abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164087203
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Morgen zomercarnaval in Rotterdam. Meestal ga ik wel ff kijken maar nu weet ik het niet. ;( Het lijkt me een ideale gelegenheid voor een aanslag: Mensen hebben plezier, het speelt zich af over een groot gebied.
Partij Voor de Vrees. Helemaal jouw club.
pi_164087210
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik ben gehecht aan mijn ledematen, figuurlijk. Letterlijk ook en dat wil ik zo houden.
Want jij verwacht oprecht dat er wel eens een aanslag plaats kan vinden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_164087247
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit kun je niet uitsluiten toch?
pi_164087255
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een tsunami ook niet.
pi_164087262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

That's the spirit!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_164087282
quote:

[..]

Morgen zomercarnaval in Rotterdam. Meestal ga ik wel ff kijken maar nu weet ik het niet. ;( Het lijkt me een ideale gelegenheid voor een aanslag: Mensen hebben plezier, het speelt zich af over een groot gebied.
Capituleren voor terreur, nooit een goed idee...
pi_164087285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik heb jou werkelijk nog nooit iets opbeurends zien posten.
Heb je ooit wel eens iemand iets opbeurends zien posten dat islam gerelateerd was? Er komen niet echt veel vrolijke zaken uit die hoek.

Alhoewel ik wel verbaast was toen ik vanmorgen wakker werd en het nieuws keek. Er was zowaar geen aanslag gepleegd vandaag. Is dat opbeurend genoeg?
Als er geen getuigen bij zijn, zijn slechts weinig mensen in staat tot goede daden.<br />-Seneca-
pi_164087293
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een tsunami ook niet.
Gaat het nog steeds over het zomercarnaval? :P
  vrijdag 29 juli 2016 @ 12:45:02 #69
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_164087351
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De kans zal geen 50% zijn maar ook geen 0,0001%. Zou jij ernaar toegaan als je weet dat de kans 1% is?
pi_164087363
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:41 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

Heb je ooit wel eens iemand iets opbeurends zien posten dat islam gerelateerd was? Er komen niet echt veel vrolijke zaken uit die hoek.

Alhoewel ik wel verbaast was toen ik vanmorgen wakker werd en het nieuws keek. Er was zowaar geen aanslag gepleegd vandaag. Is dat opbeurend genoeg?
Jij loopt je net als Gia al te verkneukelen tot de volgende aanslag?
pi_164087376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De kans zal geen 50% zijn maar ook geen 0,0001%. Zou jij ernaar toegaan als je weet dat de kans 1% is?
Ik vraag me af hoe je die kans bepaalt. Het is geen dobbelsteen ofzo.
pi_164087416
quote:

[..]

Haha, wat een angst weer zeg.
Ga toch leven joh.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_164087593
Zolang islam wordt verspreid en we steeds meer moslims toelaten zal je dit altijd blijven houden helaas
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 12:57:25 #74
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_164087602
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Haha, wat een angst weer zeg.
Ga toch leven joh.
Ik zal erover nadenken. Misschien ga ik toch. Ik ga wel eerst de omgeving verkennen: mogelijke toegangswegen en vluchtwegen voor mezelf en de terroristen, wat zijn logische plekken voor aanslagen, en dan een rustig plekje opzoeken met niet al teveel mensen. :)
pi_164087697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:57 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik zal erover nadenken. Misschien ga ik toch. Ik ga wel eerst de omgeving verkennen: mogelijke toegangswegen en vluchtwegen voor mezelf en de terroristen, wat zijn logische plekken voor aanslagen, en dan een rustig plekje opzoeken met niet al teveel mensen. :)
Grapje, hoop ik?
pi_164087724
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Jij loopt je net als Gia al te verkneukelen tot de volgende aanslag?
Yep omdat dat ons in de kaart speelt. Escalatie is nu nog de enige oplossing. Maar vergeet nooit dat ik niet tot de stroming behoor die deze ellende naar Europa heeft gebracht. Dat waren jullie. Wij hebben hier decennia lang voor gewaarschuwd. En ja nu is het zover, nu heb je de poppen aan het dansen. Bij elke aanslag worden wij een stukje groter en jullie een stukje kleiner. Op naar de eindfinale.
Als er geen getuigen bij zijn, zijn slechts weinig mensen in staat tot goede daden.<br />-Seneca-
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:03:41 #77
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164087743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ruim een half miljoen bezoekers, als een aanslag 50 slachtoffers maakt is je risico dan 1% * 50/500000 = 0.0001% of 1 op één miljoen
are we infinite or am I alone
pi_164087802
quote:

[..]

Jij op een typisch donker feestje. Wonderlijk. Wel typisch dat je hier een vreselijk grote mond hebt, maar blijkbaar gewoon een bang kereltje bent.
pi_164087828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:02 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

Yep omdat dat ons in de kaart speelt. Escalatie is nu nog de enige oplossing. Maar vergeet nooit dat ik niet tot de stroming behoor die deze ellende naar Europa heeft gebracht. Dat waren jullie. Wij hebben hier decennia lang voor gewaarschuwd. En ja nu is het zover, nu heb je de poppen aan het dansen. Bij elke aanslag worden wij een stukje groter en jullie een stukje kleiner. Op naar de eindfinale.
Hopen op doden. Vreemd.
  Eindredactie Games vrijdag 29 juli 2016 @ 13:08:10 #80
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164087835
quote:

[..]

Hopen op meer aanslagen?

Wat lopen er toch opmerkelijke sujetten rond in dit forum.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164087839
quote:

[..]

Wie zijn 'wij' en 'jullie'?
  Eindredactie Games vrijdag 29 juli 2016 @ 13:09:15 #82
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164087856
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wie zijn 'wij' en 'jullie'?
Ik ben ook wel benieuwd aan welke stroming gerefereerd wordt.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:09:17 #83
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_164087857
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hopen op doden. Vreemd.
Maar een stapje verwijderd van het zelf maar veroorzaken van die doden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_164087877
quote:

[..]

Weer zo'n user die aan het radicaliseren is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_164087892
quote:

[..]

Eindfinale gaat helemaal nergens over. Net als de rest van je post.
pi_164087950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Eindfinale gaat helemaal nergens over.
Stomme pleonasmes inderdaad.
pi_164088068
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Stomme pleonasmes inderdaad.
Ja, maak dat die laagopgeleiden maar eens wijs. Lukt je niet :N
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:23:51 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_164088132
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Eindfinale gaat helemaal nergens over. Net als de rest van je post.
De grand bombathon finale :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_164088140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, maak dat die laagopgeleiden maar eens wijs. Lukt je niet :N
Precies. In die islamitische achterstandswijken waar veel laagopgeleiden wonen gaat het radicaliseren gestaag door.
pi_164088186
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hopen op doden. Vreemd.
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hopen op meer aanslagen?

Wat lopen er toch opmerkelijke sujetten rond in dit forum.
Nee hoor ik zeg alleen dat escalatie uiteindelijk tot de oplossing leidt. En hopen op meer doden?? Wie heeft terrorisme naar Europa gehaald? Ik?? Diegene die deze moorden gefaciliteerd hebben zijn figuren als Merkel, Juncker, Hollande enz.
En wie laat hier duizenden extremisten, die met naam en toenaam bekend staan bij de inlichtingendiensten, gewoon rondlopen als tikkende tijdbommen? Ikkuh?? Nee dus. Levens opofferen in naam van de politieke correctheid en massa-immigratie. Dat is wat er nu in Europa gebeurt.
pi_164088213
quote:

[..]

:')_!!!!!!

Bangepoeperd :r
pi_164088291
Braindead2000 is bang om naar buiten te gaan en hoopt daarom dat Wilders premier wordt, zodat die ons land met een paar eenvoudige maatregelen weer veilig maakt. Misschien durft Braindead2000 dan eindelijk weer boodschappen te doen.
pi_164088330
quote:

[..]

Volslagen zieke geest.
pi_164088354
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
Braindead2000 is bang om naar buiten te gaan en hoopt daarom dat Wilders premier wordt, zodat die ons land met een paar eenvoudige maatregelen weer veilig maakt. Misschien durft Braindead2000 dan eindelijk weer boodschappen te doen.
Ik heb de boodschappen een keer laten bezorgen. Kwam er zo'n Marokkaans kereltje de boodschappen brengen. Dus zelfs met de bezorgservice ben je niet meer veilig in Nederland. Schande.
pi_164088386
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volslagen zieke geest.
Schelden is onvermogen. Je bent pas een echte linkse held als je durft toe te geven dat het immigratie, integratie en uitzet beleid volkomen mislukt is en dat dat beleid inmiddels vele levens heeft gekost.
pi_164088441
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:39 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

Schelden is onvermogen. Je bent pas een echte linkse held als je durft toe te geven dat het immigratie, integratie en uitzet beleid volkomen mislukt is en dat dat beleid inmiddels vele levens heeft gekost.
Zieke geest is absoluut niet een scheldwoord, maar een constatering. Tering is dan weer wel een scheldwoord, maar omdat ik -consta ervoor gezet hebt telt dat niet.

Bovendien geef je lieden de schuld (Merkel, Junker, Hollande), maar voordat hun bips voor de eerste maal het pluche aanraakte waren er al vele miljoenen moslims woonachtig in Europa, en was de situatie in de buitenwijken van de grote Franse steden al onomkeerbaar. Je komt zeker vaak op geenstijl?

Geenstijl is dan weer wel een scheldwoord. Excuses.
pi_164088503
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Precies. In die islamitische achterstandswijken waar veel laagopgeleiden wonen gaat het radicaliseren gestaag door.
Dit is hoogstens een tautologie, maar geen pleonasme.
pi_164088536
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:26 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor ik zeg alleen dat escalatie uiteindelijk tot de oplossing leidt. En hopen op meer doden?? Wie heeft terrorisme naar Europa gehaald? Ik?? Diegene die deze moorden gefaciliteerd hebben zijn figuren als Merkel, Juncker, Hollande enz.
En wie laat hier duizenden extremisten, die met naam en toenaam bekend staan bij de inlichtingendiensten, gewoon rondlopen als tikkende tijdbommen? Ikkuh?? Nee dus. Levens opofferen in naam van de politieke correctheid en massa-immigratie. Dat is wat er nu in Europa gebeurt.
Deze gek :') .
pi_164088548
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zieke geest is absoluut niet een scheldwoord, maar een constatering. Tering is dan weer wel een scheldwoord, maar omdat ik -consta ervoor gezet hebt telt dat niet.

Bovendien geef je lieden de schuld (Merkel, Junker, Hollande), maar voordat hun bips voor de eerste maal het pluche aanraakte waren er al vele miljoenen moslims woonachtig in Europa, en was de situatie in de buitenwijken van de grote Franse steden al onomkeerbaar. Je komt zeker vaak op geenstijl?

Geenstijl is dan weer wel een scheldwoord. Excuses.
Ik weet dat de plaat voor jullie linkse hoofd behoorlijk dik is en dat is precies de reden waarom ik op escalatie aan het wachten ben. Escalatie betekent automatisch een wisseling van de politieke wacht. Het zal nog wel een jaar of 20 duren maar daarna is politieke correctheid uitgerangeerd En dan zal je zien dat niets onomkeerbaar is zoals jij beweerd.
pi_164088593
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:49 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

Ik weet dat de plaat voor jullie linkse hoofd behoorlijk dik is en dat is precies de reden waarom ik op escalatie aan het wachten ben. Escalatie betekent automatisch een wisseling van de politieke wacht. Het zal nog wel een jaar of 20 duren maar daarna is politieke correctheid uitgerangeerd En dan zal je zien dat niets onomkeerbaar is zoals jij beweerd.
Het gekke is dat ik niet links ben. Politiek correct wel, heeft iets met opvoeding en ontwikkeling te maken denk ik. Ben er erg trots op.
pi_164088614
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het gekke is dat ik niet links ben. Politiek correct wel, heeft iets met opvoeding en ontwikkeling te maken denk ik. Ben er erg trots op.
Hoogopgeleid?
pi_164088668
quote:

[..]

Het is een constatering. Niet meer dan dat. Dat de stroming die Breivik eenndierbare malloot in München aanhangen ook hier voedingsbodem heeft onder geesteszieken is geen nieuws maar gelukkig nog vrij zeldzaam.
pi_164088682
quote:

[..]

Al zijn Milton Friedman en Friedrich Hayek je helden, als jij geen aanhanger bent van het PVV-gedachtegoed, dan ben je in de ogen van FOK! een vuige linkse.

Ik ben bijvoorbeeld ook bepaald niet links, maar volgens half NWS wel.
pi_164088692
quote:

[..]

Niks mis met gezond verstand inderdaad.
  Eindredactie Games vrijdag 29 juli 2016 @ 13:55:58 #105
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164088695
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:26 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor ik zeg alleen (...)
Kom kom, wees dan ook mans genoeg om achter je ferme woorden te blijven staan. De vraag was of je je verkneukelt tot de volgende aanslag, jouw antwoord was ja. Daar valt verder vrij weinig anders van te breien, je linkschmensch-stokpaardjes ten spijt.
pi_164088745
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niks mis met gezond verstand inderdaad.
Politiek correct heeft niets met gezond verstand te maken.
pi_164088752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Al zijn Milton Friedman en Friedrich Hayek je helden, als jij geen aanhanger bent van het PVV-gedachtegoed, dan ben je in de ogen van FOK! een vuige linkse.

Ook als je vindt dat vluchtelingen niet persé standrechtelijk geëxecuteerd dienen te worden kan het volgens NWS niet anders dat je dan een poster van Jesse Klaver boven je bed hebt hangen. Naast die van Samsom.
pi_164088758
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is een constatering. Niet meer dan dat. Dat de stroming die Breivik eenndierbare malloot in München aanhangen ook hier voedingsbodem heeft onder geesteszieken is geen nieuws maar gelukkig nog vrij zeldzaam.
Wat terrorknuffelaars een geestesziekte noemen wordt door andere weer gezien als een bevrijding of revolutie.
pi_164088803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:58 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

Wat terrorknuffelaars een geestesziekte noemen wordt door andere weer gezien als een bevrijding of revolutie.
Wie knuffelt met terroristen? :D
pi_164088808
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Kom kom, wees dan ook mans genoeg om achter je ferme woorden te blijven staan. De vraag was of je je verkneukelt tot de volgende aanslag, jouw antwoord was ja. Daar valt verder vrij weinig anders van te breien, je linkschmensch-stokpaardjes ten spijt.
Niet zo kinderachtig reageren. Ik sta zeker achter mijn woorden maar probeer het eens inhoudelijk ipv die flauwe woordspelletjes.
pi_164088826
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:58 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

Noem jij nu net een extreem-rechtse aanslag een bevrijding? Dude!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_164088899
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:01 schreef NgInE het volgende:

[..]

Noem jij nu net een extreem-rechtse aanslag een bevrijding? Dude!
Bevrijding van de policor-elite!
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:05:27 #113
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164088900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:49 schreef Alektorophobia. het volgende:

[..]

goed gezegd.. denk echter dat ik over 20 jaar niet meer in NL woon als het zo door gaat
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164088914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wie knuffelt met terroristen? :D
Wie heeft bloed aan haar handen?
pi_164089004
quote:

[..]

Verworden tot datgene waar je pretendeert tegen te strijden. Heel goed.
pi_164089022
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iedereen weet dat jij je probeert in te dekken zodat je op Bijltjesdag niet het haasje bent. Elzies, Barry en Alektorophobia weten echter wel beter!!
pi_164089039
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:05 schreef Onnoman het volgende:

[..]

goed gezegd..
:') _!

Geraaskal van een gestoorde idioot en op Fok! heb je nog mensen die dan instemmend knikken ook.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:11:17 #118
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164089041
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:20 schreef truthortruth het volgende:
Je kan ook een analyse doen en concluderen dat door het wegvallen van het kalifaat van IS de directe motivatie voor aanslagen voor IS wegvalt...Dit is gewoon koffiedik kijken.
Inderdaad.

En zijn er verder geen manieren om die vluchtelingen tegen te houden dan naar Europa te komen?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_164089072
quote:

[..]

Beleid zorgt daar niet voor, daar zorgen zieke individuen zelf voor. Of ga je van der Steur ook verantwoordelijk houden voor iedere moord?
pi_164089099
Aan dit soort informatie hebben we werkelijk niks. Iedereen kan dit bedenken.

Relevanter is de vraag hoe de FBI (en vooral de EU) deze gasten denkt tegen te houden. Zijn er mogelijkheden om deze mensen de toegang tot de EU te ontzeggen, hun paspoorten af te nemen, ze in detentie te zetten bij terugkomst?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')