Wat kost je dat?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
meer dan 5x75 zit je boven de 10kg.
Mijn vorige doos naar de VS was 5 flessen en dat woog 9,8
Ja, leuk voor 3 weken weg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon alleen met cabin luggage reizen.
Dat is wel minderquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij is al drie keer de buggy kwijtgeraakt. Drie keer ook dat de bus op ons moest wachten.Leuke blikken als je dan de bus in komt en lachend iedereen begroet.
Nee dat is tering gay. Heb zo'n gele band geval.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toevallig zo een band:
[ afbeelding ]
een spongebob koffer zou ik nog wel rockenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is tering gay. Heb zo'n gele band geval.
Alsof je daar geen onderbroeken kunt kopenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich, je hebt mensen die alleen onderbroeken inpakken en de rest in het land zelf halen
Dora voor mijn dochtertje. Alleen liep ik er constant meequote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Saind het volgende:
[..]
een spongebob koffer zou ik nog wel rocken
Met een rugzak en een wasmachine eens per week hou ik het wel een maand vol. Af en toe voor een paar euro gewoon t shirts kopenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich, je hebt mensen die alleen onderbroeken inpakken en de rest in het land zelf halen
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is tering gay. Heb zo'n gele band geval.
Uiteraard, maar als je 24 uur onderweg bent bijv is het toch wel lekker om nieuwe ondergoed aan te doenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof je daar geen onderbroeken kunt kopen
Dat er geen drugs bijgestopt wordt hè.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Saind het volgende:
Ik snap die mensen die hun koffer zo laten inpakken in plastic nooit echt. wat hoop je daarmee te bereiken?
Dat ze er niks in stoppenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Saind het volgende:
Ik snap die mensen die hun koffer zo laten inpakken in plastic nooit echt. wat hoop je daarmee te bereiken?
Is dat een sentiment dat leeft ja?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat er geen drugs bijgestopt wordt hè.
Gratis drugs, pure winst tochquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ze er niks in stoppen
Ik ben het slotje een keer vergeten, waren angstige momenten bij de duane kan ik je vertellenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Saind het volgende:
Al die sloten zijn echt komisch makkelijk te openenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben het slotje een keer vergeten, waren angstige momenten bij de duane kan ik je vertellen
Doen ze zo bij de douane. Helemaal met die verplichte Amerikaanse sloten die nu op koffers zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Al die sloten zijn echt komisch makkelijk te openen
Dat is wel zo, maar toch wel moeite voor de persoon, dus een kleiner kansquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Al die sloten zijn echt komisch makkelijk te openen
redelijk van overtuigd dat dat nooit gebeurt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, vanuit Costa Rica deed het halve vliegtuig dat
Prachtig volkquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef DonRaja het volgende:
Voor de gein eens naar de rij gaan kijken van de vlucht naar Suriname:
- iedereen heeft overvracht
- 'nee, wacht ik ga iets weghalen...'
- bijna niemand heeft een normale koffer
- je ziet veel met tape ingepakte albert heijn tassen
- dozen die zijn ingetapet
- zo ongeveer iedereen neemt etenswaren mee
- iedereen heeft het maximum aan alcohol bij zich
- er is altijd chaos
Ik mis het punt dat iedereen te laat incheckt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef DonRaja het volgende:
- er is altijd chaos
Toen wij met dure flessen wijn uit Bordeaux terug vlogen stond mijn vrouw er trouwens op dat we die koffer in lieten pakken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
redelijk van overtuigd dat dat nooit gebeurt.
Ik zie dat ook alleen in het oosten gebeuren. In Kiev liet ook iedereen z'n koffer inpakken. Zal iets cultureels zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen wij met dure flessen wijn uit Bordeaux terug vlogen stond mijn vrouw er trouwens op dat we die koffer in lieten pakken.
Nee, er zijn er maar een paar die komen aanrennen. Maar meestal is de rij zo lang en gaat het zo traag, dat zelfs als je een uur te laat komt, je nog steeds kunt aansluiten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis het punt dat iedereen te laat incheckt.
AH tassenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef DonRaja het volgende:
- er is altijd chaos
Ten eerste goedemiddag herenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:53 schreef DonRaja het volgende:
- er is altijd chaos
Jammer dat ze een moordende, drugs smokkelende, coke snuivende dictator hebben gekozen als president, die als ie voet aan land zet in Nederland, 6 jaar de bajes in gaat.quote:
de laatste keer dat ik er was vloog ik vanuit Brasil, dat is een stuk aangenamer, klein vliegtuigje, snel afgehandeldquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ten eerste goedemiddag heren.
Ten tweede laatste keer dat ik naar Su ging, kon ik zo de mensen eruit pikken die van "boiti" (=platteland) zijn. Ik zag een gezin waarvan de ouders de kinderen 'bevolen hadden' om hun nette kleren en sieraden (in dit geval een paar dikke koningschakels) te dragen.
Blijft een leuk gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |