We kunnen eigenlijk wel wat versterking gebruiken in NWSquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog een stapje verder gegaan, door NWS en POL voortaan volledig links te laten liggen. Op een leuke en eerlijke manier discussie voeren is daar voor mij in elk geval niet meer mogelijk.
Serieus? Om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee wie je bent, ook niet op fok...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef Roberta_J het volgende:
Fatoeman, coolguy, erodome en nog zo iemand. Zo, als ik die lijers ooit te pakken krijg!! Snij ze in stukjes en gooi ze gewoon bij elkaar in een koffer en flikker die het kanaal in!!
Wequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk wel wat versterking gebruiken in NWS
Ik heb mezelf er niet meer mee. Ik ben wel eens eerder een poosje weggebleven en dan ging het na verloop van tijd weer kriebelen. Maar alle plezier om daar nog te posten is mij inmiddels ontnomen, dus dan betekent niet meer posten automatisch dat je je ook niet meer ergert. Gewoon klaar mee, heel simpel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja, maar wie heb je daar uiteindelijk mee? hun in ieder geval niet. Kalm aan joh
Jammer dit... Dat je je zo voelt door domme reactie's van anderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog een stapje verder gegaan, door NWS en POL voortaan volledig links te laten liggen. Op een leuke en eerlijke manier discussie voeren is daar voor mij in elk geval niet meer mogelijk.
En Efteling houdt niet zo van links, dus als hij daar dingen laat liggen, weet je dat het menens isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kkkneus jijquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef Roberta_J het volgende:
Fatoeman, coolguy, erodome en nog zo iemand. Zo, als ik die lijers ooit te pakken krijg!! Snij ze in stukjes en gooi ze gewoon bij elkaar in een koffer en flikker die het kanaal in!!
Uiteraard heb ik zoiets. Maar ik verwacht in zo'n geval ook dat FOK! de eigen regels naleeft die het zegt te hanteren. Ik heb ondervonden dat dat lang niet altijd het geval is en dat sommige figuren boven de wet staan. Uiteindelijk gaat erom of je in een bepaalde internetomgeving (zoals een forum) op een leuke, goede manier kunt discussiëren, met duidelijke grenzen en een goede handhaving daarvan. Voor zowel POL als NWS valt die balans voor mij negatief uit, ondanks dat ik een eersteklas nieuwsjunk ben en de politiek nauwgezet volg. Ik raak mijn ei wel ergens anders kwijt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Doodbedreigingen zelfs... Wat een treurnis (van degene die dat sturen dan).
Maar heb je dan niet zoiets van gast, heb je geen leven ofzo dat je iemand op het internet een doodsbedreiging stuurt? Dat je daar alleen maar met je ogen van gaat rollen en fijn verder gaat met je leven? En je er verder helemaal niet druk om maakt?
Het is tegen de regels van FOK! om het gebruik van subfora te ontmoedigen, dus dat zal ik dan ook niet doen. Voor mij is het boek NWS definitief dicht. Ik mijd NWS (en POL) bewust en dat zal ik blijven doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk wel wat versterking gebruiken in NWS
Dan neem je internet en/of Fok! dus veel te serieus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is tegen de regels van FOK! om het gebruik van subfora te ontmoedigen, dus dat zal ik dan ook niet doen. Voor mij is het boek NWS definitief dicht. Ik mijd NWS (en POL) bewust en dat zal ik blijven doen.
Goudquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Kijk eens in de 'liegende maagdin' topic. De relnicht is boos.
POK zou ik ook mijden als ik jou wasquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is tegen de regels van FOK! om het gebruik van subfora te ontmoedigen, dus dat zal ik dan ook niet doen. Voor mij is het boek NWS definitief dicht. Ik mijd NWS (en POL) bewust en dat zal ik blijven doen.
Ik zie dit wezenlijk anders. Misschien is dat ook mede de reden waarom ik sommige uithoeken van FOK! niet meer wil bezoeken. Ik ben iets te vaak voor extremist, racist, haatzaaier en meer van dat soort termen uitgescholden om het nog luchtig af te doen als "leuk" of "het is maar internet".quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef Juup© het volgende:
Mensen, het is en blijft internet. Natuurlijk zijn er op FOK! users die ik liever zie gaan dan blijven, maar het is niet anders. In de echte wereld is het ook zo, doe er iets mee of zeur niet zo.
Dat is sws altijd een goed adviesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
POK zou ik ook mijden als ik jou was
Hele volksstammen op FOK! denken daar duidelijk anders over. Maar goed, ik ga erover ophouden, anders gaat dit topic straks alleen nog over mij. Ik wilde slechts aangeven dat er mensen op FOK! rondhangen die zich - dankzij hun eigen gedrag - tot aartsvijand van mij hebben ontwikkeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Jammer dit... Dat je je zo voelt door domme reactie's van anderen.
Ben het wel vaker niet met je eens, maar jou als een neo nazi zien, dat snap ik niet zo goed. Dat zit niet in jouw woorden.
Ik heb de rare neiging om fora als NWS en POL serieuzer te nemen dan ONZ of KLB. Kennelijk ten onrechte. Maar dan ga ik wel ergens anders serieus discussiëren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan neem je internet en/of Fok! dus veel te serieus.
Tja, ik word ook niet altijd even netjes behandeld, maar heb nog nooit doodsbedreigingen in mijn pm/dm ontvangen, weet ook niet of Fok! daar echt wat mee (kan) doen omdat dat officieel prive gesprekken zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik zoiets. Maar ik verwacht in zo'n geval ook dat FOK! de eigen regels naleeft die het zegt te hanteren. Ik heb ondervonden dat dat lang niet altijd het geval is en dat sommige figuren boven de wet staan. Uiteindelijk gaat erom of je in een bepaalde internetomgeving (zoals een forum) op een leuke, goede manier kunt discussiëren, met duidelijke grenzen en een goede handhaving daarvan. Voor zowel POL als NWS valt die balans voor mij negatief uit, ondanks dat ik een eersteklas nieuwsjunk ben en de politiek nauwgezet volg. Ik raak mijn ei wel ergens anders kwijt.
Wat een BS. Hij zou de boel pas te serieus nemen als hij maar in NWS/POL zou blijven posten, ondanks het feit dat hij het er niet naar zijn zin heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan neem je internet en/of Fok! dus veel te serieus.
dat zie ik anders, maar ieder mag natuurlijk zijn mening hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een BS. Hij zou de boel pas te serieus nemen als hij maar in NWS/POL zou blijven posten, ondanks het feit dat hij het er niet naar zijn zin heeft.
We zijn hier allemaal voor de lol, hoop ik. Als de lol eraf is, om wat voor reden dan ook, lijkt het me niet gek de boel te mijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |