Niet dat ik weetquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
jij hebt nog een hoop in te halen![]()
* knokkels gaat alvast standby staan bij het rooster
Je hebt hem over de drempel gedragenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was een bijzonder avondje gisteren en om 3 uur naar bed gaan was niet zo'n goed idee eigenlijk, maar ja, iemand moest ervoor zorgen dat knokkels heelhuids over de drempels kwam
Niet lang meer hoorquote:
Ik verscheurde je auto.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:02 schreef Karzai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 30 juli 2016 18:00 schreef knokkels het volgende:
Kom ik net het rooster niet in
Zit ik erin, is het te laat
[/quote
[ afbeelding ]]
En je kunt weer losgaanquote:
Bij het horen van Koos krijg ik altijd de neiging om het behang van de muren te scheuren.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij het horen van Koos krijg ik altijd de neiging om het behang van de muren te scheuren.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:06 schreef Karzai het volgende:
ik kan er wel om lachen het is te laat het is te laaaaaaaaaaaaaaaaaat
en dat vertelt hij nu pasquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij het horen van Koos krijg ik altijd de neiging om het behang van de muren te scheuren.
Wat me vooral aan Koos mateloos irriteert is die, in en in zielige houding van hem, OK, het is kut dat hij door dat ongeluk in die stoel terecht kwam, hij is niet de enige, maar kom op, hij kan nog steeds niet zingen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is hier dan ook geen behang meer te bekennen.
Het was al niets, maar inderdaad, op het moment dat ie vanuit zijn rolstoel tegen het publiek begon te jammeren hield het helemáál op. 'Lieve mensen, jullie weten allemaal dat ik invalide ben'. Joh.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat me vooral aan Koos mateloos irriteert is die, in en in zielige houding van hem, OK, het is kut dat hij door dat ongeluk in die stoel terecht kwam, hij is niet de enige, maar kom op, hij kan nog steeds niet zingen.
Ik vind het oprecht rot voor hem, maar het is ook een keer klaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was al niets, maar inderdaad, op het moment dat ie vanuit zijn rolstoel tegen het publiek begon te jammeren hield het helemáál op. 'Lieve mensen, jullie weten allemaal dat ik invalide ben'. Joh.
Hallo, dag allemaal lieve mensen...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat me vooral aan Koos mateloos irriteert is die, in en in zielige houding van hem, OK, het is kut dat hij door dat ongeluk in die stoel terecht kwam, hij is niet de enige, maar kom op, hij kan nog steeds niet zingen.
was wel goed van pas gekomen bij julliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |