Jij kan er om lachen en vele Nederlanders met jou. Het probleem is alleen dat zo'n stuk afval een inspiratiebron is voor vele moslims in Nederland. Zij nemen zijn walgelijke anti-semitische en anti-westerse gedachtengoed over.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:57 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Wat een overspannen gedoe omtrent deze zomergast. Laat hem toch 3 uurtjes raaskallen; dan hebben we ook nog wat te lachen en daarnaast kan het ook heel lekker zijn om je soms te ergeren voor de tv.
Al tijden voor deze uitzending op NPO 2 en ook nog lang erna kan men geregeld kennis nemen van vergelijkbare of nog veel radicalere teksten en ideeën. Ik denk dat je de invloed van een enkel optreden van Abou Jahjah in Zomergasten niet moet overschatten op mensen die blijkbaar vatbaar zijn voor een bepaald gedachtegoed.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jij kan er om lachen en vele Nederlanders met jou. Het probleem is alleen dat zo'n stuk afval een inspiratiebron is voor vele moslims in Nederland. Zij nemen zijn walgelijke anti-semitische en anti-westerse gedachtengoed over.
Ik kan trouwens niet om hem lachen, daar zijn zijn uitspraken te walgelijk en gemeend voor.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Het is zo,n loser. Hij zou zogenaamd naar Libanon terug gaan om te vechten maar heeft in plaats daarvan, de mantelzorger van Fatima, de zeug die hem uitgescheten heeft, gespeeld. Hij durfde niet, hahaha.Toppunt van laffaard.
Je bent geen fan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Hij mag trouwens wel eens een behaatje gaan dragen. Gadver, wat een uitgezakt lichaam heeft het.
Dit gaat ook wel een beetje de radicale kant op.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Het is zo,n loser. Hij zou zogenaamd naar Libanon terug gaan om te vechten maar heeft in plaats daarvan, de mantelzorger van Fatima, de zeug die hem uitgescheten heeft, gespeeld. Hij durfde niet, hahaha.Toppunt van laffaard.
Wat is er radicaal aan dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit gaat ook wel een beetje de radicale kant op.
Hij was vroeger nog regelmatig te gast bij praat programma's . De Arabische Geert.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken heel die kerel niet, dus ben wel eens benieuwd wat hij dan te melden heeft. En anders kan ik het altijd nog af zetten. Het is maar een tv-programma.
'Vrijheid van meningsuiting' waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In dat soort kringen heet dat geen schelden.
Of 'gewoon zoals het is'.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
'Vrijheid van meningsuiting' waarschijnlijk
Dat is dan de eerste progressieve seculier die racistisch en antisemitisch is. Want dat bedoel je toch met "zijn achtergrond niet verloochenen".quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:12 schreef speknek het volgende:
Het overzicht in de OP mist een belangrijk gedeelte, namelijk dat Abou Jajah al lang niet meer de activistische identiteitspoliticus is als weleer. Hij is een paar jaar terug Libanon ontvlucht vanwege de veiligheidssituatie en is inmiddels een progressieve seculier die zich alleen nog cultureel als moslim ziet. Om eerlijk te zijn vind ik het wel interessant en kan het juist een rolmodel zijn voor deze en gene. Over het afzweren van de Islam en Westers worden, zonder je roots te verloochenen.
Lijkt me best interessant.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:23 schreef AgLarrr het volgende:
Na Jajah zal Constant Kusters ook wel een plek krijgen.
Ik deel zijn meningen over Israël verder niet, zoals wel meer van zijn opvattingen, maar dit valt de laatste paar jaar toch wel mee? Misschien heb ik het niet goed gevolgd, heb je een recent voorbeeld? In ieder geval gaan we het zondag zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste progressieve seculier die racistisch en antisemitisch is. Want dat bedoel je toch met "zijn achtergrond niet verloochenen".
Rolmodel mijn hol.
NB: ze zullen bij de VPRO wel gedacht hebben; "hoe maken we dat debacle van vorig jaar goed". Na Jajah zal Constant Kusters ook wel een plek krijgen. Ook zo'n rolmodel.
Toen bleef het slechts bij doodsbedreigingen?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jammer dat er geen aangiftes waren toen Hans Teeuwen dmv een Pat Condell video alle moslims neerzette als enge gevaarlijke monsters.
Ik denk het niet. Wedstrijdje Jodenhaten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kunnen ze elkaar in de haren vliegen?
Een interview in het NRC van deze week. Moet gezegd: heel expliciete taal bezigt hij niet, maar gezien zijn verleden is tussen de regels door lezen niet heel lastig.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik deel zijn meningen over Israël verder niet, zoals wel meer van zijn opvattingen, maar dit valt de laatste paar jaar toch wel mee? Misschien heb ik het niet goed gevolgd, heb je een recent voorbeeld? In ieder geval gaan we het zondag zien.
Maar dat was mijn punt, hij lijkt nogal veranderd. Het heeft in ieder geval tot een redelijke rehabilitatie in de Belgische politiek geleid. Dan kun je zeggen een vos verliest nooit zijn streken, allemaal taqiyya om ons erin te tuinen!!! Of je neemt wat meer afstand en denkt nou dat is best interessant.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een interview in het NRC van deze week. Moet gezegd: heel expliciete taal bezigt hij niet, maar gezien zijn verleden is tussen de regels door lezen niet heel lastig.
Ze hebben eerst geprobeerd hun punt duidelijk te maken met een reclamespotje, maar dat mocht niet van de STER.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:56 schreef Wespensteek het volgende:
Aangifte doen omdat iemand ergens in een programma komt veel zieliger kan het toch niet worden.
Dat ze geen aangifte hebben gedaan om 'de STER'.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze hebben eerst geprobeerd hun punt duidelijk te maken met een reclamespotje, maar dat mocht niet van de STER.
Ik vind dat niet interessant, omdat het wijn in oude zakken is. Ik zie meer van die gasten het doen. De boodschap blijft hetzelfde, alleen de verpakking wordt anders zodat ze met hun kop op TV kunnen. En binnen bepaalde kringen is het nog salonfähig ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar dat was mijn punt, hij lijkt nogal veranderd. Het heeft in ieder geval tot een redelijke rehabilitatie in de Belgische politiek geleid. Dan kun je zeggen een vos verliest nooit zijn streken, allemaal taqiyya om ons erin te tuinen!!! Of je neemt wat meer afstand en denkt nou dat is best interessant.
Dus eigenlijk is het een valse aangifte, ze doen het voor hun eigen aandacht en niet om een strafbaar feit te melden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze hebben eerst geprobeerd hun punt duidelijk te maken met een reclamespotje, maar dat mocht niet van de STER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |