Moeten, nog welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoorde dat je moest seksen op poppers
Je moet niksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoorde dat je moest seksen op poppers
Oh wow ja misschien was het een manoeuvre om met mij kindjes te maken wat een sneaky jongen ik ga lesbisch worden ;squote:
Komt ze op schoot zitten en zeg je; 'Oh, krijg gelijk een stijve.' Zij zo van; 'Echt?' Ik; 'Ja, voel maar.'quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of ze weten wat nog meer groot is behalve ik. Als ze willen antwoorden leg ik hun hand op m'n penis.
Beetje laat wel maar kan goed ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik krijg mijn wilde drugs tijd nog wel.
ja dit is weer genoeg FOK! voor vandaag, de groetenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komt ze op schoot zitten en zeg je; 'Oh, krijg gelijk een stijve.' Zij zo van; 'Echt?' Ik; 'Ja, voel maar.'
Je moet gewoon leuk kunnen praten, de rest is bijzaak.
niet zo preuts hermannquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dit is weer genoeg FOK! voor vandaag, de groeten
..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komt ze op schoot zitten en zeg je; 'Oh, krijg gelijk een stijve.' Zij zo van; 'Echt?' Ik; 'Ja, voel maar.'
NOOOquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je opschieten, volgende week gaat ze verhuizen
Hahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dit is weer genoeg FOK! voor vandaag, de groeten
och die cup aquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo tuurlijk niet
ze heeft dr tits als pf
Lesbisch worden is een wonder, lesbisch zijn.. Nvm :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh wow ja misschien was het een manoeuvre om met mij kindjes te maken wat een sneaky jongen ik ga lesbisch worden ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lesbisch worden is een wonder, lesbisch zijn.. Nvm :$fake it until you make itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowowow
I never had to fakequote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
fake it until you make it
Wowowow
gwn mn nummer vragen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
welk antwoord is t juiste om jou op wa te hebben?
Haha, drugs zegt ze.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk volgende week in Barcelona aan de zuip
Praten is bijzaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
zou toch ook niet werken tussen onsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu wordt het nooit wat tussen ons
Ey! Laat dat meisje. Je moet ergens beginnen.quote:
Ben jij zo begonnen? Gek.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey! Laat dat meisje. Je moet ergens beginnen.
Je kan ook melk gaan snuiven, dat ook
wrm niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou toch ook niet werken tussen ons
rechten en hbo gaan niet samen
Lekker voor jequote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:53 schreef Germano het volgende:
Volgens mij ben ik vanmorgen dronken wakker geworden. Krijg nu pas hoofdpijn.
ben dol op rechtenstudentenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou toch ook niet werken tussen ons
rechten en hbo gaan niet samen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
wowwowquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:53 schreef Germano het volgende:
Volgens mij ben ik vanmorgen dronken wakker geworden. Krijg nu pas hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |