SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Waarom koop je niet een goede koffer van bijv Samsonite en plak je daar stickers op of doe je er iets anders herkenbaars aan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Hij hoeft trouwens niet echt hip te zijn, als ie maar flink onderscheidend is t.o.v. de standaard koffers.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, je moet het alleen goed beveiligen.
NIce. Thanksquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.kofferstore.nl(...)ers.html?46928=77584
Meteen gekocht:quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.kofferstore.nl(...)ers.html?46928=77584
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had er eigenlijk meteen al spijt van. Sorry dat ik iedereen over een kam scheerde toen ik flikkers zei. Degenen waar over het gaat zullen zich er wel in herkennen.
Ik hoop niet dat Stijn het al te zwaar opneemt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had er eigenlijk meteen al spijt van. Sorry dat ik iedereen over een kam scheerde toen ik flikkers zei. Degenen waar over het gaat zullen zich er wel in herkennen.
Ik heb geil bier gekregen net jongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de golden doesjel nog en ik ben compleet qua 3F
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geil bier gekregen net jongenLekker hoor, heb je de Hommage ook dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de golden doesjel nog en ik ben compleet qua 3F
Ik zit voetbal te kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Stijn het al te zwaar opneemt.
Nee alleen Geuze bedoel ik. Fruitbieren niet. Heb Framboos ook niet, al overweeg ik wel die binnenkort te gaan halen. 35 bij Geers in Gentquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb je de Hommage ook dan?
Succes daarmee als je naar een land gaat met strenge wetten.quote:
Dat is een goeie. Dank je.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
LL misschien kun je deze sticker bestellen voor als jullie op vrijgezellenweekend gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We kunnen stellen dat Opper een vettere heeft gevonden dan Lans
Heb maar weinig op van 3F. Zie ze zelden voor een prijs dat ik het er voor over heb.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee alleen Geuze bedoel ik. Fruitbieren niet. Heb Framboos ook niet, al overweeg ik wel die binnenkort te gaan halen. 35 bij Geers in Gent
Vind wat ze doen over het algemeen beter dan Cantillon wel. Sowieso is hun geuze de beste imo.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb maar weinig op van 3F. Zie ze zelden voor een prijs dat ik het er voor over heb.
Ahhh bazart, inne vlamsche rapperquote:
Het gaat erom dat ik hem er snel tussen uit kan pikken op de band. Voorheen had ik een lichtblauwe en tijdens mijn laatste vakantie leek het wel alsof iedereen een lichtblauwe koffer had goffedommequote:Op donderdag 28 juli 2016 14:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso, waarom zou je een onderscheidende koffer willen. Het is een koffer ffs. Het enige dat van belang is is hoeveel erin kan
Zou voor jou een hele goede ruil zijn. Met alle respect maar die BCBS haal je bij wijze van spreken in de supermarkt in Amerika.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:10 schreef Saind het volgende:
Ik overweeg m'n 2e BCBS aan te bieden voor ruilen tegen een Golden Doesjel en een Golden Blend. Vast een Belg of Hollander die dat wel wil doen
Moet je niet meer boeken via gay travel agencies.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik hem er snel tussen uit kan pikken op de band. Voorheen had ik een lichtblauwe en tijdens mijn laatste vakantie leek het wel alsof iedereen een lichtblauwe koffer had goffedomme
Ja precies. En ik vind het wel lekker maar ik had er toch 2 en er gaat echt niks boven een goede lambiek.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou voor jou een hele goede ruil zijn. Met alle respect maar die BCBS haal je bij wijze van spreken in de supermarkt in Amerika.
Hehe, heb je die Horal ook nog kunnen ruilen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja precies. En ik vind het wel lekker maar ik had er toch 2 en er gaat echt niks boven een goede lambiek.
Nee gek die hou ik mooi. Veel te lekker. Liggen in de wijnkelder van m'n oudersquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, heb je die Horal ook nog kunnen ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |