Succes daarmee als je naar een land gaat met strenge wetten.quote:
Dat is een goeie. Dank je.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
LL misschien kun je deze sticker bestellen voor als jullie op vrijgezellenweekend gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We kunnen stellen dat Opper een vettere heeft gevonden dan Lans
Heb maar weinig op van 3F. Zie ze zelden voor een prijs dat ik het er voor over heb.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee alleen Geuze bedoel ik. Fruitbieren niet. Heb Framboos ook niet, al overweeg ik wel die binnenkort te gaan halen. 35 bij Geers in Gent
Vind wat ze doen over het algemeen beter dan Cantillon wel. Sowieso is hun geuze de beste imo.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb maar weinig op van 3F. Zie ze zelden voor een prijs dat ik het er voor over heb.
Ahhh bazart, inne vlamsche rapperquote:
Het gaat erom dat ik hem er snel tussen uit kan pikken op de band. Voorheen had ik een lichtblauwe en tijdens mijn laatste vakantie leek het wel alsof iedereen een lichtblauwe koffer had goffedommequote:Op donderdag 28 juli 2016 14:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso, waarom zou je een onderscheidende koffer willen. Het is een koffer ffs. Het enige dat van belang is is hoeveel erin kan
Zou voor jou een hele goede ruil zijn. Met alle respect maar die BCBS haal je bij wijze van spreken in de supermarkt in Amerika.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:10 schreef Saind het volgende:
Ik overweeg m'n 2e BCBS aan te bieden voor ruilen tegen een Golden Doesjel en een Golden Blend. Vast een Belg of Hollander die dat wel wil doen
Moet je niet meer boeken via gay travel agencies.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik hem er snel tussen uit kan pikken op de band. Voorheen had ik een lichtblauwe en tijdens mijn laatste vakantie leek het wel alsof iedereen een lichtblauwe koffer had goffedomme
Ja precies. En ik vind het wel lekker maar ik had er toch 2 en er gaat echt niks boven een goede lambiek.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou voor jou een hele goede ruil zijn. Met alle respect maar die BCBS haal je bij wijze van spreken in de supermarkt in Amerika.
Hehe, heb je die Horal ook nog kunnen ruilen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja precies. En ik vind het wel lekker maar ik had er toch 2 en er gaat echt niks boven een goede lambiek.
Nee gek die hou ik mooi. Veel te lekker. Liggen in de wijnkelder van m'n oudersquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, heb je die Horal ook nog kunnen ruilen?
Welk jaar?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee gek die hou ik mooi. Veel te lekker. Liggen in de wijnkelder van m'n ouders
Ik zei eerder vandaag nog dat ik het niveau hoog wilde houden omdat jij hier anders niet zou posten. Dat zou ik jammer vinden. Middels deze opmerking van jou moet ik daar een beetje op terug komen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je niet meer boeken via gay travel agencies.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zei eerder vandaag nog dat ik het niveau hoog wilde houden omdat jij hier anders niet zou posten. Dat zou ik jammer vinden. Middels deze opmerking van jou moet ik daar een beetje op terug komen.
Dan plak je er een sticker op ofzo, nare man.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik hem er snel tussen uit kan pikken op de band. Voorheen had ik een lichtblauwe en tijdens mijn laatste vakantie leek het wel alsof iedereen een lichtblauwe koffer had goffedomme
Nou nou nou.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan plak je er een sticker op ofzo, lange darm.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De 15 zie ik staan voor 12,10 euro. Moet je alleen wel ophalen in Eizeringen.
Eizeringenquote:Eizeringen is een dorp in de Belgische gemeente Lennik. Het ligt in het noorden van deelgemeente Sint-Kwintens-Lennik en bestaat uit de volgende gehuchten: Eizeringen, Tuitenberg, Ten Nelleken en Hunsel.
In 1188 is er voor het eerst sprake van Iserghem (Eizeringen), daarmee is het een van de oudst bekende delen van Lennik.
Eizeringen was nooit een onafhankelijke gemeente, maar bewaart een duidelijke eigenheid ten opzichte van 'hoofdgemeente' (Sint-Kwintens-)Lennik.
Je kan ze gewoon laten opsturen. Heb ik ook laten doen naar Saind.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die 3 van mij komen ook uit Eizeringen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |