Opstaan en weer doorgaan, that's the spirit...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht rot voor hem, maar het is ook een keer klaar.
Wat dat betreft het ik veel respect voor Marc de Hond, ik heb er verder niks mee, maar die is zo verbazingwekkend positief gebleven en je ziet hem altijd met een vrolijk gezicht.
Wat moet je anders?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opstaan en weer doorgaan, that's the spirit...
ik zag hem vandaag nog op tv met z'n nieuwe hit hij staat niet stilquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opstaan en weer doorgaan, that's the spirit...
Ondanks de handicap je beste beentje voorzetten is het motto.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht rot voor hem, maar het is ook een keer klaar.
Wat dat betreft het ik veel respect voor Marc de Hond, ik heb er verder niks mee, maar die is zo verbazingwekkend positief gebleven en je ziet hem altijd met een vrolijk gezicht.
Hij sport ook nog gewoon, handbal of zoiets, dat vind ik tof, hoewel ik ook helemaal niks met sport heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lid worden van 'Keep Them Rolling'?
Alles valt of staat met z'n nieuwe single...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag hem vandaag nog op tv met z'n nieuwe hit hij staat niet stil
Laatst nog een stel nieuwe rolstoelbanden gekregen in Lourdes.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij sport ook nog gewoon, handbal of zoiets, dat vind ik tof, hoewel ik ook helemaal niks met sport heb.
Mooi, elke drempel kan je overwinnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij sport ook nog gewoon, handbal of zoiets, dat vind ik tof, hoewel ik ook helemaal niks met sport heb.
En hij zet zich in voor drempels.
nummer is al acht jaar oud zie ik nuquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles valt of staat met z'n nieuwe single...
Dat is een zeer treffend voorbeeld waar ik ook veel respect voor heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, elke drempel kan je overwinnen.
Vraag maar aan Knokkels...
Dat is MadMaster ten voeten uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een zeer treffend voorbeeld waar ik ook veel respect voor heb.
En dat weet ie.
was zijn rem kapot?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag hem vandaag nog op tv met z'n nieuwe hit hij staat niet stil
je moet er vooral niet over struikelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, elke drempel kan je overwinnen.
Vraag maar aan Knokkels...
Raggende mannen.quote:
quote:
Koken voor alleenstaandenquote:
vast welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er ook naaien voor alleenstaanden?
Da's niet op jou van toepassing meerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er ook naaien voor alleenstaanden?
Dat zie je mij ook niet typen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's niet op jou van toepassing meer
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze is natuurlijk voor knokkels, die hele andere dingen aan het doen is.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze is natuurlijk voor knokkels, die hele andere dingen aan het doen is.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]Stond de mic nog open?
![]()
ik heb nu wat problemen met het openhouden van mijn oogjes
Toeters, taarten en bellen...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Om acht uur taart maken en bellen. Tegelijk.
Met behulp van Helpdesk Muis, voor al uw kook-, bak-, en taartvragen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Om acht uur taart maken en bellen. Tegelijk.
Dat idee ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met behulp van Helpdesk Muis, voor al uw kook-, bak-, en taartvragen?
quote:
Ik zit hier ook aardbeien te vreten!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het wel een goede taart.
Oeh. Verse zomerkoninkjes
Ja, dat is lekker. Zandtaartbodem, dit dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het wel een goede taart.
Oeh. Verse zomerkoninkjes
Wat knapt een mens daarvan opquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker. Zandtaartbodem, dit dat.
whehehe vroeger hadden we een extreem grote tuin met meerdere personen die daar een stukje huurden. En toen hadden ze ineens iets minder aardbeienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen ouders hebben met een tuin waar de aardbeien tot aan de voordeur groeien.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe vroeger hadden we een extreem grote tuin met meerdere personen die daar een stukje huurden. En toen hadden ze ineens iets minder aardbeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |