Alleen had Depay zich bewezen in zowel de competitie als het WK. Voetballer met potentie, en de beste van de competitie. Stond ook standaar in de basis. Maar idd ook daarvoor heeft PSV teveel centjes gekregen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals die van Depay dat was.
Hij was echt niet de beste van de competitie. De Jong was op alle fronten beter. Depay maakte alleen meer onverschillige goals.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alleen had Depay zich bewezen in zowel de competitie als het WK. Voetballer met potentie, en de beste van de competitie. Stond ook standaar in de basis. Maar idd ook daarvoor heeft PSV teveel centjes gekregen.
Al zie ik een Milik over 2-3 jaar wel verkassen naar een andere ploeg. En zo dat Napoli nog winst pak ook.
Depay die dat geweldige WK had waar hij een prima helft speelde tegen Australië en verder gewoon middelmatig was?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alleen had Depay zich bewezen in zowel de competitie als het WK. Voetballer met potentie, en de beste van de competitie. Stond ook standaar in de basis. Maar idd ook daarvoor heeft PSV teveel centjes gekregen.
Al zie ik een Milik over 2-3 jaar wel verkassen naar een andere ploeg. En zo dat Napoli nog winst pak ook.
20 doelpunten als buitenspeler, liet het ook in de EL zien, na Pogba als beste jonge speler van het WK gekozen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Depay die dat geweldige WK had waar hij een prima helft speelde tegen Australië en verder gewoon middelmatig was?![]()
![]()
![]()
Nee dat zit niet lekker nee, jullie allergrootste talent van het laatste eeuw heeft jullie net aan 500 duizend meer opgeleverd dan een redelijke speler voor ons, nee, ik word er zwetend wakker van.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 doelpunten als buitenspeler, liet het ook in de EL zien, na Pogba als beste jonge speler van het WK gekozen.
Maar volgens mij zit het toch niet lekker dat Milik net niet het bedrag van Memphis heeft gehaald
Niet met je eens, Memphis speelde als buitenspeler, en scoorde net zoveel als de Jong die in de spits stond. Scorebordjournaliatiek I know, maar buiten het aantal goals was hij ook nog eens dreigend. Als er 1 speler misschien beter was, dan was het Gini, maar Luuk dat jaar echt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij was echt niet de beste van de competitie. De Jong was op alle fronten beter. Depay maakte alleen meer onverschillige goals.
29 miljoen gaat naar Ajax.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee dat zit niet lekker nee, jullie allergrootste talent van het laatste eeuw heeft jullie net aan 500 duizend meer opgeleverd dan een redelijke speler voor ons, nee, ik word er zwetend wakker van.
Op die bonussen zou ik niet teveel meer rekenen. De enige bonus voor Depay is dat hij na al die wanprestaties nog niet met pek en veren Manchester is uitgejaagd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
29 miljoen gaat naar Ajax.
Memphis is 34 miljoen wat met bonussen naar 42 kan oplopen.
Hoe jij bij 500 duizend komt is mij een raadsel.
Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:13 schreef Fargo het volgende:
Op die bonussen zou ik niet teveel meer rekenen. De enige bonus voor Depay is dat hij na al die wanprestaties nog niet met pek en veren Manchester is uitgejaagd.
*de eeuwquote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee dat zit niet lekker nee, jullie allergrootste talent van het laatste eeuw heeft jullie net aan 500 duizend meer opgeleverd dan een redelijke speler voor ons, nee, ik word er zwetend wakker van.
Het is Brammess. Wel goed dat je het probeert, maar nogmaals; het is Brammess.quote:
Wat is het hoogste bedrag dat ajax ving voor een zelf opgeleide speler? 27 toch? Net effe iets minder dan voor Huntelaar (PSV opgeleid).quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Mourinho er wel wat van bakt (Depay hoeft alleen maar onder contract te staan voor veel bonussen), dan wel. Sluit het dus zeker niet uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dus jij rekent nog wel op die bonussen?
Ik weet niet zo 1 2 3 wat Milik gekost heeft, en hoeveel doorverkooppercentage op die knakker zat, maar bij Memphis was dat in ieder geval wel duidelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 02:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja. Wel weer best wat duurder geworden ten opzichte van vorig seizoen toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef FL_Freak het volgende:
Kopen jullie ook de pass partout voor de CL wedstrijden?
Ik zie Willems nog wel vertrekken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:24 schreef Doublepain het volgende:
Maar is dit nu het elftal waar we het dit jaar mee moeten doen?
Vertel?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En er staan nog twee spelers in de planning om naar Eindhoven te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |