lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:15 schreef Kurovski het volgende:
Ik maak lasagna vanaaf. Voor 5 personen.
Yeh. m'n ma heeft een heteluchtoven. Zou ik zelf ook nog wel willen hebben. Ik heb m'n hele leven al kutovens gehad.quote:
en of ze dat heeft, damnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh. m'n ma heeft een heteluchtoven. Zou ik zelf ook nog wel willen hebben. Ik heb m'n hele leven al kutovens gehad.
ben al onderwegquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maak het niet thuis, bij moeders in Spijkcity.
Leuk altijd. Hoe je dingen ongevraagd weet te vertellen die niemand boeien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh. m'n ma heeft een heteluchtoven. Zou ik zelf ook nog wel willen hebben. Ik heb m'n hele leven al kutovens gehad.
Mij boeit het wel. Kurovski's leven inspireert mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk altijd. Hoe je dingen ongevraagd weet te vertellen die niemand boeien.
Ik doe met je mee
rtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een pener maakt je niet meteen mannelijk
Ja prima. Je begon over wokken. Vroeg ook niemand om.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk altijd. Hoe je dingen ongevraagd weet te vertellen die niemand boeien.
Ik doe met je mee
Bedankt Kurovski.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:23 schreef Kurovski het volgende:
Ik leg het even uit Etsu. Ik ben vd jaren 70, daar komt het van weg.
Wat je zegt ben je zelf;
Met je kop door de helft;
Met je kop door de muur;
Ben je morgen lekker zuur.
Dat zure hier klopt wel en van kop dan ook maar kut gemaakt. Jammer dat peggen en bierflesjes niet rijmen.
Nee, wel naaktworstelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, wil je vechten dan? Anders hoeft het van mij niet.
Daarom zei ik ook dat ik met je mee doe. Dombo.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja prima. Je begon over wokken. Vroeg ook niemand om.
klein beetje maar?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind jou altijd een heel klein beetje seksueel gefrustreerd overkomenlmao
Hij is van de mannenliefde denk ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind jou altijd een heel klein beetje seksueel gefrustreerd overkomenlmao
Zozoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik met je mee doe. Dombo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |