.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:20:49 #117
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_164119965
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef Juup© het volgende:
Mensen, het is en blijft internet. Natuurlijk zijn er op FOK! users die ik liever zie gaan dan blijven, maar het is niet anders. In de echte wereld is het ook zo, doe er iets mee of zeur niet zo.
Dit inderdaad, maar aartsvijanden vind ik nogal een groot woord. Eerder mensen die ik liever vermijd.
pi_164119992
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat het natuurlijk niet minder elitair maakt. Er tekent zich een bepaald beeld van je af. Je stookt de boel op en zodra je tegengas krijgt ga je huilen en blijf je weg. Dat mag, maar het ligt niet aan anderen, je bent zelf de aanstichter.
Het is je goed recht om dat te vinden; ik lig er geen seconde wakker van.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben niet meer zo bijster geïnteresseerd in allerlei analyses over mijn discussiegedrag. Ik ben gestopt met fora als NWS en POL. En de fora waar ik wél kom staan nou niet bepaald van hoogdravende discussies.

Voor wat het waard is: ik heb altijd veel tijd en moeite in mijn NWS-posts gestoken, vaak compleet met bronnen en dergelijke. En dat ene MUZ-topic is verre van maatgevend voor mijn gedrag in MUZ.
pi_164120015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus. Dat hij zo vaak ruzie krijg op verschillende plekken en hij is daar de constante factor in, ja, dan vind ik raar dat ie daarna niet kan omgaan met het tegengas dat hij krijgt en dan doet alsof dat de schuld van die anderen is.
Ik ben blij dat jullie het zo roerend met elkaar eens zijn, allemaal op basis van één - verre van maatgevend - MUZ-topic uit 2013. ^O^
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 22:25:07 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_164120069
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is je goed recht om dat te vinden; ik lig er geen seconde wakker van.

[..]

Ik ben niet meer zo bijster geïnteresseerd in allerlei analyses over mijn discussiegedrag. Ik ben gestopt met fora als NWS en POL. En de fora waar ik wél kom staan nou niet bepaald van hoogdravende discussies.

Voor wat het waard is: ik heb altijd veel tijd en moeite in mijn NWS-posts gestoken, vaak compleet met bronnen en dergelijke. En dat ene MUZ-topic is verre van maatgevend voor mijn gedrag in MUZ.
Oh maar je hoeft daar ook niet wakker van te liggen, ik mag hopen van niet, je ligt al genoeg wakker van andere dingen om daar als reactie dan niet meer te komen.

Er beweerd niemand dat je daar niet veel tijd in gestoken hebt, maar dat is helemaal niks waard als (ik zeg als, want ik weet het niet) je tussen de regels door dergelijke dingen zegt als dat je in dat ene muziektopic plaatste. Ik denk niet dat mensen op je reageren omdat je goed onderbouwde dingen post, maar meer om de andersoortige opmerkingen waar je je blijkbaar ook van bedient.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')