Ja donranja, in wat wil je het nou wijzigen? Godverdomme zegquote:
Beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja donranja, in wat wil je het nou wijzigen? Godverdomme zeg
Volgens mij heb ik de laatste drie.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:21 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie dat ze de 2011 niet meer hebben trouwens.
http://www.dorst.be/huis-van-de-geuze/horal
Maar dan betaal je 47 euro verzendkostenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon laten opsturen. Heb ik ook laten doen naar Saind.
http://www.dorst.be/huis-van-de-geuze
Maleisië. Nee, uiteindelijk meegegeven met een collega.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de laatste drie.
Had je ze nog iets laten opsturen naar singapore of wat was 't?
26quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar dan betaal je 47 euro verzendkosten
Welke? die '99 belle vue?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maleisië. Nee, uiteindelijk meegegeven met een collega.
Nee, heb uiteindelijk de Westvleteren 12 gestuurd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke? die '99 belle vue?
Durfde ik toen niet aan, schijnt dat sommige flessen heel goed zijn en dat andere echt naar zuiver aceton smaken
Altijd een goedequote:Op donderdag 28 juli 2016 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, heb uiteindelijk de Westvleteren 12 gestuurd.
Oh zou kunnen, ik heb er 3 verstuurd toen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor 5 flessen, als je meer doet kom je al weer 20 euro duurder uit.
meer dan 5x75 zit je boven de 10kg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor 5 flessen, als je meer doet kom je al weer 20 euro duurder uit.
Ja hoiquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk dit. Niemand reageert. Goed dan doe ik het maar.
HEY HAAGS!!!!![]()
Wel belangrijk, ik heb weleens een halfuur op schiphol gestaan omdat ik mijn koffer niet meer kon herkennen tussen de anderenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso, waarom zou je een onderscheidende koffer willen. Het is een koffer ffs. Het enige dat van belang is is hoeveel erin kan
Opperkleurder heeft nog leuke stickers voor op je backpack. .quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:37 schreef Saind het volgende:
Ik heb gewoon een backpack. Zie je altijd
Gewoon alleen met cabin luggage reizen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel belangrijk, ik heb weleens een halfuur op schiphol gestaan omdat ik mijn koffer niet meer kon herkennen tussen de anderen
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon alleen met cabin luggage reizen.
Bij mij is al drie keer de buggy kwijtgeraakt. Drie keer ook dat de bus op ons moest wachten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel belangrijk, ik heb weleens een halfuur op schiphol gestaan omdat ik mijn koffer niet meer kon herkennen tussen de anderen
Ik heb altijd zo'n gekleurde band om mijn koffer heen zitten. Herken hem altijd wel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken het, iedereen wenst je dan echt letterlijk de tering.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij is al drie keer de buggy kwijtgeraakt. Drie keer ook dat de bus op ons moest wachten.Leuke blikken als je dan de bus in komt en lachend iedereen begroet.
Toevallig zo een band:quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n gekleurde band om mijn koffer heen zitten. Herken hem altijd wel.
of dat jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of dat jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n gekleurde band om mijn koffer heen zitten. Herken hem altijd wel.
Wat kost je dat?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
meer dan 5x75 zit je boven de 10kg.
Mijn vorige doos naar de VS was 5 flessen en dat woog 9,8
Ja, leuk voor 3 weken weg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is wel minderquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij is al drie keer de buggy kwijtgeraakt. Drie keer ook dat de bus op ons moest wachten.Leuke blikken als je dan de bus in komt en lachend iedereen begroet.
Nee dat is tering gay. Heb zo'n gele band geval.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toevallig zo een band:
[ afbeelding ]
een spongebob koffer zou ik nog wel rockenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is tering gay. Heb zo'n gele band geval.
Alsof je daar geen onderbroeken kunt kopenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich, je hebt mensen die alleen onderbroeken inpakken en de rest in het land zelf halen
Dora voor mijn dochtertje. Alleen liep ik er constant meequote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Saind het volgende:
[..]
een spongebob koffer zou ik nog wel rocken
Met een rugzak en een wasmachine eens per week hou ik het wel een maand vol. Af en toe voor een paar euro gewoon t shirts kopenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich, je hebt mensen die alleen onderbroeken inpakken en de rest in het land zelf halen
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is tering gay. Heb zo'n gele band geval.
Uiteraard, maar als je 24 uur onderweg bent bijv is het toch wel lekker om nieuwe ondergoed aan te doenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof je daar geen onderbroeken kunt kopen
Dat er geen drugs bijgestopt wordt hè.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Saind het volgende:
Ik snap die mensen die hun koffer zo laten inpakken in plastic nooit echt. wat hoop je daarmee te bereiken?
Dat ze er niks in stoppenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Saind het volgende:
Ik snap die mensen die hun koffer zo laten inpakken in plastic nooit echt. wat hoop je daarmee te bereiken?
Is dat een sentiment dat leeft ja?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat er geen drugs bijgestopt wordt hè.
Gratis drugs, pure winst tochquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ze er niks in stoppen
Ik ben het slotje een keer vergeten, waren angstige momenten bij de duane kan ik je vertellenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:43 schreef Saind het volgende:
Al die sloten zijn echt komisch makkelijk te openenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben het slotje een keer vergeten, waren angstige momenten bij de duane kan ik je vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |