Daar ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja welke van de twee gvd chinees
Ik vraag gewoon of ze weten wat nog meer groot is behalve ik. Als ze willen antwoorden leg ik hun hand op m'n penis.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die zijn niet zo moeilijk over het algemeen. Succes!
heb er ook nooit behoefte aan op dat moment eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen proberen, maar om een kleine slappe leuter er in te wurmen is ook niets.
Als een trein. Rengedengedeng.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb er ook nooit behoefte aan op dat moment eerlijk gezegd
pep daarentegen![]()
![]()
)))
Zweeds vind ik het mooist, maar Deens, Noors of Fins is ook niet verkeerd. Checked 'm all.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het echt aan begint te worden wel ja. Krijgen ze ineens een mening en zo.
Eh.. Al 4 jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA VET LEUK SINDS WANNEER HEB JE EIGEN AUTO
snap ik ook al nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja als je me dingen moet vertellen waarom app je me dan nooit?
Over 2 weken komt een bottom hier.
Moet kunnen, goede tijden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook, met allebei die dingen trouwens.
pas als je klaarkomt schijnbaarquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoorde dat je moest seksen op poppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |