Moeten, nog welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoorde dat je moest seksen op poppers
Je moet niksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoorde dat je moest seksen op poppers
Oh wow ja misschien was het een manoeuvre om met mij kindjes te maken wat een sneaky jongen ik ga lesbisch worden ;squote:
Komt ze op schoot zitten en zeg je; 'Oh, krijg gelijk een stijve.' Zij zo van; 'Echt?' Ik; 'Ja, voel maar.'quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of ze weten wat nog meer groot is behalve ik. Als ze willen antwoorden leg ik hun hand op m'n penis.
Beetje laat wel maar kan goed ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik krijg mijn wilde drugs tijd nog wel.
ja dit is weer genoeg FOK! voor vandaag, de groetenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komt ze op schoot zitten en zeg je; 'Oh, krijg gelijk een stijve.' Zij zo van; 'Echt?' Ik; 'Ja, voel maar.'
Je moet gewoon leuk kunnen praten, de rest is bijzaak.
niet zo preuts hermannquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dit is weer genoeg FOK! voor vandaag, de groeten
..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komt ze op schoot zitten en zeg je; 'Oh, krijg gelijk een stijve.' Zij zo van; 'Echt?' Ik; 'Ja, voel maar.'
Je moet gewoon leuk kunnen praten, de rest is bijzaak.
NOOOquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je opschieten, volgende week gaat ze verhuizen
Hahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dit is weer genoeg FOK! voor vandaag, de groeten
och die cup aquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo tuurlijk niet
ze heeft dr tits als pf
Lesbisch worden is een wonder, lesbisch zijn.. Nvm :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh wow ja misschien was het een manoeuvre om met mij kindjes te maken wat een sneaky jongen ik ga lesbisch worden ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |