Deze zijn fucking lekker!quote:
of gewoon wat yoghurt, lading aardbeien, bevroren banan in stukjes en whatever ander fruit je wil hebben even in de blenderquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze zijn fucking lekker!Echt vol van smaak, heerlijk zoet en nog goed vers. Is wel elke keer goed zoeken in de supermarkt; zeker met warm weer bijvoorbeeld is veel kwetsbaar fruit vaak al aardig overrijp.
Nog wat volle melk erbij, of beter nog, ijs.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
of gewoon wat yoghurt, lading aardbeien, bevroren banan in stukjes en whatever ander fruit je wil hebben even in de blender
Dit klinkt wel lekker...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Past prima bij dit overigens verder vrij rustige nummer.
FroYoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog wat volle melk erbij, of beter nog, ijs.
Mijn mw. MM in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, beetje afwisselen, anders trekken de meeste mensen het niet.
Het is niet de 1e keer dat ik het draai. Misschien ken je het daar van?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn mw. MM in ieder geval niet.
Dit riedeltje komt me bekend voor, lijkt op iets a la Pinnochio of zo...
Nàh, ik moet toch andere dingen ondernemen nu, anders komt het niet meer goed vanavond.quote:
Wellicht, maar het deuntje komt me sowieso ergens anders bekend van voor, maar dan sneller...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is niet de 1e keer dat ik het draai. Misschien ken je het daar van?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, ik moet toch andere dingen ondernemen nu, anders komt het niet meer goed vanavond.
Hmm, ben benieuwd, maar echt geen idee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, maar het deuntje komt me sowieso ergens anders bekend van voor, maar dan sneller...
Ik zat hetzelfde te denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, maar het deuntje komt me sowieso ergens anders bekend van voor, maar dan sneller...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |