SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:37 schreef knokkels het volgende:
whehehehe ik had niet eens door dat ik de LaPo had joh
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wake up call for mister Knokkels!
Maar je zit in de buurt...
[..]
Had beter naar je draaibeurt kunnen luisteren, weer verloren.quote:
[..]
Wederzijds...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:41 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Doe ik het voor. Leuk om je te ontmoeten Mad
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's morgens een...
Ow, wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Môggequote:![]()
Nog bedankt voor de gezelligheid
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Môgge![]()
Nog bedankt voor de gezelligheid
jij hebt nog een hoop in te halenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iemand anders draaien, of doorgaan?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
jij hebt nog een hoop in te halen![]()
* knokkels gaat alvast standby staan bij het rooster
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was een bijzonder avondje gisteren en om 3 uur naar bed gaan was niet zo'n goed idee eigenlijk, maar ja, iemand moest ervoor zorgen dat knokkels heelhuids over de drempels kwam
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was een bijzonder avondje gisteren en om 3 uur naar bed gaan was niet zo'n goed idee eigenlijk, maar ja, iemand moest ervoor zorgen dat knokkels heelhuids over de drempels kwam
Ik en drempelsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |