SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Zekerquote:
Bij de "X"quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt waar de schatkist ligt dan hoef je geen sorry te zeggen
Ja ik vond t ook wat laag maar ik vind alleen maar nóg veel lagere, dus vandaar de twijfel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:02 schreef wdn het volgende:
141 is wat laag denk ik(?)
Of misschien niet.
Ik zou gaan werken op een andere upgrade en het even aanzien met die magicarp.
Ben nu al bezigquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
LB gaat van het weekend stiekem in mijn administratie zitten neuzen dus..
Hoogste magicarp die ik heb is 115 dus wat weet ik er vanquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef Walging het volgende:
[..]
Ja ik vond t ook wat laag maar ik vind alleen maar nóg veel lagere, dus vandaar de twijfel.
https://www.gamefaqs.com/boards/180967-pokemon-go/74071069quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef Walging het volgende:
[..]
Ja ik vond t ook wat laag maar ik vind alleen maar nóg veel lagere, dus vandaar de twijfel.
Heb hetzelfde probleem hier, heb alleen een Magikarp van 148... mja... mja... hoe lang wil ik wachten? moet nog wel 15 candies trouwens!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef Walging het volgende:
[..]
Haha, dan word ik echt gek ja!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoogste magicarp die ik heb is 115 dus wat weet ik er van
LOL
Alleen zou lullig zijn als je dezelfde dag na de evolve een betere vind
Ik zit met hetzelfde met een eevee. Heb 75 candies nu maar nog geen goede eevee gezienquote:
Ik zie überhaupt nauwelijks eeveesquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde met een eevee. Heb 75 candies nu maar nog geen goede eevee gezien
en weer een eevee. 448 deze keerquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Walging het volgende:
[..]
Ik zie überhaupt nauwelijks eevees
Wel net een Jolteon gevangen! Maar die was maar 400-zoveel cp dus rotzooi, maar ik was wel blij want het was de enige eeveelution die ik nog niet had
Ik heb hier helaas niet zoveel parken. Genoeg natuur, maar dat telt dan weer niet als parkquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
en weer een eevee. 448 deze keer
eevee zit vooral bij parken en ik woon in de buurt van kitskensberg (een park met speeltuin)
Je kan er kennelijk rond de 60 doen, maar dat is wel erg veel (vooral als je veel nieuwe evoluties hebt en je die nieuwe pokedex entry animatie er achteraan krijgt), dus ik houd t gewoon op 50 eigenlijk (ook omdat ik te ongeduldig ben om er zoveel op te sparenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Langste sessie tot nu gehad, twee uur buiten gelopen. Beste Pokémon is nog steeds een Pidgeot van 644Wel eindelijk een Dratini (64CP) en Seaking (260CP) erbij.
Ik vraag me af of ik iets verkeerd doe. Ik kom echt geen Eevee tegen bijvoorbeeld dus een Vaporeon o.i.d. zit er echt niet in op deze manier. Mijn eieren leveren ook bar weinig op, al heb ik nu eindelijk mijn tweede 10KM ei. Misschien dat die iets oplevert.
Inmiddels level 16 en nu bezig om evoluties op te sparen. Heb er 11 klaar staan nu, hoeveel kun je er doen in één Lucky Egg? 30 ofzo?
Ik zal eens kijken, spaar nu door tot 60 en dan zie ik wel of het lukt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:24 schreef wdn het volgende:
Op het web gaat 60 rond ja. Maar dat is lastig denk ik.
Je houd een 3 secondesover om de evolve te starten.
Al je evoluties (als ze niet bij elkaar staan met #) eventjes favoriten en daar op selecteren. Ik heb het nu twee keer gedaan en rond de 40-45 evoluties gedaan per keer. Dus 40 tot 45k xp.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:24 schreef wdn het volgende:
Op het web gaat 60 rond ja. Maar dat is lastig denk ik.
Je houd een 3 secondesover om de evolve te starten.
Ah joh, lekker voor de candy. Als je straks eindelijk hogere eevees vangt kan je meteen alledrie de eeveelutions makenquote:
Ik zit nu bijna op 100 eevee candiesquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:29 schreef Walging het volgende:
[..]
Ah joh, lekker voor de candy. Als je straks eindelijk hogere eevees vangt kan je meteen alledrie de eeveelutions maken
Hop in de grinderquote:
Mijn gym acties zijn in minder dan 10m weer terug gedraaidquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hop in de grinder![]()
Gisteren heb ik mijn grootste beest in een Gym achtergelaten, met de verwachting m met een paar uur wel terug te zien. Zit ie er nu nog in. Die Gym zit wel boven een snelweg, maar dan nog. Is leuk cashen zo. Maar ik mis m'n beest nu stiekem wel een beetje, voelt een beetje of je kat zomaar een nachtje wegblijft.
Ben er mee bezigquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker bewaren voor een goede Eevee die je dan in een sterke Vaporeon kunt laten evalueren.
Dat heb ik normaal gesproken ook, meer dan een uur zitten ze er meestal niet in.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn gym acties zijn in minder dan 10m weer terug gedraaid
Op een gegeven moment werken de namen niet meer. Ik had een 790 Eevee en die werd een +- 1500 Jolteon, maar dat is de zwakste uit de drie. Qua CP danquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker bewaren voor een goede Eevee die je dan in een sterke Vaporeon kunt laten evalueren.
Is het niet zo dat de namen alleen werken als je je vorige evolutie weer een andere naam geeft? Dus Rainer gewoon weer Vaporeon noemen en dan je nieuwe Eevee Rainer noemen? Of heb je het al zo gedaan en werkte dat niet?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werken de namen niet meer. Ik had een 790 Eevee en die werd een +- 1500 Jolteon, maar dat is de zwakste uit de drie. Qua CP dan
Nu zal 790 niet per se het hoogst haalbare zijn, maar wel de hoogste die ik had gezien.
Ja echt he? Ik heb echt een zooi Pidgeys, Rattata's en Weebles. Maar gelukkig ook wel een paar toffe om te evolven.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, dan ga ik sparen tot ik er een stuk of 40-50 heb. Waarschijnlijk heb ik een hele duiventil nodig dan
Ah ja, ik heb de namen nog niet gebruikt. Er kwam bij mij gelijk een goede Vaporeon uit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werken de namen niet meer. Ik had een 790 Eevee en die werd een +- 1500 Jolteon, maar dat is de zwakste uit de drie. Qua CP dan
Nu zal 790 niet per se het hoogst haalbare zijn, maar wel de hoogste die ik had gezien.
Ik ga eens wat lamme namen verzinnen voor mijn sterke beesten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb de namen nog niet gebruikt. Er kwam bij mij gelijk een goede Vaporeon uit.
Waar in Eindhoven zit die Raichu spawnpoint?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, spaar nu door tot 60 en dan zie ik wel of het lukt.
Gisteren had ik mazzel, ving een Raichu in het wild.er zit schijnbaar in Eindhoven een spawnpoint. Dat hoorde ik toen ook pas.
mmm piequote:Op donderdag 28 juli 2016 22:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja echt he? Ik heb echt een zooi Pidgeys, Rattata's en Weebles. Maar gelukkig ook wel een paar toffe om te evolven.
Dat heb ik niet eens geprobeerd, ga de volgende keer proberen! Zou mooi zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:38 schreef Walging het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de namen alleen werken als je je vorige evolutie weer een andere naam geeft? Dus Rainer gewoon weer Vaporeon noemen en dan je nieuwe Eevee Rainer noemen? Of heb je het al zo gedaan en werkte dat niet?
Bij Stiffelio, op de hoek bij Luisa Miller. Ik zag m op de hoek, en op de kaart is het een paar meter richting Il Trovatore.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:41 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
Waar in Eindhoven zit die Raichu spawnpoint?
Ik had begrepen dat dat zo werkte, ik heb het helaas zelf nog niet kunnen testen want ik heb alleen nog maar genoeg eevees gezien voor 1 evolutiequote:Op donderdag 28 juli 2016 22:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens geprobeerd, ga de volgende keer proberen! Zou mooi zijn
Ik heb er juist zoveel dat de charme van eevee er wel afgaat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:44 schreef Walging het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dat zo werkte, ik heb het helaas zelf nog niet kunnen testen want ik heb alleen nog maar genoeg eevees gezien voor 1 evolutie
Ruilen? Krijg jij al mijn Slowpokes, na 6 Slowbro's ben ik daar ook wel klaar mee!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb er juist zoveel dat de charme van eevee er wel afgaat.
Slowbro is wel baas.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:49 schreef Walging het volgende:
[..]
Ruilen? Krijg jij al mijn Slowpokes, na 6 Slowbro's ben ik daar ook wel klaar mee!
Haha, kan ik mij wel voorstellen! Voordeel van eevee is wel dat je wel 3 elementen gelijk hebtquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:49 schreef Walging het volgende:
[..]
Ruilen? Krijg jij al mijn Slowpokes, na 6 Slowbro's ben ik daar ook wel klaar mee!
Dan moet ik eerst in Braddie evoluerenquote:
oh ik nog wel, maar er is een Jinx dichtbij en die heb ik nog nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik kom sowieso al een uur niet meer in PoGo
Nog een Vaporeon.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Jongens en meisjes, morgen verwacht ik genoeg Eevee's te hebben voor een nieuwe evolutie. Ik heb al een lekker pittige Vaporeon, welke van die andere twee raden jullie nu aan?
Ik gebruik mijn Flareon en Jolteon bijna nooit, maar áls ik er een gebruik is het Jolteon om een paar water-types uit een gym te tiefen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Jongens en meisjes, morgen verwacht ik genoeg Eevee's te hebben voor een nieuwe evolutie. Ik heb al een lekker pittige Vaporeon, welke van die andere twee raden jullie nu aan?
Flareonquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Vaporeon aangezien die het sterkst is van alle 3quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Veel gyms hebben flying en water pokemons in zich. Dus als je beetje hoge Eevee hebt is een Jolteon miss wel handig.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou voor Flareon gaan, die is namelijk ook sterk! heb ik zelf ook gedaan.Speltip 7, spreid je kansen!quote:
Laat je hem lekker random evolueren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat zou ik graag willen, maar Pokedex.. ik moet die andere twee nog.
Nog een vaporeon en hopen dat je die 2 andere in het wild tegen komt of ruilen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat zou ik graag willen, maar Pokedex.. ik moet die andere twee nog.
Staat je kantoor toevallig in Rotterdam?quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
Volgens mij staat mijn kantoor op een Eevee spawnpoint want ik vang er elke dag wel een stuk of 6, dacht dat ze supercommon waren. (na Pidgeys en Rattattas de meest voorkomende hier)
Nee, ongeveer 11 uur vliegen verderopquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:47 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Staat je kantoor toevallig in Rotterdam?
Balen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee, ongeveer 11 uur vliegen verderop
snorryquote:
Ik ging vandaag Googlen of die armband ook geld voor het lopen van km's voor je eieren, maar daar kon ik niks vinden..quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Wat is nou de meerwaarde van de Pokémon GO armband? Zie in de OP wel wat staan maar klinkt best wel lame eigenlijk.
Vandaag gevangenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 02:57 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Help!
Wie weet wat die blauwige achtergrond achter sommige Pokemons betekenen?
Zie hieronder de foto om te zien wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
Vreemd, ik heb niet gespeeld vandaag.quote:
Hier is alles rood, ik ben ook rood, alleen zit alles altijd volquote:Op vrijdag 29 juli 2016 03:18 schreef Azpilicueta het volgende:
Ah man, ik op pad met een missie om 10 gym's te pakken. Ik had alleen in totaal 10 gym's gepakt waaronder een level 7 gym, maar ik kon 4x weer terug omdat er iemand was die ze weer terug pakte. Team geel is zo verschrikkelijk dominant hier. Ze spelen in grote groepen zowel overdag als 's nachts.
Ik heb wel de pokemon om hoge gym's met goede pokemons over te nemen, maar wat mij 30 minuten en vele potions kost, kost hen weer minuut om het terug te pakken
/end rant
/tears
Wel kut want het overnemen van gym's vind ik het leukst. Leuker dan verzamelen
Das nog altijd beter dan die 2km eieren waar bij mij alleen maar weedles uit lijken te komen..quote:
Mijn laatste 4 eieren zijn allemaal 2km eieren geweestquote:
Ik heb er 8 van 5 kmquote:Op vrijdag 29 juli 2016 07:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn laatste 4 eieren zijn allemaal 2km eieren geweest
Ik wil 10km potverdrie, ik wil een snorlax!
Of eigenlijk zijn 5km gewoon de chillste, zitten hoop minder voorkomende pokemon bij, en met die eggs krijg je altijd lekker veel candy. Zo heb ik een 885 Ponyta en hoef ik nog maar 11 candy voor een Rapidash
Ik heb er over het algemeen altijd 9 van 5kmquote:
Wat serieus? Waar dan? Ik kom daar elke dag ik zie allen pidgys en rattatta's.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:01 schreef Toekito het volgende:
Snorlex kwam ik bij Schiedam CS een paar x in het wild tegen.
Ach afentoe een van 2 km is wel leuk. Tenzij er een spearow uitkomtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb er over het algemeen altijd 9 van 5kmDie 4 2km eieren die ik nu heb zijn een grote verrassing. Nu hopen dat er starters of pikachu/geodude uitkomen.
ik zat in de trein. Net voor station als je uit DH komt. Heb hem gevangenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat serieus? Waar dan? Ik kom daar elke dag ik zie allen pidgys en rattatta's.
Er zat wel een keer een nest growliths maar had toen haast dus kon ze niet zoeken.
Ik zou alles over hebben voor een Dratiniquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg uit 10 km eieren steeds Dratini's. En laat dat nu de enige redelijk zeldzame Pokémon te zijn waar hier geen tekort aan is. fml
Wow! Gave vangst zeg!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:05 schreef Loux het volgende:
Sowieso productief middagje gehad. Bij de Steile Tuin in Sonsbeek gezeten. Oogst:
Jigglypuff (2x)
Seaking
Caterpie (6x)
Vulpix
Horsea
Nidoran mannetje
Nidoran vrouwtje (6x)
Oddish (6x)
Paras (2x)
Eevee (4x)
Slowpoke (4x)
Magicarp (7x)
Psyduck (6x)
Clefairy (6x)
Bellsprout
Poliwag (8x)
Goldeen (4x)
Tentacool
Staryu (2x)
Tentacruel
Poliwhirl
Geodude
Ponyta![]()
Jynx
Shellder
Exeggcute
Ekans
Venonat
Gastly
Ik kan tevreden te bedde gaan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net op de fiets voor het eerst een Slowpoke tegen gekomen, ongeveer 160CP. Pokéball, excellent throw zelfs, maar ontsnapt en rent meteen weg.
Ik keek gisterenavond nog even op Pokevision en zag dat er eentje op 3 minuten lopen van mijn huis zat... alleen zat hij er nog een seconde of 20, dus ik ben maar niet de regen in gegaanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:01 schreef Toekito het volgende:
Snorlex kwam ik bij Schiedam CS een paar x in het wild tegen.
Oddish (6x)quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:05 schreef Loux het volgende:
Sowieso productief middagje gehad. Bij de Steile Tuin in Sonsbeek gezeten. Oogst:
Jigglypuff (2x)
Seaking
Caterpie (6x)
Vulpix
Horsea
Nidoran mannetje
Nidoran vrouwtje (6x)[quote]Op vrijdag 29 juli 2016 00:05 schreef Loux het volgende:
Jigglypuff (2x)
Seaking
Caterpie (6x)
Vulpix
Horsea
Nidoran mannetje
Nidoran vrouwtje (6x)
Oddish (6x)
Paras (2x)
Eevee (4x)
Slowpoke (4x)
Magicarp (7x)
Psyduck (6x)
Clefairy (6x)
Bellsprout
Poliwag (8x)
Goldeen (4x)
Tentacool
Staryu (2x)
Tentacruel
Poliwhirl
Geodude
Ponyta![]()
Jynx
Shellder
Exeggcute
Ekans
Venonat
Gastly
Werkt je GPS wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:02 schreef Allures het volgende:
Nog meer mensen die midden in een meer lijken te staan als ze het spel openen? Ik nu al 2x
Heeeeel af en toe, alleen dan zegt hij heel kort "GPS location not found" en daarna sta ik weer op de juiste plek.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:02 schreef Allures het volgende:
Nog meer mensen die midden in een meer lijken te staan als ze het spel openen? Ik nu al 2x
alleen als hij zn gps kwijt is idd.. zodra ik signaal krijg vliegt ie naar landquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:02 schreef Allures het volgende:
Klopt ja, maar serieus, als je zo dicht bij Rotterdam zit moet je echt niet klagen over het aantal pokestops.. Het is daar een walhalla wat dat betreftquote:Op vrijdag 29 juli 2016 05:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rotterdam airport heeft maar 1 pokestop
nee mijn gewone internetgebruik is veel erger. Maar dat is wel hoog omdat ik veel buiten ben. Maar dat zou ik in de zomer sowieso zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:19 schreef GwaiLow het volgende:
Vergt Pokemon Go nou erg veel van jullie 3G of 4G databundel? Want je bent er toch veel buiten mee bezig zonder wifi.
Ik durf nog niet te kijken wat ik heb verbruikt.... wat data/energy bespaart is de de regio waar je vaakt loopt te downloaden van Google maps (als je WiFi hebt) dan gebruikt de app deze info ipv google mapsquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:19 schreef GwaiLow het volgende:
Vergt Pokemon Go nou erg veel van jullie 3G of 4G databundel? Want je bent er toch veel buiten mee bezig zonder wifi.
Die van mij staat vaak héél lang stil en gaat dan plots heel hard in rechte lijn rennen naar waar ik ben. Eitechnisch heel onhandig.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Door dat locatie gezeik rent mijn poppetje zich een ongeluk, terwijl ik zelf gewoon stilsta. Eitechnisch wel handig
Uurtje Spotify was erger dan hele week Pokémon.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:19 schreef GwaiLow het volgende:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Door dat locatie gezeik rent mijn poppetje zich een ongeluk, terwijl ik zelf gewoon stilsta. Eitechnisch wel handig
Ik denk toeval, of je hebt die lure naast een kanaal o.i.d. gezetquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:31 schreef MeneerLogica het volgende:
Even een vraagje;
Wij doen vaak met een groepje in de avond na het sporten even ergens een lure. 9 v/d 10 keer komen er pidgeys en weedles uit. Maar gister zaten we in de auto terwijl het regende en kwamen er alleen maar waterpokemon;
Poliwag
Goldeen
Goldeen
Poliwag
Psyduck
Poliwhirl
Psyduck
Is dit stom toeval of is het inderdaad zo dat er met zware regenval veel waterpokemon komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:55 schreef raptorix het volgende:
Gister weinig bijzonders, maar had wel andere leuke vangst.Nice. Al heb je dat zelf ingelegd natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:55 schreef raptorix het volgende:
Gister weinig bijzonders, maar had wel andere leuke vangst.Zo hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je jarenlang niets gemeld of is dit verbruik van vorige bewoners of heb je een kasteel en besloten alleen nog de open haard te gebruiken of...of... zoveel vragen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, ik had iets van 10 jaar mijn gasmeterstand niet doorgegeven, maar ik heb daarvan 9 jaar electrisch gekookt, en max 3 keer per jaar de kachel aanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey!Heb je jarenlang niets gemeld of is dit verbruik van vorige bewoners of heb je een kasteel en besloten alleen nog de open haard te gebruiken of...of... zoveel vragen.
Nog netjes dan dat ze tot ze ver terug gaan. De meesten zetten de max op 2 jaar terug en gooien het op controle plicht...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, ik had iets van 10 jaar mijn gasmeterstand niet doorgegeven, maar ik heb daarvan 9 jaar electrisch gekookt, en max 3 keer per jaar de kachel aan
Maar laatst heb ik de stand doorgegeven omdat ze het wilden weten, dus vandaar
Ja het was echt super leuk! Bazenbedrijf.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Topshow in Avifauna gisteren
Dat heb jij dadelijk een mooi leger opgebouwd!quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
Volgens mij staat mijn kantoor op een Eevee spawnpoint want ik vang er elke dag wel een stuk of 6, dacht dat ze supercommon waren. (na Pidgeys en Rattattas de meest voorkomende hier)
Dikke promotie natuurlijk, 20-30ers komen daar niet zo maar. En horeca was openquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:08 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja het was echt super leuk! Bazenbedrijf.
Gek wel dat ze geen geld vroegen.
Denk alleen niet dat veel mensen iets gekocht hebben. Iedereen ging als een gek Pokemon vangenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dikke promotie natuurlijk, 20-30ers komen daar niet zo maar. En horeca was open
Wat voor actie was er precies?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat veel mensen iets gekocht hebben. Iedereen ging als een gek Pokemon vangen
Niet dat ik echt opgelet heb, heb bijna alleen mijn foon gezien
Florafauna had gisteren een event. Ze hebben zo'n 15 stops in hun park en die hebben tussen 7 en 9 vrijwel de hele tijd als lure aangestaanquote:
Dan heb ik je afgelopen week vast wel een keer gezien. Mijn favoriete chill dn vang spot.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:05 schreef Loux het volgende:
Jigglypuff (2x)
Seaking
Caterpie (6x)
Vulpix
Horsea
Nidoran mannetje
Nidoran vrouwtje (6x)
Oddish (6x)
Paras (2x)
Eevee (4x)
Slowpoke (4x)
Magicarp (7x)
Psyduck (6x)
Clefairy (6x)
Bellsprout
Poliwag (8x)
Goldeen (4x)
Tentacool
Staryu (2x)
Tentacruel
Poliwhirl
Geodude
Ponyta![]()
Jynx
Shellder
Exeggcute
Ekans
Venonat
Gastly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit incense gebruikt maar ik ben hier dus ook bang voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:34 schreef RRuben het volgende:
Beste incense ooit gehad net! 3 Rattata's waarvan er 1'tje ontsnapte en 2 Pidgeys
Hou er rekening mee dat als je Incense gebruikt je wel moet lopen, dit zorgt ervoor dat er veel meer Pokemons spawnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit incense gebruikt maar ik ben hier dus ook bang voor.
Ik heb gelezen dat je ook echt moet rondlopen met een inscence, dan zou je "1 Pokémon extra tegen komen per 200 meter" Maar tot op heden heb ik ook alleen maar poep gekregen van een inscence...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit incense gebruikt maar ik ben hier dus ook bang voor.
Hmm wachten met een insence bij 3 pokestops die elke een lure hebben is dus een verspilling van een insence?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat als je Incense gebruikt je wel moet lopen, dit zorgt ervoor dat er veel meer Pokemons spawnen.
Jij ook al? Die van mij kwam uit een ei <3 <3quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb vanochtend Porygon gevangen. Hij is maar 23 cp maar what the hell, het is een Porygon.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat als je Incense gebruikt je wel moet lopen, dit zorgt ervoor dat er veel meer Pokemons spawnen.
Bedankt voor het advies.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:01 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je ook echt moet rondlopen met een inscence, dan zou je "1 Pokémon extra tegen komen per 200 meter" Maar tot op heden heb ik ook alleen maar poep gekregen van een inscence...
Ga met je kids het park in, als goede vader dat je bent... laat je hun lekker spelen en jij kan ook Pokémon vangen! win-win!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zonet een bellsprout gevangen hier thuis op de bank
Ja ook ik moet er ook aan geloven nadat mijn zwager ermee aan kwam en hier sinds woensdag zijn.
Best grappig dit spel, ben nu lv9 maar ben niet volop actief gezien ik ook 2 kinderen heb
Ik zie ook best vaak een Onyx bij rembrandtplein in de buurt. Dan baal ik weer dat ik er te ver vanaf benquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:15 schreef raptorix het volgende:
NU EEN SNORLAX OP MUSEUMPLEIN, NOG 8 MINUTEN!
Ga van het weekend posten op mijn racefietsquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie ook best vaak een Onyx bij rembrandtplein in de buurt. Dan baal ik weer dat ik er te ver vanaf ben
*wacht op NY taferelen in Nederland* Daar door een Vapareon, hier een Snorlax?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:15 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er 5 KM vandaanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:20 schreef Redbullkid het volgende:
Voor Snorlax zou ik wel een sprintje trekken hoor
De hond van een vriendin van me heeft nog nooit zoveel gelopen in zijn leven als de afgelopen 3 weken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ga met je kids het park in, als goede vader dat je bent... laat je hun lekker spelen en jij kan ook Pokémon vangen! win-win!
Als ik een goeie vader ben geniet ik van de spelende kinderen en doe ik meequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ga met je kids het park in, als goede vader dat je bent... laat je hun lekker spelen en jij kan ook Pokémon vangen! win-win!
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik een goeie vader ben geniet ik van de spelende kinderen en doe ik mee![]()
Ik ken mensen die hun kinderen overal mee naar toenemen, geloof me het ziet er niet uit en vooral niet als je kijkt hoe de kinderen erbij lopen.
Nee voor mij is dit meer voor vrije tijd
Klopt maar dan geniet ik meer dan dat ik op mijn telefoon naar pokemon ga jagenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Met je kinderen is toch vrije tijd
Jij hebt geen kinderen denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Met je kinderen is toch vrije tijd
jawel. Ik heb dat alleen nooit als werk gezien, een rondje met ze lopen of naar de speeltuin gaanquote:
je zei t gewoon raarquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt maar dan geniet ik meer dan dat ik op mijn telefoon naar pokemon ga jagen![]()
Maar goed dat is mijn mening natuurlijk
Zondequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:55 schreef Luppie0110 het volgende:
Twee 10 km eitjes; twee keer Onix 400 cp.
Nice, ik heb snorlax nog nooit op de radar gezien in Enschede, laat staan in het wild tegengekomenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:15 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nu net een weedle uit een 5k eggquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:55 schreef Luppie0110 het volgende:
Twee 10 km eitjes; twee keer Onix 400 cp.
Ach misschien heb ik het wel verkeerd verwoordquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zei t gewoon raar![]()
Ik nam weleens n boek mee naar de speeltuin ofzo
Godsamme zegquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:06 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb een leuk liedje voor jullie gemaakt, hoop dat jullie het mooi vinden
Gr gr
Altijd blijven lopen. Eierenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zijn de beste plekken in Amsterdam om te gaan zitten?
Gelukkig wel, anders viel er nooit iets te vangen in de buurt van mijn werkquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel handig dat de pokemon's ook midden op industrie terreinen verschijnen
[ afbeelding ]
Als je naar Schiphol komt kunnen we samen Pokemon vangenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef GwaiLow het volgende:
Moet je even wachten tot 30 sept. Dan ben ik erquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je naar Schiphol komt kunnen we samen Pokemon vangen
Ik was eigenlijk van plan om zo de trein naar huis te pakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot 30 sept. Dan ben ik er
Museumplein, Sloterdijk station, en in Vondelpark permanent een hele grote groep lures.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef GwaiLow het volgende:
Zo had ik in een vermoeide status mijn lucky egg aangezet om daarna mijn Pokémon te transferen ipv evolven... -_-quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:
HOERRRRRRrrrrrrrrrrrrrrr
Dat je dan je kleine zubat wil transferen, maar per ongeluk je 800CP Golbat klikt. Die lijken zo enorm op elkaar qua plaatje en ze stonden gesorteerd op # en dus naast elkaar
Was m'n op 1 na hoogste
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om zo de trein naar huis te pakken
level 21 bijna en ook ik nog 0 10km eieren.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef So_Surreal het volgende:
Eerst tot level 21 nog nooit een 10KM egg gevonden, nu ben ik bijna level 22 en heb ik er 5 gevonden
165cp?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:35 schreef Ferdii het volgende:
hoe hoog moet je magicarp zijn om een 1700/1800 cp gyarados te creeren?
http://pokefind.co/evolution.phpquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:35 schreef Ferdii het volgende:
hoe hoog moet je magicarp zijn om een 1700/1800 cp gyarados te creeren?
Het laatste, ik vind het op het randje, aangezien de proximity die de eerste dagen wel werkte nu niet meer werkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:45 schreef probeer het volgende:
Ok, vraagje ... die pokevision site/app .. is dat een crowd sourced map (maw, users geven aan waar iets gespawned is, zodat andere users de pokemon ook kunnen vangen) of is dat een of ander script wat de locaties van de servers jat? (wss dmv spoofing door dummy accounts)
In het 1e geval, geweldig initiatief. In het tweede geval, zien jullie dat dan niet gewoon als cheaten?
In dat geval, ja dan vind ik het ook gewoon cheaten. Dat de tracker het niet doet is gewoon een slecht excuus.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het laatste, ik vind het op het randje, aangezien de proximity die de eerste dagen wel werkte nu niet meer werkt.
Dat laatste is dan ook totaal iets anders. Vanaf je bureaustoel alles wat er op de wereld te krijgen is kunnen vangen, of alleen weten waar iets zit en dan alsnog zelf (en op tijd!) naar die plek lopen/fietsen en dan nog hopen dat het je lukt om 'm te vangen vind ik twee heel verschillende dingen. Of je die info nou van een kaart haalt, of van je locale-fb groep bijvoorbeeld... Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:48 schreef probeer het volgende:
[..]
In dat geval, ja dan vind ik het ook gewoon cheaten. Dat de tracker het niet doet is gewoon een slecht excuus.
Goede reden om het niet te gebruiken dus.
Edit: En nogal hypocriet dat dat dan door vele users hier volop gebruikt wordt, maar men wel afgeeft op 'zelf spoofen'.
Ik vind cheaten met je eigen GPS en thuis vanuit je stoel spelen nog echt wel wat anders dan opzoeken op een electronische kaart en er dan alsog fysiek heen gaan om 'm te vangen. Persoonlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:48 schreef probeer het volgende:
[..]
In dat geval, ja dan vind ik het ook gewoon cheaten. Dat de tracker het niet doet is gewoon een slecht excuus.
Goede reden om het niet te gebruiken dus.
Edit: En nogal hypocriet dat dat dan door vele users hier volop gebruikt wordt, maar men wel afgeeft op 'zelf spoofen'.
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:56 schreef Loux het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook totaal iets anders. Vanaf je bureaustoel alles wat er op de wereld te krijgen is kunnen vangen, of alleen weten waar iets zit en dan alsnog zelf (en op tijd!) naar die plek lopen/fietsen en dan nog hopen dat het je lukt om 'm te vangen vind ik twee heel verschillende dingen. Of je die info nou van een kaart haalt, of van je locale-fb groep bijvoorbeeld... Wat is het verschil?
De wijze waarop gecheat wordt is hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:56 schreef Loux het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook totaal iets anders. Vanaf je bureaustoel alles wat er op de wereld te krijgen is kunnen vangen, of alleen weten waar iets zit en dan alsnog zelf (en op tijd!) naar die plek lopen/fietsen en dan nog hopen dat het je lukt om 'm te vangen vind ik twee heel verschillende dingen. Of je die info nou van een kaart haalt, of van je locale-fb groep bijvoorbeeld... Wat is het verschil?
Ah, dus je schuift je verantwoordelijkheid van het gebruiken van de uitkomsten van het cheaten, af op degene die daadwerkelijk het cheaten/scannen faciliteert?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind cheaten met je eigen GPS en thuis vanuit je stoel spelen nog echt wel wat anders dan opzoeken op een electronische kaart en er dan alsog fysiek heen gaan om 'm te vangen. Persoonlijk.
Ik geloof niet dat de kaart zo werkt als jij nu schetst, maar dat terzijde. Bovendien is het idee voor een spawn-kaart oorspronkelijk van Niantic zelf. Ik heb al gezegd waarom ik het niet als cheaten zie, of in ieder geval in veeeeel mindere mate. Maar als jij het verschil niet ziet, ga ik daar geen ellenlange discussie over aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:00 schreef probeer het volgende:
[..]
De wijze waarop gecheat wordt is hetzelfde.
De een gebruikt zijn eigen account wanneer hij zijn eigen gps-locatie verandert (wat niet mag) om zo ook daadwerkelijk zelf op een andere locatie te verschijnen.
De ander gebruikt (meerdere?) dummy accounts die constant van locatie wisselen, om de scan-uitkomsten door te geven aan de echte account van de speler.
GPS locatie veranderen mag niet. Hoe is dat tweede dan 'geen cheaten'?
Voor de gameboy games zijn er zelfs officiele guides die aangeven waar welke pokemon zitten. Dus in de gedachtegang van de game valt dit wel mee hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah, dus je schuift je verantwoordelijkheid van het gebruiken van de uitkomsten van het cheaten, af op degene die daadwerkelijk het cheaten/scannen faciliteert?
Pokevision is een cheat-functie, en jij bent toch echt degene die daar gebruik van maakt.
Wat is het verschil? crowd sourced informatie (zoals de fb groep) zal altijd incompleet zijn of achter de feiten aanlopen omdat spelers er niet altijd optijd bij zijn of uberhaupt de spawns doorgeven.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:56 schreef Loux het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, jij wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat is het verschil? crowd sourced informatie (zoals de fb groep) zal altijd incompleet zijn of achter de feiten aanlopen omdat spelers er niet altijd optijd bij zijn of uberhaupt de spawns doorgeven.
Pokevision jat gewoon spawn-data van de servers, middels gps-spoofing door dummy accounts.
Nogal een enorm verschil.
Zo werkt hij dus wel. Verdiep je dan iig in hoe iets werkt voordat je het gebruikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:02 schreef Loux het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de kaart zo werkt als jij nu schetst, maar dat terzijde. Bovendien is het idee voor een spawn-kaart oorspronkelijk van Niantic zelf. Ik heb al gezegd waarom ik het niet als cheaten zie, of in ieder geval in veeeeel mindere mate. Maar als jij het verschil niet ziet, ga ik daar geen ellenlange discussie over aan.
"Er bestaan andere manieren van valsspelen / walkthroughs, dus dan is dit niet zo erg?" Geweldig argument.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:02 schreef videonatic het volgende:
[..]
Voor de gameboy games zijn er zelfs officiele guides die aangeven waar welke pokemon zitten. Dus in de gedachtegang van de game valt dit wel mee hoor.
Ik schuif helemaal niks af.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah, dus je schuift je verantwoordelijkheid van het gebruiken van de uitkomsten van het cheaten, af op degene die daadwerkelijk het cheaten/scannen faciliteert?
Pokevision is een cheat-functie, en jij bent toch echt degene die daar gebruik van maakt.
Niet direct nee. Indirect wel; anderen spelen vals en halen daar voordeel uit tov users die dat niet doen.quote:
Dit dus. Speel jij het spel lekker zoals jij het wil en laat anderen het op hun manier doen. Leven en laten leven zeg. Ik ben nog steeds halve dagen buiten en spreek op spawnpunten van leuke Pokémon veel gezellige en enthousiaste mensen; dat lijkt me waar het uiteindelijk allemaal om gaat.quote:
De een gaat nog wel daadwerkelijk fysiek op pad om te zoeken. De ander doet dat niet en regelt z'n telefoon zo in dat het lijkt alsof ie dat doet. Wereld van verschil.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:00 schreef probeer het volgende:
[..]
De wijze waarop gecheat wordt is hetzelfde.
De een gebruikt zijn eigen account wanneer hij zijn eigen gps-locatie verandert (wat niet mag) om zo ook daadwerkelijk zelf op een andere locatie te verschijnen.
De ander gebruikt (meerdere?) dummy accounts die constant van locatie wisselen, om de scan-uitkomsten door te geven aan de echte account van de speler.
GPS locatie veranderen mag niet. Hoe is dat tweede dan 'geen cheaten'?
Dat is dus mijn hele punt: Pokevision maakt ook gebruik van nep-gps om aan hun spawn-data te komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schuif helemaal niks af.
Ik vind het gebruik van nep GPS vele malen ergen dan t gebruik van pokevision of pokewhere.
Ik. Persoonlijk. Ik.
Doe even de nerd-rage uit aub.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is dus mijn hele punt: Pokevision maakt ook gebruik van nep-gps om aan hun spawn-data te komen.
Het verschil met zelf een script draaien is dat diegene dan daadwerkelijk zelf moeite moet doen en zelf een ban riskeert.
Pokevision is niets meer dan gebruik maken van een cheat-service zonder het risico van zelf cheaten.
Net zoals users er voordeel uit halen door bij grote plaatsen te wonen met heel veel pokestops en spawns waar regelmatig goede pokemon zijn te vinden. Als je daar niet woont dan ben je dus veroordeeld tot het vangen van pidgeys, weedles en ratatas.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet direct nee. Indirect wel; anderen spelen vals en halen daar voordeel uit tov users die dat niet doen.
Niet mee eensquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is dus mijn hele punt: Pokevision maakt ook gebruik van nep-gps om aan hun spawn-data te komen.
Het verschil met zelf een script draaien is dat diegene dan daadwerkelijk zelf moeite moet doen en zelf een ban riskeert.
Pokevision is niets meer dan gebruik maken van een cheat-service zonder het risico van zelf cheaten.
Ja, leuk. Maar zo werkt het niet wanneer er een competitief aspect aan vast zit (of komt te zitten). Dan hebben andere spelers dus gewoon een bepaald voordeel (sterkere en/of meer zeldzame pokemon).quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:06 schreef Loux het volgende:
[..]
Dit dus. Speel jij het spel lekker zoals jij het wil en laat anderen het op hun manier doen. Leven en laten leven zeg. Ik ben nog steeds halve dagen buiten en spreek op spawnpunten van leuke Pokémon veel gezellige en enthousiaste mensen; dat lijkt me waar het uiteindelijk allemaal om gaat.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:45 schreef probeer het volgende:
Ok, vraagje ... die pokevision site/app .. is dat een crowd sourced map (maw, users geven aan waar iets gespawned is, zodat andere users de pokemon ook kunnen vangen) of is dat een of ander script wat de locaties van de servers jat? (wss dmv spoofing door dummy accounts om zo een groot gebied te kunnen scannen)
In het 1e geval, geweldig initiatief. In het tweede geval, zien jullie dat dan niet gewoon als cheaten?
Dan zul je nog steeds sites hebben waarbij users zelf hun sightings opgeven.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:09 schreef raptorix het volgende:
Overigens verwacht ik dat in de volgende update de data encrypted is, en dat sites als pokevision niet meer werken.
Pokevision laat ook pokemons zien die al weg zijn. Je zou pokewhere moeten gebruiken, zij laten uitsluitend pokemons zien die er zijn inclusief hoelang ze er nog zijn. Het is ook gekoppeld aan Google maps, je klikt een pokemon aan en google maps brengt je er naar toe. Ik vind die app veel beter dan pokevisionquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:09 schreef Igen het volgende:
Ik heb dat Pokevision nu een paar keer geprobeerd en er lijkt geen reet te kloppen van wat ze daar op de kaart aangeven.
Newsflash: het is maar een spelletje. Je draaft door. Daaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar zo werkt het niet wanneer er een competitief aspect aan vast zit (of komt te zitten). Dan hebben andere spelers dus gewoon een bepaald voordeel (sterkere en/of meer zeldzame pokemon).
Of zou je ook tegen een wielrenner zeggen dat hij gewoon zijn eigen ding moet doen, want hij heeft er toch geen last van dat anderen doping gebruiken?
IRL verteld worden dat op locatie x een pokemon zit, vind jij hetzelfde als zelf op een kaart kijken die gegenereerd wordt dmv cheaten?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De een gaat nog wel daadwerkelijk fysiek op pad om te zoeken. De ander doet dat niet en regelt z'n telefoon zo in dat het lijkt alsof ie dat doet. Wereld van verschil.
Dat gebruik van pokevision/pokewhere is in principe hetzelfde als dat je van een sue rhoort "daar bij t park onder de brug zit een Jynx". En dan ga je er alsnog zelf fysiek heen om hem te vangen, want niet eens altijd lukt.
Dat jij daar geen verschil in ziet vind ik raar.
Precies, daar heb ik dus ook last van. Ik ben bijna 25 en de enige goede pokemon die ik heb gevonden zonder de hulp van pokewhere was een Slowbro die bij een pokestop kwam. En ik heb honderden kilometers rondgereden op zoek naar pokemonsquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:11 schreef Nutricia het volgende:
Hier in een kleine stad (officieel een dorp trouwens) is Pokemon Go weinig aan zonder de live map of Pokevision. Je wilt ook wat andere pokemon vinden. Met alleen rondlopen raak je alleen maar gefrustreerd omdat die stapjes niet werken.
Ik gebruik het dus wel af en toe. Maar gewoon random wat rondlopen doe ik ook nog steeds.
En omdat er een wereld van verschil tussen zit vind de ene het minj-cheaten niet zo erg als het mega-cheaten. What's so hard to understand?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:12 schreef probeer het volgende:
[..]
IRL verteld worden dat op locatie x een pokemon zit, vind jij hetzelfde als zelf op een kaart kijken die gegenereerd wordt dmv cheaten?
Toegegeven, er zit inderdaad een wereld van verschil tussen er zelf heen lopen, en achter je pc kunnen blijven zitten. Maar dat verandert er niets aan dat je dus in beide gevallen gebruik maakt van cheat-software via een manier die door de makers als verboden gezien wordt.
Newsflash: Nobody gives a fuck.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:15 schreef probeer het volgende:
Ok dan. Prima als men dat wilt gebruiken. Doe je ding. Maar durf dan iig toe te geven dat je aan het cheaten bent ipv dat gedoe met die zwakke excuses.
Durf het er dan ook gewoon bij te zetten wanneer je een screenshot van je zojuist super-zeldzaam gevangen blastoise post. "Ik heb hem gevangen door op te zoeken waar hij spawnt en er heen te fietsen".
Blijft valsspelen. Veel plezier er mee, maar geef dan gewoon eerlijk toe dat je vals speelt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En omdat er een wereld van verschil tussen zit vind de ene het minj-cheaten niet zo erg als het mega-cheaten. What's so hard to understand?Gaan we t nu over semantics hebben?
Mjah, trieste ontwikkeling die het belangrijkste aspect van het spel totaal verneukt. Ben er trots op zou ik zeggen.quote:
Vervelend soms he autisme.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, trieste ontwikkeling die het belangrijkste aspect van het spel totaal verneukt. Ben er trots op zou ik zeggen.
Stel je aan johquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, trieste ontwikkeling die het belangrijkste aspect van het spel totaal verneukt. Ben er trots op zou ik zeggen.
Als jij dat wil:quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijft valsspelen. Veel plezier er mee, maar geef dan gewoon eerlijk toe dat je vals speelt.
Ik heb het grootste deel van mijn pokemon-jacht doorgebracht in het dorp van mijn ouders. Ben zelfs nog naar een nabij gelegen natuurgebied gefietst om er achter te komen dat er geen enkele pokemon spawnt. Millingen aan de rijn. Zoek maar leuk op met je cheat wat daar allemaal spawnt: geen fuck.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:16 schreef Nutricia het volgende:
Ga jij dan ook bij elke rare pokemon zeggen; Ja, ik woon in een grote stad, dus die spawnt hier best vaak dus zo moeilijk was het ook weer niet?
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van mijn pokemon-jacht doorgebracht in het dorp van mijn ouders. Ben zelfs nog naar een nabij gelegen natuurgebied gefietst om er achter te komen dat er geen enkele pokemon spawnt. Millingen aan de rijn. Zoek maar leuk op met je cheat wat daar allemaal spawnt: geen fuck.
En dat er in kleine dorpen weinig spawnt klopt idd niet helemaal. Maar ja, om die fout van de makers dan aan te grijpen om zelf vals te gaan spelen .. beetje zwak.
Geweldig die omgekeerde wereld. Ik ben de autist omdat ik niet meega (en afgeef op) massaal valsspelen. Of je durft gewoon eerlijk naar je eigen gedrag te kijken?quote:
Als je daar woont verdien je het ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van mijn pokemon-jacht doorgebracht in het dorp van mijn ouders. Ben zelfs nog naar een nabij gelegen natuurgebied gefietst om er achter te komen dat er geen enkele pokemon spawnt. Millingen aan de rijn. Zoek maar leuk op met je cheat wat daar allemaal spawnt: geen fuck.
En dat er in kleine dorpen weinig spawnt klopt idd niet helemaal. Maar ja, om die fout van de makers dan aan te grijpen om zelf vals te gaan spelen .. beetje zwak.
Danku. Maar blijkbaar ben ik een autist en zeikerd, omdat ik dezelfde mening bediend ben.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die cheat app is trouwens echt kut. Het leuke aan dit spel is juist het verrassingselement dat je ineens een zeldzame tegenkomt. Er zijn zelfs mensen die op die app kijken en dan met hun auto naar de zeldzame gaan rijden
Favo forum Klaagbaak. Ik zou er ff een topic over gaan openen daar.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Geweldig die omgekeerde wereld. Ik ben de autist omdat ik niet meega (en afgeef op) massaal valsspelen. Of je durft gewoon eerlijk naar je eigen gedrag te kijken?
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Durf ik wel, maar het is cheating-(very)light. Ik vind het niet zwaar genoeg om wakker van te liggen. En om nog maar wat goed te praten, het is een beetje als fietser in de Tour de France zijn, iedereen doet het.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Geweldig die omgekeerde wereld. Ik ben de autist omdat ik niet meega (en afgeef op) massaal valsspelen. Of je durft gewoon eerlijk naar je eigen gedrag te kijken?
Nooit dus?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die cheat app is trouwens echt kut. Het leuke aan dit spel is juist het verrassingselement dat je ineens een zeldzame tegenkomt. Er zijn zelfs mensen die op die app kijken en dan met hun auto naar de zeldzame gaan rijden
*kuch*downloaden*kuch*quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Danku. Maar blijkbaar ben ik een autist en zeikerd, omdat ik dezelfde mening bediend ben.
Want valsspelen is ok als iedereen het massaal doet. Over de teloorgang van moraliteit gesproken. Iets doen wat niet mag is natuurlijk prima wanneer iedereen het doet. Zou een fucking mooie wereld worden.
(ja, ik draaf een beetje door)
Jup. Ik zal er over op houden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Favo forum Klaagbaak. Ik zou er ff een topic over gaan openen daar.
• We hebben t aangehoord.
• We hebben t ter kennisgeving aangenomen.
• We weten hoe je er over denkt.
• Jij weet hoe wij er over denken.
• We denken verschillend.
• We beledigen de persoon die zich wel aan de regels houdt.
Kunnen we nu weer door?
Slecht gedrag goedpraten door ander slecht gedrag aan te halen. Bravo.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kuch*downloaden*kuch*
*kuch*deAppalopjetelefoonhebbenvoordeofficielerelease*kuch*
Oneerlijkvoordeel op eerlijke spelers -> Cheater!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kuch*deAppalopjetelefoonhebbenvoordeofficielerelease*kuch*
Ligt een beetje aan waar je bent, op Mallorca genoeg moois tegengekomen wat je hier in Nederland amper tot niet kunt vinden. Een Golem in het wild bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nooit dus?
Dat laatste doe ik ook. Sterker nog, ik scan in nabije omgevingen om te kijken waar goede pokemons komen. Zo ben ik ook naar Soest gereden want het is daar Charmander heaven
Of omdat je autistisch reageert? Het probleem hier is niet dat de meningen zijn verdeeld over hoe eerlijk of vals het gebruik Pokevision is, maar dat jij er op een nare manier op door blijft hameren.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Sorry, was nog niet bekend wanneer ie in NL uit zou komen toen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oneerlijkvoordeel op eerlijke spelers -> Cheater!!!!!
Sure, Mister Applepolisher. Jij doet nooit iets "slechts"?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Slecht gedrag goedpraten door ander slecht gedrag aan te halen. Bravo.
+1 Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Bij mij is het geblokt op werk. Wat gebeurd er precies?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)in-pokemon-go-haalt/
Wat er gebeurt als je het hoogste level haalt
Oh ja, ik vergeet even dat toen ik het een kwartiertje geleden aanhaalde, mensen instemmend reageerden en inderdaad toegeven dat ze lichtelijk valsspelen. Ipv met halfzachte excuses en jij-bakken aan te komen zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Of omdat je autistisch reageert? Het probleem hier is niet dat de meningen zijn verdeeld over hoe eerlijk of vals het gebruik Pokevision is, maar dat jij er op een nare manier op door blijft hameren.
En het zwart-witte gezeik over "cheaten is cheaten en allemaal even erg".quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Of omdat je autistisch reageert? Het probleem hier is niet dat de meningen zijn verdeeld over hoe eerlijk of vals het gebruik Pokevision is, maar dat jij er op een nare manier op door blijft hameren.
Geen masterball zoals ze dachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:27 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Bij mij is het geblokt op werk. Wat gebeurd er precies?
Thnx
GodnondejumeteenzachteG!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:26 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Jongens, jongens, jongens laten we spreken over meer belangrijkere zaken in het leven... ik heb 396 Magikarp candies!!!! nooog heeeuuulll ff en dan boem! Gyrados!
Ik heb er nu bijna 200 volgens mij, nog heel evenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:26 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Jongens, jongens, jongens laten we spreken over meer belangrijkere zaken in het leven... ik heb 396 Magikarp candies!!!! nooog heeeuuulll ff en dan boem! Gyrados!
Godver, ik heb pas 145 candy. Welk level ben je?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:26 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet even dat toen ik het een kwartiertje geleden aanhaalde, mensen instemmend reageerden en inderdaad toegeven dat ze lichtelijk valsspelen. Ipv met halfzachte excuses en jij-bakken aan te komen zetten.
Niks. Helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:27 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Thnx
level 22 en 'n bietjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:29 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Godver, ik heb pas 145 candy. Welk level ben je?
Maar gefeliciteerd.
Je blijft lekker vast houden aan het 'een ander doet iets fout, dus dan mag ik het ook' argument. Sterk.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, Mister Applepolisher. Jij doet nooit iets "slechts"?
4 Lucky eggs? Wat de neuk? xDquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen masterball zoals ze dachten.
Overigens 4 lucky eggs ook al is er een level cap
Als ge hier 'n bietje rondlupt in Amsterdam, dan komde verrekus veul Pokémon tege, en ge kant duuzende Pokéballs per dag verzamelen als ge wilt!quote:
Nee, dat blijf ik niet. Ik noem dingen die ik zelf doe. De app al installeren voordat ie uit was, en downloaden. Ik zeg nergens "zij doen het, dus ik ook". Ik maak m'n eigen keuzes wel o.b.v. hoe erg ik t cheaten vind en moreel te verantwoorden. Voor mezelf.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Je blijft lekker vast houden aan het 'een ander doet iets fout, dus dan mag ik het ook' argument. Sterk.
Ben je een beetje users door elkaar aan t halen? Ik gaf je zelfs een statement nota benequote:Ja, ik doe wel eens iets fout. Soms heb ik daar spijt van, soms niet. Maar ik hoop dat wanneer ik er op gewezen word, ik in staat ben om ook daadwerkelijk toe te geven dat ik fout zit, ipv nogal sneu een ander op zijn/haar fouten te wijzen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:27 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Thnx
Als men gewoon eerlijk over hun lichtelijke valsspelen zou kunnen zijn, was dit hele gedoe in een paar posts afgerond. Mijn doordrammen is een reactie op het hele ontkennende smoesjes aandragen. Toegegeven, geen noodzakelijk doordrammen (ik kan er immers voor kiezen om niet nog eens te reageren) maar niet helemaal onbegrijpelijk wanneer mensen gewoon niet willen toegeven dat ze valsspelen en een oneerlijk voordeel over andere spelers behalen.quote:
Aan t plaatje te zien een lure. Tis in t Duits hequote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:35 schreef Norrage het volgende:
Wat een lockmodul?? Wat zijn uberhaupt die "module slots" die in pokestops zitten??
Duits voor Lokmodule/Lure Modules.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:35 schreef Norrage het volgende:
Wat een lockmodul?? Wat zijn uberhaupt die "module slots" die in pokestops zitten??
Dit dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan t plaatje te zien een lure. Tis in t Duits he
En die kun je dus in zo'n slot van een pokestop proppen. Dan komen er pokemon op af voor een bepaalde tijd.
Zelfde als een incense, maar die werkt persoonlijk en lures voor elke speler.
Ja, maar dat is een nasynchronisatieland, dus alle Pokemon hebben eigen namen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Wel lelijk dat Duitsland het weer in Duits moet hebben. Ziet er niet uit.
Ik zat laatst naast een fransoos te spelen, en sommige namen zijn erg tof in het frans. Helaas te lang geleden om voorbeelden te geven, dus in dat opzicht een beetje een waardeloze comment dit...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een nasynchronisatieland, dus alle Pokemon hebben eigen namen.Net als Frankrijk.
Ik ken de tekenfilm in t Engels. Zo oud ben ik al. Pre-nasynch-era!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een nasynchronisatieland, dus alle Pokemon hebben eigen namen.Net als Frankrijk.
ohja, had die vertaalslag nog niet gezien. En ik heb nog nooit een lure module opgezet. Ik begrijp het al....zijn er meer modules?quote:
Werkelijk, wie denk jij eigenlijk dat je bent? De forum-moraalpolitie? "Als men gewoon eerlijk zou zijn...." Bohboh... You're pathetic. Het is een spelletje.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Als men gewoon eerlijk over hun lichtelijke valsspelen zou kunnen zijn, was dit hele gedoe in een paar posts afgerond. Mijn doordrammen is een reactie op het hele ontkennende smoesjes aandragen. Toegegeven, geen noodzakelijk doordrammen (ik kan er immers voor kiezen om niet nog eens te reageren) maar niet helemaal onbegrijpelijk wanneer mensen gewoon niet willen toegeven dat ze valsspelen en een oneerlijk voordeel over andere spelers behalen.
Wow, je bent 31x op je fiets gesprongen zodat je nu al je blastoise hebt? Knap zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |