Heb me een keer afgetrokken toen ik pillen op had, toen ik dacht dat ik klaar ging komen piste ik mezelf onder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan amper een boner krijgen dan. Heb me ooit proberen af te trekken toen ik pillen op had, maar na 10 minuten met m'n velletje schuiven lag hij nog op m'n buik. Toen maar de moed opgegeven.
nee ik heb haram seks afgezworenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wist wel dat jij gaatjes in je knuffels had
seks op pille lijkt me veel te veel moeitequote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan amper een boner krijgen dan. Heb me ooit proberen af te trekken toen ik pillen op had, maar na 10 minuten met m'n velletje schuiven lag hij nog op m'n buik. Toen maar de moed opgegeven.
Moet je doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik vandaag hipster indian makeuploos met warrige festivalhaar verschijnen of toch zo'n eyeliner so sharp it could kill someonelook.
Lmaooooooquote:
Is dit echt gebeurd? Wel keertje op m'n kuit gepoept omdat ik half langs de wc-bril zat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb me een keer afgetrokken toen ik pillen op had, toen ik dacht dat ik klaar ging komen piste ik mezelf onder.
Die zijn niet zo moeilijk over het algemeen. Succes!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Helaas pindakaas.
Vanavond naar een feestje waar veel Scandinavische dames op afkomen. Kijken of daar iets te regelen is.
Ja als je me dingen moet vertellen waarom app je me dan nooit?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lmaoooooo
Moet je wel dingen vertellen maar dat gaat niet over gister. Heb jij al een mr bottom gevonden?
Omdat bewegen vermoeiend is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Waarom stil blijven zitten als je vrij bent?
Hij is je opvolger straks Niels!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die zijn niet zo moeilijk over het algemeen. Succes!
Ik zou het wel willen proberen, maar om een kleine slappe leuter er in te wurmen is ook niets.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
seks op pille lijkt me veel te veel moeite
gwn beetje knuffelen en kreunen moet toch genoeg zijn
Ben echt serieus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dit echt gebeurd? Wel keertje op m'n kuit gepoept omdat ik half langs de wc-bril zat.
Vrouwen doen altijd moeilijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Waarom stil blijven zitten als je vrij bent?
Omdat men dan ziet dat ik online ben ;ssssquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja als je me dingen moet vertellen waarom app je me dan nooit?
Over 2 weken komt een bottom hier.
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja welke van de twee gvd chinees
Ik vraag gewoon of ze weten wat nog meer groot is behalve ik. Als ze willen antwoorden leg ik hun hand op m'n penis.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die zijn niet zo moeilijk over het algemeen. Succes!
heb er ook nooit behoefte aan op dat moment eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen proberen, maar om een kleine slappe leuter er in te wurmen is ook niets.
Als een trein. Rengedengedeng.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb er ook nooit behoefte aan op dat moment eerlijk gezegd
pep daarentegen![]()
![]()
)))
Zweeds vind ik het mooist, maar Deens, Noors of Fins is ook niet verkeerd. Checked 'm all.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het echt aan begint te worden wel ja. Krijgen ze ineens een mening en zo.
Eh.. Al 4 jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA VET LEUK SINDS WANNEER HEB JE EIGEN AUTO
snap ik ook al nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja als je me dingen moet vertellen waarom app je me dan nooit?
Over 2 weken komt een bottom hier.
Moet kunnen, goede tijden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook, met allebei die dingen trouwens.
pas als je klaarkomt schijnbaarquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoorde dat je moest seksen op poppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |