SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Hehehe!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft het nieuwe topic gevonden
1 lens verkocht, 1 koper wil zondag komen, maar neemt verder geen contact meer op. Wel adres gegeven, maar hij reageert niet op de vraag hoe laat.quote:
lolquote:Op vrijdag 29 juli 2016 01:48 schreef ToT het volgende:
Die lens die al verkocht is, ben ik blij mee er van af te zijn!Wat een kutding was dat zeg!
500mm telelens, met handmatig scherpstellen en een scherptediepte die werkelijk HE-LE-MAAL nergens op slaat!quote:
Goeie TT en OPquote:
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie gooit mij op het rooster voor vanavond? 20:30-22:30 bitte!
Danke!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Done
20:30 - 22:30 DJ Gtaboy mit Bitte!
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Guppy requests, we gaan er snel een einde aan maken dat de nachten leeg bljiven hier
Feed a man a fish and he will eat a day, teach a man to Google and you'll get rid of him for good.quote:
Okee dan! Ja dat zal inderdaad wel redelijk gebloed hebben!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 01:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Van hem zelf, in zn kussentjes van zn poot, maar is nu rustig, geen bloed meer.
hij had hem woensdag gestuurd en was donderdag binnen bij de burenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het duurt ff maar dan heb je ook wat.
Is het niet Knokkels zelf?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:07 schreef ToT het volgende:
Bruinvis zwemt in grachten Den Helder Knokkels is er ff niet en meteen is de natuur daar helemaal van slag!
Thanks Mad.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Lucky!
Welkom terug...
Alles een beetje OK?
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks Mad.Ja het begint er allemaal weer wat normaler uit te zien.
Normaal bestaat niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oerend hard op de Norton en BSA verongelukt en daarna speelde ze door, dat gelooft toch niemand.?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel man! Ze hebben er ooit een complete band voor opgezet.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel man! Ze hebben er ooit een complete band voor opgezet.
Hehehe met m'n meissie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tot! Hoest met ehm, nou dat dus?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oerend hard op de Norton en BSA verongelukt en daarna speelde ze door, dat gelooft toch niemand.?
Oh, 1e is zwaar waardeloos, 2e gelukkig ook erg belangrijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
[..]
Hehehe met m'n meissie?
Problemen qua werk en financiën, maar tussen haar en mij prima!
En aan die kant?
Hehehe zo kun je het ook bekijken!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, 1e is zwaar waardeloos, 2e gelukkig ook erg belangrijk.![]()
Hier gaat het goed op het ogenblik. Alleen jammer dat muis het matras in het ziekenhuis ook wel lekker schijnt te vinden. Dat moet maar eens afgelopen zijn.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, 1e is zwaar waardeloos, 2e gelukkig ook erg belangrijk.![]()
Hier gaat het goed op het ogenblik. Alleen jammer dat muis het matras in het ziekenhuis ook wel lekker schijnt te vinden. Dat moet maar eens afgelopen zijn.
Het zit in kleine dingen soms.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:42 schreef JanCees het volgende:
Heerlijke plaat van Jannes''n grammetje geluk
Oh, heet coke tegenwoordig zo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:42 schreef JanCees het volgende:
Heerlijke plaat van Jannes''n grammetje geluk
Je weet niet hoe getraind Jannes niet al is!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een gram in 1x is wel erg heftig.
Als ie van kamp komt dan aardig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet niet hoe getraind Jannes niet al is!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef JanCees het volgende:
Onbetwiste nummer 1 nog steeds Liever te dik in de kist ⚰
Anyways, fijn dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik zonde van de mat.
Dank je.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anyways, fijn dat je er weer bent.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kan je antwoord geven ipv schijtlollig te doen
Antwoord op ??quote:
Zeg het 'm, JC.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kan je antwoord geven ipv schijtlollig te doen
Ik heb de kop los.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo post je peter Beense God en daarna editen
Ben je niet goed bij je hoofd ofzo
Doe mij maar iets als:quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef JanCees het volgende:
Onbetwiste nummer 1 nog steeds Liever te dik in de kist ⚰
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
14.00 uur. Stampwerk.
[ afbeelding ]
Sorry, honkbal begint dan...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
14.00 uur. Stampwerk.
[ afbeelding ]
Heb voor úren kabaal op externe schijf staan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!
AND HE IS BACK!!!!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb voor úren kabaal op externe schijf staan.
Voor jou? Voor mij? Voor ons beiden?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is alweer ouderwets genieten, Mad.
Als je nou een half uur eerder begint, dan zet ik je aan in de auto...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is alweer ouderwets genieten, Mad.
Als iemand dat kan regelen, dan zit ik er klaar voor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nou een half uur eerder begint, dan zet ik je aan in de auto...
Beiden wel. Ik moest lachen, omdat je weer eens weg en onderweg bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou? Voor mij? Voor ons beiden?
Ja, het is weekend, mooi weer en de honkbal competitie nadert z'n apotheose. Ik moet dus wel...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beiden wel. Ik moest lachen, omdat je weer eens weg en onderweg bent.
Je hebt groot gelijk als fan van deze sport.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is weekend, mooi weer en de honkbal competitie nadert z'n apotheose. Ik moet dus wel...
Ben er op de achtergrond en ingetuned, moet zo nog brunchen en een afwas doen enzo en straks ook nog een boodschapje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dat geval schenk ik nog een bak koffie in.
Afwas is klaar, boodschappen in huis.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er op de achtergrond en ingetuned, moet zo nog brunchen en een afwas doen enzo en straks ook nog een boodschapje.
Thnx.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Afwas is klaar, boodschappen in huis.Eet smakelijk zo, Mo.
Nah, ik zit nu pas aan de brunch...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan ook heul langzaam gaan fietsen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ik zit nu pas aan de brunch...
Dadelijk even aankleden, zit nog in korte huisbroek en T-shirt, haren een beetje fatsoeneren en dan 1 ritje langs de AH, en als ik terugkom, nog 1 wandeling langs de Jumbo.quote:
Geweldig hè, als je je eigen tijden kan bepalen en rustig aan kan doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dadelijk even aankleden, zit nog in korte huisbroek en T-shirt, haren een beetje fatsoeneren en dan 1 ritje langs de AH, en als ik terugkom, nog 1 wandeling langs de Jumbo.
Qua tijd baad ik in luxe.
Eej, thanks Karz!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:36 schreef Karzai het volgende:
ah de stilte is doorbroken, welcome back lucky
Thnx, deze is wel lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De oersaaie track na deze, is voor Mo.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:12 schreef MaryMouse het volgende:
Lekkere wakker wordt muziek
Lijkt wel alsof ik thuis ben
Mijn draadlozequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:12 schreef MaryMouse het volgende:
Lekkere wakker wordt muziek
Lijkt wel alsof ik thuis ben
Wie? Ik?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn draadlozemuisje
is wakker.
Dat laatste hoop ik van harte.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben nog aan het wakker worden hoor
En hopelijk blijf ik voortaan 'draad'loos
Ik heb er wel een paar gaatjes aan over gehoudenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik van harte.
het begint ergens op te lijken. We hebben een kleine housewarming met logees gehad, en dat ging goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej Symph! Dank je.Jullie al een beetje op orde daar?
Karzaiquote:
Eens kijken of we daar iets mee kunnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar gaatjes aan over gehouden
Gaat heel langzaam aan de betere kant op geloof ikquote:
Ah mooi zeg! Dus nu komt er eindelijk een wat rustiger periode aan voor jullie.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het begint ergens op te lijken. We hebben een kleine housewarming met logees gehad, en dat ging goed.
Koekjes bakken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens kijken of we daar iets mee kunnen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat heel langzaam aan de betere kant op geloof ik
En hoe is het bij jou en de liefde?
Nah, doe maar nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat we je als vormpje gebruiken bedoel je?
Gaatjes?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De volgende track heeft betrekking op, ehm...
Koekjes?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh............ op dattumquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uh, kans op snel is helaas erg gering, maar dat het beter gaat is al heel watquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]Gelukkig! Hopelijk gaat het spoedig SNEL de goede kant op!
En ja prima!Wel genoeg haken en ogen, maar met de liefde zelf zit het prima!
Heb wel een paar uien in de aanbieding straks. Heb je een uurtje?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh............ op dattum
Ik had goeg gekarameliseerde paprika's gehoopt?
Geweldig nu hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:23 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe is het verder hier?
Was er gisteravond al even, maar wat was het rustig
Uurtje max welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb wel een paar uien in de aanbieding straks. Heb je een uurtje?
Dan prop ik ze nu in de oven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uurtje max wel
Moet straks nog even boodschappen doen
Over een uurtje zijn ze wel 'nicely caramalized'quote:
Traditiegetrouw.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over een uurtje zijn ze wel 'nicely caramalized'
Nee dank je, ik vind je lang genoegquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Traditiegetrouw.Als er verder niemand wil draaien zou ik wel een verlenging willen. Iemand?
Oh, je bent al aardig wakker geworden, dame.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee dank je, ik vind je lang genoeg
stil ik heb GoT ontdekt gisteren aan begonnenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:23 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe is het verder hier?
Was er gisteravond al even, maar wat was het rustig
Koffie, koekjes en Lucky muziekquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je bent al aardig wakker geworden, dame.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
stil ik heb GoT ontdekt gisteren aan begonnen
Dank je. Je bent geweldig, maar dat wist je al.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:38 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky! Je kan een uurtje langer bieten
Slijmbalquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je. Je bent geweldig, maar dat wist je al.
Dat is correct en juistquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent voorlopig nog niet jarig!
Nee, was de droger leeghalen en opnieuw vullenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moest je eerst in je agenda kijken?
Mooi, dat werkt dus allemaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, was de droger leeghalen en opnieuw vullen
Nadat ik alles vakkundig heb aangesloten, uiteraardquote:
Wie? Ikquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nadat ik alles vakkundig heb aangesloten, uiteraard
Is dat zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hierna Easy Care. Voor ToT en zijn meisje.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De volgende; Nils Mohn met Galaga, is voor chufi en Karz.
Dan moet ik nog een nummer voor mijn gatenkaasje uitzoeken.
Tofjensquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Just me.Dank je nog voor alles.
Dit nummer is voor jou en alle kabouters.
Too much infoquote:
Oh ja, seizoen gaat weer bijna beginnen, ballen uit het vet enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Z'n voetballen natuurlijk, aangezien hij uit [VBL] komt!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, seizoen gaat weer bijna beginnen, ballen uit het vet enzo
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, seizoen gaat weer bijna beginnen, ballen uit het vet enzo
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:42 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky, dank je wel voor de beats, het is leuk dat je weer draait
Maar mijn maag begint te zeggen dat er voedsel naar binnen kan, dus ik ga even naar de supermarkt sloffen
Dank je.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:42 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky, dank je wel voor de beats, het is leuk dat je weer draait
Maar mijn maag begint te zeggen dat er voedsel naar binnen kan, dus ik ga even naar de supermarkt sloffen
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je.Vind het zelf ook leuk om weer te doen.
Slof ze.
Ha, just me .. Tijd niet gezien johquote:
quote:
Muisquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, just me .. Tijd niet gezien joh
Knok!quote:
Tijd dat we weer eens meetenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, just me .. Tijd niet gezien joh
Oww.. dan moet ik eerst even mijn roosterprogramma induiken hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knok!Je bent net op tijd om me te verlengen als er verder niemand wil gaan draaien.
Howdoquote:
Gaarne, dank u, herr knok.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww.. dan moet ik eerst even mijn roosterprogramma induiken hoor
Hatseflats.quote:
Ik ben wel toe aan iets vochtigs en kouds.quote:
Koffie afgezworen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan iets vochtigs en kouds.
Zal niet zo veel werk zijn lijkt me zo.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal niet zo veel werk zijn lijkt me zo.
Iemand heeft verteld dat ik gisteren aan de thee zatquote:
Joh!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iemand heeft verteld dat ik gisteren aan de thee zat![]()
Nee hoor, ik heb nog meer koffidan dat ik had eigenlijkHet is alleen wel weer voor een ijsje
Ik vind thee zo vies, een goede kop koffie gaat er daarentegen altijd wel in.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog meer koffidan dat ik had eigenlijkHet is alleen wel weer voor een ijsje
Thee? Meteen de kop in zien te drukken zulke leugens.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh, da's wel ernstigquote:
Het is waar. Ik heb echt serieus gisteren 1 mok thee gedronkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thee? Meteen de kop in zien te drukken zulke leugens.
Knòhok.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is waar. Ik heb echt serieus gisteren 1 mok thee gedronken
Je bent een afvallige.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is waar. Ik heb echt serieus gisteren 1 mok thee gedronken
Dat hoor je vaker, maar ik heb mijn leven lang al dorst. De dokter zei vroeger al dat ik veel moest drinken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt veel smaken lest de dorst na twaalven drink ik geen koffie meer
Ik zal het niet meer doenquote:
3 rondjes rond het koffiezetapparaatquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
3 rondjes rond het koffiezetapparaat
waarop ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Proost! Kan niet aan het bier, moet me zien te concentreren.
Dat heb ik gisteren gedaan. Nu dus lekker rustig aanquote:
Zo'n bonenmaal dinkie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:17 schreef Karzai het volgende:
Morgen haal ik een ultimate koffiemachine op
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:17 schreef Karzai het volgende:
Morgen haal ik een ultimate koffiemachine op
Ik mis de zon.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan. Nu dus lekker rustig aan![]()
![]()
En ben al lang blij dat het hier relatief is afgekoeld, want mên wat was het heet gisteren bij Symph
ik brandde gisteren nog net niet wegquote:
had de verkeerde smileyquote:
Ja, dat kan gevaarlijk lekker zijn. Net als likeur.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
cocktailtje is ook lekkerder
[ afbeelding ]
quote:
telefoon is opgeladen en aan ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:27 schreef knokkels het volgende:
Okee, apart. Draadloos netwerk is aan hier, en toch kan ik niet inloggen op mijn netwerk met mijn telefoon.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |