Jep.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog één dag overleven beste Haags.
Ik slechts weekend in ieder geval. Weer een nieuwe kans niet helemaal naar de klote de maandag in te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Nog 1 dag en dan weekend? Of vakantie?
HOI Lange. Ik ben momenteel naar Walter Trout aan het luisteren hem kende ik nog niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meteen gekocht:
http://www.kofferstore.nl(...)l-trolley-71-cm.html
Zet 'm op.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slechts weekend in ieder geval. Weer een nieuwe kans niet helemaal naar de klote de maandag in te gaan.
[..]
HOI Lange. Ik ben momenteel naar Walter Trout aan het luisteren hem kende ik nog niet.
Komt goed met mijn goddelijke fysiek en sinds deze week de laatst overgebleven 20er binnen het bedrijf.quote:
Zo.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Typisch het volgende:
Zo.
Alle was van de vakantie is ook weer gedaan.![]()
Hallo.
hahah hihihiquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo.
De was bij je moeder of vader afgeleverd.
grapje hoor! xD
Maar fijn hoor dat je het maar leuk hebt gehad. Ga je ook nog barman op een tropisch strandje spelen dit jaar of heb je die vrijheid niet meer?quote:
Die vrijheid heb ik niet meer, maar moet zeggen dat ik daar ook niet echt de ambitie meer voor heb.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar fijn hoor dat je het maar leuk hebt gehad. Ga je ook nog barman op een tropisch strandje spelen dit jaar of heb je die vrijheid niet meer?
Leuk gehad?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Typisch het volgende:
Zo.
Alle was van de vakantie is ook weer gedaan.![]()
Hallo.
Hoe lang heb je nog vakantie dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Beetje tapas eten met de lokale Spanjaarden is niet verkeerd.
Welkom terugquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Beetje tapas eten met de lokale Spanjaarden is niet verkeerd.
Ben 1x propper geweest toen ik 19 was, in Loret. Wast best leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar fijn hoor dat je het maar leuk hebt gehad. Ga je ook nog barman op een tropisch strandje spelen dit jaar of heb je die vrijheid niet meer?
Ik ben zelfs nog nooit op een strand/puur uitgaanvakantie geweest laat staan barman zijn op Loret.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben 1x propper geweest toen ik 19 was, in Loret. Wast best leuk.
Je bent maar 1x jong.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog nooit op een strandvakantie geweest laat staan barman zijn op Loret.
Des te stommer om jezelf dan al te dwingen tot dingen waar je niks mee hebt en verder niks oplevertquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te stommer om jezelf dan al te dwingen tot dingen waar je niks mee hebt en verder niks oplevert
Uh oke?quote:
Ik zeg maar zoo dat is korter dan dierentuin.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zeg altijd maar zo.
Soms zit het mee, soms zit het tegen meestal zit het tegen. Kutleven.
[..]
Uh oke?
Overigens kan ik jequote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg maar zoo dat is korter dan dierentuin.
Dat had ik ook bij je opmerking.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens kan ik jeniet echt plaatsen maar oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |