Ik wil wel een beetje uitdaging hebben, vandaar dat ik nog niet echt serieus reageer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
nog even en Germano gaat mensen vertellen dat ie hun kind gaat slicen
Bent poesje je als tijger niet doe?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik altijd andersom omdat ik zo alpha ben.
Over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt mn dick toch gezien? da's voldoende om te concluderen dat ik lekker ben
knuffelseksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nou denk niet dat ik daar zo vrolijk van word.
alleen bij JimmyDean kun je echte uitdaging krijgen maar die was zo slim dat hij hier niet meer mag komenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje uitdaging hebben, vandaar dat ik nog niet echt serieus reageer.
Hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Onderhand wel. Sta al 2 weken droog.
Zo, toe maar. Wat kost ze?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:34 schreef Kurovski het volgende:
Leuke hindoestaanse meiden trouwens gisteren. Eentje maakte echt perfekte broodjes. Toen kwam 'r oudere zus. Echt nog een uur mee staan praten ofzo.
heb je d'r over je badkamer met ligbad verteld?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:34 schreef Kurovski het volgende:
Leuke hindoestaanse meiden trouwens gisteren. Eentje maakte echt perfekte broodjes. Toen kwam 'r oudere zus. Nog een uur mee staan praten ofzo.
ik heb die foto's nooit bekeken en ik verzoek je vriendelijk om te stoppen met ze naar mijn yogainstructeur te sturenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt mn dick toch gezien? da's voldoende om te concluderen dat ik lekker ben
Kreeg de broodjes voor niks en daar kan ik niet tegen dus maar ff een goeie fles wijn open laten trekken.quote:
sorry, het is een dwanghandeling waar ik niks aan kan doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb die foto's nooit bekeken en ik verzoek je vriendelijk om te stoppen met ze naar mijn yogainstructeur te sturen
mijn yogainstructeur zou wel wat foto's willen, hij post toevallig ook op dit accountquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry, het is een dwanghandeling waar ik niks aan kan doen
Kan amper een boner krijgen dan. Heb me ooit proberen af te trekken toen ik pillen op had, maar na 10 minuten met m'n velletje schuiven lag hij nog op m'n buik. Toen maar de moed opgegeven.quote:
Nee, we hadden het eigenlijk over India. Daar komen ze vandaan en ik ken de weg daar ook een beetje dus dan heb je iets om over te praten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je d'r over je badkamer met ligbad verteld?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan amper een boner krijgen dan. Heb me ooit proberen af te trekken toen ik pillen op had, maar na 10 minuten met m'n velletje schuiven lag hij nog op m'n buik. Toen maar de moed opgegeven.
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik vandaag hipster indian makeuploos met warrige festivalhaar verschijnen of toch zo'n eyeliner so sharp it could kill someonelook.
Helaas pindakaas.quote:
Slettebak ben je ookquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Helaas pindakaas.
Vanavond naar een feestje waar veel Scandinavische dames op afkomen. Kijken of daar iets te regelen is.
ja ook welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja lekker soft & kjoet
Bij jou dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |