Heb ook geen buurvrouw, dus die viel sowieso af.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb 3 dingen opgenoemd en het was meer iets voor niels maar oke
Als je de rest van de week rustig aan doet mag je af en toe best vreetkicken toch. Dat is extra genieten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:59 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond wokken. Dat betekent dat ik weer 10 kilo aankom en misselijk vol zit vanavond.
ik ben m aan het villen zodat ik zijn huid kan dragen als camouflagequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cheatday is voor de zwakkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je de rest van de week rustig aan doet mag je af en toe best vreetkicken toch. Dat is extra genieten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:08 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ben m aan het villen zodat ik zijn huid kan dragen als camouflageZou hem doen, Murdera ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is als zijn gestopt met roken maar voor het weekend een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je de rest van de week rustig aan doet mag je af en toe best vreetkicken toch. Dat is extra genieten.
Studiequote:
Meh.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is als zijn gestopt met roken maar voor het weekend een uitzondering maken.
Lekker zeg. Hoe is het weer nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:15 schreef Kurovski het volgende:
Ik maak lasagna vanaaf. Voor 5 personen.
wat is je adres?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:15 schreef Kurovski het volgende:
ambitieuze boyquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
StudieHalfjaartje Engels, dan halfjaartje Amerikaans recht.
Tussendoor ook naar andere landen/steden van de VS.
lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:15 schreef Kurovski het volgende:
Yeh. m'n ma heeft een heteluchtoven. Zou ik zelf ook nog wel willen hebben. Ik heb m'n hele leven al kutovens gehad.quote:
en of ze dat heeft, damnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh. m'n ma heeft een heteluchtoven. Zou ik zelf ook nog wel willen hebben. Ik heb m'n hele leven al kutovens gehad.
ben al onderwegquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maak het niet thuis, bij moeders in Spijkcity.
Leuk altijd. Hoe je dingen ongevraagd weet te vertellen die niemand boeien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh. m'n ma heeft een heteluchtoven. Zou ik zelf ook nog wel willen hebben. Ik heb m'n hele leven al kutovens gehad.
Mij boeit het wel. Kurovski's leven inspireert mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk altijd. Hoe je dingen ongevraagd weet te vertellen die niemand boeien.
Ik doe met je mee
rtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een pener maakt je niet meteen mannelijk
Ja prima. Je begon over wokken. Vroeg ook niemand om.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk altijd. Hoe je dingen ongevraagd weet te vertellen die niemand boeien.
Ik doe met je mee
Bedankt Kurovski.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:23 schreef Kurovski het volgende:
Ik leg het even uit Etsu. Ik ben vd jaren 70, daar komt het van weg.
Wat je zegt ben je zelf;
Met je kop door de helft;
Met je kop door de muur;
Ben je morgen lekker zuur.
Dat zure hier klopt wel en van kop dan ook maar kut gemaakt. Jammer dat peggen en bierflesjes niet rijmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |