Bedoel deze 2 ploegen. Die worden in de CL naar huis gestuurd. in de EL zullen ze wel door kunnen komen vermoedelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al of die ploegen meer punten halen in de EL ?
En wat Mexicanobakker zegt.
Killer Berghuis gaat het verschil maken, ik heb ze wel op plek 2 staan, Ajax op 4.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoord is onze concurrent dit jaar.
....
....
....
....
....
In pot 2 kan je momenteel clubs als Arsenal, Tottenham, Real Madrid, Atletico Madrid, Dortmund, Napoli en Leverkusen treffen. Topshowquote:Op donderdag 4 augustus 2016 06:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In pot 2 zitten clubjes zoals Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
Atletoco killen wij gewoonquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
In pot 2 kan je momenteel clubs als Arsenal, Tottenham, Real Madrid, Atletico Madrid, Dortmund, Napoli en Leverkusen treffen. Topshow
Ik zie alleen maar clubs welke niet beter zijn dan PSV.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
In pot 2 kan je momenteel clubs als Arsenal, Tottenham, Real Madrid, Atletico Madrid, Dortmund, Napoli en Leverkusen treffen. Topshow
Real Madrid zit in 1.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zo, die zitten daar bovenop het nieuws zeg bij de Frontpage.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:41 schreef Vasion het volgende:
Depay uitgelachen door Rooney en zoon na mislukte omhaal
Ons hoor je dat niet zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoord is onze concurrent dit jaar.
....
....
....
....
....
Waar is je Ajax ui?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo, die zitten daar bovenop het nieuws zeg bij de Frontpage.
Toch gelezenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Bovenop zijn moeizamen spel'
Beetje jammer weer dat er taalkundig vrij weinig van klopt.
Vgm is er nou juist vol op Bergwijn gegokt toen Lestienne teruggestuurd werd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die zal zeker veel kansen krijgen. Maar is natuurlijk nog niet in staat om alles te spelen, bovendien kun je niet alleen op hem gokken.
Locadia, en ik ben echt geen fan, heeft het bovendien statistisch heel behoorlijk gedaan vorig jaar. Prima backup, op links is verder dan ook niets nodig. En dat geldt ook voor rechts, tenzij Narsingh vertrekt.
Lestienne was gewoon duur en heeft te weinig laten zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:04 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vgm is er nou juist vol op Bergwijn gegokt toen Lestienne teruggestuurd werd.
Ben ik het mee oneens, de eerste paar maanden was hij duidelijk een van de uitblinkers, na al die ellende met z'n ouders is het inderdaad niet meer echt goed gekomen maar ik denk dat hij dat oude niveau wel weer zou halen na de zomervakantie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lestienne was gewoon duur en heeft te weinig laten zien.
Het risico werd te groot geacht gelet op zijn prijskaartje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens, de eerste paar maanden was hij duidelijk een van de uitblinkers, na al die ellende met z'n ouders is het inderdaad niet meer echt goed gekomen maar ik denk dat hij dat oude niveau wel weer zou halen na de zomervakantie.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het risico werd te groot geacht gelet op zijn prijskaartje.
mijn DM staat gewoon voor je open hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Bovenop zijn moeizamen spel'
Beetje jammer weer dat er taalkundig vrij weinig van klopt.
Zou kunnen, was ook echt fan van 'm in begin van de competitie maar te hoog prijskaartje om zijn nek om te kunnen kopen voor PSV, los van het niveau wat hij wel of niet weer gaat halen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens, de eerste paar maanden was hij duidelijk een van de uitblinkers, na al die ellende met z'n ouders is het inderdaad niet meer echt goed gekomen maar ik denk dat hij dat oude niveau wel weer zou halen na de zomervakantie.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Plus geruchten van drank- en drugsproblemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het risico werd te groot geacht gelet op zijn prijskaartje.
daarbij heeft hij in de tweede helft van de competitie niet voor niets van Cocu op zijn flikker gehad omdat hij maar niet in conditie kwam. Beetje een speler die barst van het talent maar niet de juiste instelling heeft om het maximale uit zijn loopbaan te halen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou kunnen, was ook echt fan van 'm in begin van de competitie maar te hoog prijskaartje om zijn nek om te kunnen kopen voor PSV, los van het niveau wat hij wel of niet weer gaat halen.
Als Brands als voornaam Ger had, had hij een nog mooier duo gevormd met Gerbrands.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Echt jaloers dat PSV Brands en Gerbrands heeft. Ook dat verschil tussen Westermann en Schwaab so far
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als Brands als voornaam Ger had, had hij een nog mooier duo gevormd met Gerbrands.
Zat ik al op te hopen.quote:
Nee gaat zich laten behandelen aan knieklachten. Minimaal 2 maanden eruit. Eigen management heeft het al gemeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:09 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik lees 'langer in de wachtkamer'
Ah, oké ik lees t nu ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee gaat zich laten behandelen aan knieklachten. Minimaal 2 maanden eruit. Eigen management heeft het al gemeld.
Twee maanden out, dan nog wedstrijdritme opdoen. Zou ik ook niet aan beginnen als je nu versterking nodig hebt. Wellicht de tweede seizoenshelft, mocht het nodig zijn. Scheelt weer centen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:09 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik lees 'langer in de wachtkamer'
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:24 schreef TehRocks het volgende:
Och Locadia jongen wat ben je toch waardeloos als je niet in scoringspositie bent
Ramselaar of Henriksen aub.quote:
Ik snap niet dat je dan Bergwijn laat debuteren, en dan Locadia laat staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:41 schreef Doublepain het volgende:
Locadia moet de bal 3x aanraken om door te spelen, verneukt elke aanval en Brenet staat lekker lucht te dekken..
Cocu kennende blijft Locadia 90 minuten spelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dan Bergwijn laat debuteren, en dan Locadia laat staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |