abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164065962
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Die mensen kunnen zoch ook aanpassen aan het land waar ze wonen.
Holy fuck.

Pas jij je maar aan aan het land waar je woont.
pi_164065976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom hebben Aziaten dan geen problemen?
Die ervaren natuurlijk ook dat ze door sommigen worden weggewenst of ronduit worden gediscrimineerd. Maar ze praten er minder openlijk over.
pi_164065978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vertel?

[..]

Nee.

[..]

Ander racisme. Je weet toch wel wat racistische stereotyperingen zijn?
Ander racisme. Ok. Lekker spinnen tot het je goed uitkomt.
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:33:58 #54
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_164065982
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, ze moeten met goede argumenten komen alvorens hun problemen serieus worden genomen en ze moeten niet van ons eisen dat wij deze traditie aanpassen!
Juist en ik heb nog geen enkel goed argument gehoord.
pi_164065987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het uiterlijk van zwarte piet is gebaseerd op een racistisch stereotype. Dat is het punt. En nee, 'ze' willen ZP niet verbieden.
Ze willen wel verbieden als het aan hen ligt (alleen is dat niet haalbaar). Alle kleuren behalve zwart. Ik ga straks ook boos worden wanneer ze rood schminken, want een halve ras van mij behoort tot de roodhuidigen. (Of geel. Ik weet niet meer)

En die basis van ZP is allang vergeten. Niemand denkt daar meer aan en zeker geen kinderen wat toch eigenlijk een kinderfeest is. Daar gaat het mij om.
pi_164065989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:33 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ander racisme. Ok. Lekker spinnen tot het je goed uitkomt.
Of je weet niet wat spinnen is, of je begrijpt er vrij weinig van, of je bent uitgeluld.
pi_164065998
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:34 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ze willen wel verbieden als het aan hen ligt
Waar zeggen ze dat?
pi_164066000
quote:

[..]

Vertel?
Niet zo trollen!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164066001
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Die mensen kunnen zoch ook aanpassen aan het land waar ze wonen. Verder is het onzin dat karikaturen niet zouden mogen. karikaturen wordt steeds gebruikt voor allerlei mensen. Ook met etnisch profileren is niets mis. Als er een overval is gepleegd door iemand met een zwarte huidskleur, of een marokkaans uiterlijk, waarom zou je dan blanken moeten aanhouden? Het is hetzelfde als je mensen met grote neuzen aanhoudt, of flaporen omdat die aan een signalement voldoen. Als je dan blanken gaat aanhouden is dat pure tijdverspilling..het zelfde met zwarte piet. Zwarte piet is een negroide figuur, wat is daar in vredesnaam mis mee. Dit is nu eenmaal zo. Zwarte piet is helemaal geen slaaf van sinterklaas,maar een knecht. Net zoals je boerenknechten hebt. In oostenrijk zijn zwarte pieten een soort zwarte duivels, daar heb ik nog nooit iemand over gehoord. Trouwens in indonesie voert men ook sinterklaas met zwart geschminkte javanen en inde antillen eveneens... Er worden ook genoeg blanke stereotypen gebruikt...

Het is wat mij betreft simpel. Deze mensen moeten gewoon genegeerd worden en als zij dmv protesten het kinderfeest verstoren, opgesloten worden. Net als iedere andere raddraaier. Verder geen aandacht aan schenken. Jammer dat de linkse kerk, met als spreekbuis de publieke pvda propaganda omroep niet tot de orde geroepen wordt..
De perchten mogen wat mij betreft ook hier door de straten gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_164066005
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die ervaren natuurlijk ook dat ze door sommigen worden weggewenst of ronduit worden gediscrimineerd. Maar ze praten er minder openlijk over.
Op welke manier dan? Lekker anekdotisch maar mijn vriendin is van Aziatische afkomst en haar familie etc en zij heeft nog nooit wat meegemaakt. Dus ik vraag me af op welke manier.
pi_164066018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waar zeggen ze dat?
Dan moet ik alle oude nieuws berichten weer doorlezen/-spitten
pi_164066020
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of je weet niet wat spinnen is, of je begrijpt er vrij weinig van, of je bent uitgeluld.
Jij bent eerder degene die uitgeluld is. :)
#NoDAPL
pi_164066024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Op welke manier dan? Lekker anekdotisch maar mijn vriendin is van Aziatische afkomst en haar familie etc en zij heeft nog nooit wat meegemaakt. Dus ik vraag me af op welke manier.
O, een vriendin van mij komt uit China en die krijgt om de haverklap allerlei idiote opmerkingen naar d'r hoofd.

Maar goed, dan zal ze wel oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit of zo.
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:37:11 #64
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164066028
Ik zeg nee tegen deze discussie. En zeker in juli.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_164066031
quote:

[..]

Vertel?

[..]

Nee.

[..]

Ander racisme. Je weet toch wel wat racistische stereotyperingen zijn?
Verwar je raciale stereotyperingen niet met racistische stereotyperingen?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_164066039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:37 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
pi_164066047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Engelse term, maar ik snap dat je het niet begrijpt. Had verdraaien moeten gebruiken. En ik ben niet uitgeluld. Jij blijft maar racisme verdraaien naar andere begrippen als ik je uitlul.
pi_164066054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, een vriendin van mij komt uit China en die krijgt om de haverklap allerlei idiote opmerkingen naar d'r hoofd.

Maar goed, dan zal ze wel oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit of zo.
Ik geloof je niet.
pi_164066058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:37 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Engelse term, maar ik snap dat je het niet begrijpt. Had verdraaien moeten gebruiken. En ik ben niet uitgeluld. Jij blijft maar racisme verdraaien naar andere begrippen als ik je uitlul.
Nou ja, ontken het dan maar gewoon. Prima.
pi_164066074
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:37 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, hij verwart opmerkingen die niets met racisme te maken hebben met opmerkingen die wel met racisme te maken hebben. ;)
#NoDAPL
pi_164066086
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, ontken het dan maar gewoon. Prima.
Mijn punt is dat zodra die groepen niet oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit, vandalisme en andere negatieve shit en gewoon hun school afmaken dat ze geen problemen meer hebben met het vinden van een baan. Een stuk minder sowieso.
pi_164066105
O, en ja, ik ben hier inderdaad wel weer uitgeluld. Bedankt voor het bevestigen van mijn vooroordelen over pro-pieters en veel plezier met elkaar gelijk geven.
pi_164066108
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Schaam je dat je nog niet door hebt dat je schoonfamilie er niet graag over praat. En nog minder zin in met buitenstaanders hierover
Ik ben zelf van Aziatische afkomst . En ik heb wel dingen meegemaakt.
En als je goed luistert dan hoor ik bij familie en kennissen dat zij soortgelijke dingen meemaken.
Maar je moet wel goed luisteren en uitzenden dat je er open voor staat.
pi_164066141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Schaam je dat je nog niet door hebt dat je schoonfamilie er niet graag over praat. En nog minder zin in met buitenstaanders hierover
Ik ben zelf van Aziatische afkomst . En ik heb wel dingen meegemaakt.
En als je goed luistert dan hoor ik bij familie en kennissen dat zij soortgelijke dingen meemaken.
Maar je moet wel goed luisteren en uitzenden dat je er open voor staat.
Haha, mijn vriendin en ik praten overal open over. Ze komt dan ook uit Amerika. En ik vraag het best vaak. Als het zou gebeuren had ik het allang geweten. Maar bedankt voor je input.
pi_164066166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:39 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Mijn punt is dat zodra die groepen niet oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit, vandalisme en andere negatieve shit en gewoon hun school afmaken dat ze geen problemen meer hebben met het vinden van een baan. Een stuk minder sowieso.
Dat is nog niet eens nodig, gewoon een geschikte opleiding kiezen en ze geraken ook wel aan de bak. Iedereen weet dat die mensen niet tot dezelfde groep behoren als die crimineeltjes (in de dop) en probleemjongens.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')