Wij gaan zo naar de Indiërquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
welke specificatiesquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb goed nieuws voor FOK!: Mijn terminale bejaarde PC heeft het definitief begeven.
Het slechte nieuws voor FOK! is: Dat mijn achterbuurman een paar uur bezig is geweest met een van een overleden vriend/buurman geërfde computer. Ik nu rete snel ben in de virtuele wereld. Jack uit de muzikale, door drank doordrenkte, met mooie wijven gevulde, paradijselijke Rock 'n' Roll hemel, goedkeurend toe kijkt, hoe ik weer aan m'n postgemiddelde kan gaan werken met m'n briljante posts.
mosselen/mosselsquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bbqquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
als er maar 1 iemand anders zo over denkt wordt het al een stuk minderquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Lekker opvallend. Pik ik er zo tussen uit.
Belem?quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik er was vloog ik vanuit Brasil, dat is een stuk aangenamer, klein vliegtuigje, snel afgehandeld
quote:
Typisch, negerquote:
Never underestimate how stupid the people arequote:Op donderdag 28 juli 2016 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat ze een moordende, drugs smokkelende, coke snuivende dictator hebben gekozen als president, die als ie voet aan land zet in Nederland, 6 jaar de bajes in gaat.
Het liefst heeft pa dan een iets te groot, gekreukt, glimmend pak aan. Met een iets te korte broek, witte sokken in instappers. En om het af te maken een import/export pet op.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ten eerste goedemiddag heren.
Ten tweede laatste keer dat ik naar Su ging, kon ik zo de mensen eruit pikken die van "boiti" (=platteland) zijn. Ik zag een gezin waarvan de ouders de kinderen 'bevolen hadden' om hun nette kleren en sieraden (in dit geval een paar dikke koningschakels) te dragen.
Blijft een leuk gezicht
Hier hadden vader en zoon een glimmend overhemd aanquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het liefst heeft pa dan een iets te groot, gekreukt, glimmend pak aan. Met een iets te korte broek, witte sokken in instappers. En om het af te maken een import/export pet op.
twitter:TwitterNL twitterde op donderdag 28-07-2016 om 12:10:29EMOJIS! Samen met @KNVB, @Eredivisie en jou vieren we de herstart van het ⚽️seizoen! #JCSchaal #FeyPSV #Eredivisie! https://t.co/kD0vIIYjJU reageer retweet
Dat is geen feestje waard.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:21 schreef Doublepain het volgende:
twitter:TwitterNL twitterde op donderdag 28-07-2016 om 12:10:29EMOJIS! Samen met @KNVB, @Eredivisie en jou vieren we de herstart van het ⚽️seizoen! #JCSchaal #FeyPSV #Eredivisie! https://t.co/kD0vIIYjJU reageer retweet
Nog één dag overleven beste Haags.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen doen we het rustiger aan.
Jep.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog één dag overleven beste Haags.
Ik slechts weekend in ieder geval. Weer een nieuwe kans niet helemaal naar de klote de maandag in te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Nog 1 dag en dan weekend? Of vakantie?
HOI Lange. Ik ben momenteel naar Walter Trout aan het luisteren hem kende ik nog niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meteen gekocht:
http://www.kofferstore.nl(...)l-trolley-71-cm.html
Zet 'm op.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slechts weekend in ieder geval. Weer een nieuwe kans niet helemaal naar de klote de maandag in te gaan.
[..]
HOI Lange. Ik ben momenteel naar Walter Trout aan het luisteren hem kende ik nog niet.
Komt goed met mijn goddelijke fysiek en sinds deze week de laatst overgebleven 20er binnen het bedrijf.quote:
Zo.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Typisch het volgende:
Zo.
Alle was van de vakantie is ook weer gedaan.![]()
Hallo.
hahah hihihiquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo.
De was bij je moeder of vader afgeleverd.
grapje hoor! xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |